آزمایشی پُرماجرا در پرواز خطوط هوایی امارات

مجله علمی ایلیاد - مقامات آمریکایی تایید کردند که ۱۰ مسافر در خطوط هوایی امارات که روز ۵ سپتامبر به فرودگاه جان اف کندی آمریکا، رسیدند مبتلا به آنفلوآنزا بودند. «اریک فیلیپس»، سخنگوی شهردار نیویورک، در توییتر نوشت که ۱۰ مسافر بیمار در این پرواز در بیمارستان بستری شدند و آزمایش آنفلوآنزای آن‌ها مثبت بود.

فیلیپس افزود: «این ۱۰ بیمار از لحاظ ویروس‌های دیگر نیز آزمایش شدند و بعضی از این آزمایش‌ها نامشخص بود. این یافته‌ای رایج است، اما به این معنی است که این مسافران باید آزمایش‌های ویروسی را دوباره انجام دهند و در بیمارستان باقی بمانند تا زمانی‌که نتایج آن‌ها معلوم شود. براساس خبرگزاری محلی CBS نیویورک، هواپیمای ایرباس A380 خطوط هوایی امارات، حدود ساعت ۹ صبح به وقت محلی، در فرودگاه جان ‌اف کندی فرود آمد و پلیس فرودگاه نیویورک و مقامات مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری از آن بازدید کردند.

مقامات امارات در توییتر نوشتند که حدود ۱۰ مسافر پرواز بیمار شدند. برای احتیاط، مقامات بهداشتی و پزشکی، با مسافران بیمار ملاقات کردند. ۱۰ مسافر بیمار به مرکز پزشکی بیمارستان جاماییکا، منتقل شدند. مقامات بهداشتی بقیه‌ی مسافران را از نظر علائم بیماری چک کردند. ۹ مسافر دیگر نیز دارای علائم بیماری بودند، اما از مراقبت پزشکی امتنا کردند. مجموعاً ۵۲۱ مسافر در این پرواز حضور داشتند.

فیلیپس اشاره کرد که برخی از این مسافران از شهر مکه در عربستان صعودی آمده بودند، جایی‌که آنفلوآنزا در آن شیوع پیدا کرده است. یک مسافر پرواز به نام «لری کوبن» دیروز در توییتر نوشت که قبل از پیاده شدن از هواپیما دمای بدن مسافران چک شد و از آن‌ها خواسته شد تا فرم اطلاعات مسافران را پُر کنند. او حدود ساعت ۱۱ صبح، نوشت: «خوشحالم که می‌گویم در حال بازگشت به خانه‌ام هستم.»

نوشته: ریچل رتنر
ترجمه: سحر الله‌وردی - مجله علمی ایلیاد
مجله ایلیاد رادر اینستاگرام دنبال کنید...مجله ایلیاد رادر تلگرام دنبال کنید...مجله ایلیاد رادر آپارات دنبال کنید...مطالب مشابه● زندگی در ارتفاعات چه تاثیری بر روی سوخت‌وساز بدن دارد؟● چرا انسان طی تکامل به موهای فرفری رسید؟● چرا برخی از مردم از خون می‌ترسند؟● انسان در چه سنی کمترین خواب را دارد؟● کشف اثرات منفی جدید برای سیگارهای الکترونیکی● زنان بوی مردان مجرد را تشخیص می‌دهند● بارداری بر روی مغز ماردان چه تاثیری دارد؟● انسان طی یک میلیون سال آینده چه شکل خواهد بود؟● فرضیه‌ای جدید در مورد مرگ بروس‌لی● داستان افتادن دندان‌ها در انسان‌جدیدترین مطالب● آمار سرقت پس از قانون کاهش مجازات ● چطور لکه‌های مداد را از روی دیوار پاک کنیم؟● غلبه بر یکی از محدودیت‌های قانون اول ترمودینامیک● باکتری‌ها چگونه به مغز حمله می‌کنند؟● دانشمندان گامی دیگر به اینترنت کوانتومی نزدیک‌تر شده‌اند● چطور ویتامین B12 مورد نیاز بدن‌مان را تامین کنیم؟● ورود اورانیوم به خاک چه ارتباطی با کودهای کشاورزی دارد؟● آیا گیاهان هم صدا دارند؟● چطور در خانه توت فرنگی بکاریم؟● شواهد جدید برای مدل استاندارد کیهان‌شناسی● چطور جلوی استفراغ شیرخوار را بگیریم؟● سیاره‌ی ناهید فعالیت‌های آتشفشانی دارد● چطور برای یک سفر کمپینگ آماده شویم؟● قدیمی‌ترین نشانه‌های برخورد شهاب‌سنگ‌ها با زمین● تصویری فوق‌العاده از یک برج پلاسمایی بر روی سطح خورشید● چگونه با عدم تعادل شیمیایی در مغز برخورد کنیم؟● کشف درخشان و داغِ جیمز وب● پنج فایده‌ی دارچین برای سلامتی● کدام حیوان بلندترین گردن را در قلمرو حیوانات داشته است؟● چطور رادیاتور خودرو را تخلیه و تعویض کنیم؟