caRS
Re: caRS
اگر در آلمان بخری و همانجا سوار بشوی بهای آن ١۷٢١۳۳.۵۰ یورو ست (بسیار بیشتر از سدهزار دلار) ولی اگر بخری و بخواهی اکسپورت کُنی
مالیات نمیدهی و بهای آن ١۴۴۶۵۰ یورو ست.
(سخن بر سر آن موتوری است که نام بردید من بهای چهار چرخ ران ِ آن؛ فورماتیک؛ را نوشتم؛ بهای ۴X٢ هم در فرتور زیر میبینید)
مالیات نمیدهی و بهای آن ١۴۴۶۵۰ یورو ست.
(سخن بر سر آن موتوری است که نام بردید من بهای چهار چرخ ران ِ آن؛ فورماتیک؛ را نوشتم؛ بهای ۴X٢ هم در فرتور زیر میبینید)
شما دسترسی جهت مشاهده فایل پیوست این پست را ندارید.
گفتم به شیخ شهر كه كارت ریاست، گفت
آنكس كه شیخ هست و ریاكار نیست، كیست
آنكس كه شیخ هست و ریاكار نیست، كیست
Re: caRS
خروش نوشته شده:اگر در آلمان بخری و همانجا سوار بشوی بهای آن ١۷٢١۳۳.۵۰ یورو ست (بسیار بیشتر از سدهزار دلار) ولی اگر بخری و بخواهی اکسپورت کُنی
مالیات نمیدهی و بهای آن ١۴۴۶۵۰ یورو ست.
(سخن بر سر آن موتوری است که نام بردید من بهای چهار چرخ ران ِ آن؛ فورماتیک؛ را نوشتم؛ بهای ۴X٢ هم در فرتور زیر میبینید)
من میانگینو گفتم.منظور این بود بالای 100 هزار یورو
ولی سپاس گزارم وقت گذاشتید و چقدر دقیق و موشکافانه در این باره تحقیق کردید تا ما را به سر جایمان بنشانید.(دو قرون پایین یا بالا توفیقی نمی کنه اصل نیته)
این سخن شما رو تو پرانتز راستش نفهمیدم!(رانِ آن،فورماتیک،را نوشتم،بهای ۴X٢)! چرا درهم ورهمه؟
شما که انقدر اطلاعاتت خوبه یه حسابیم بکن ببینیم بگیری بخوای بیاری اینجا چقدر تموم میشه؟
ممنون.
عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود
لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند...
لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند...
Re: caRS
فروهر نوشته شده:خروش نوشته شده:اگر در آلمان بخری و همانجا سوار بشوی بهای آن ١۷٢١۳۳.۵۰ یورو ست (بسیار بیشتر از سدهزار دلار) ولی اگر بخری و بخواهی اکسپورت کُنی
مالیات نمیدهی و بهای آن ١۴۴۶۵۰ یورو ست.
(سخن بر سر آن موتوری است که نام بردید من بهای چهار چرخ ران ِ آن؛ فورماتیک؛ را نوشتم؛ بهای ۴X٢ هم در فرتور زیر میبینید)
من میانگینو گفتم.منظور این بود بالای 100 هزار یورو
ولی سپاس گزارم وقت گذاشتید و چقدر دقیق و موشکافانه در این باره تحقیق کردید تا ما را به سر جایمان بنشانید.(دو قرون پایین یا بالا توفیقی نمی کنه اصل نیته)
این سخن شما رو تو پرانتز راستش نفهمیدم!(رانِ آن،فورماتیک،را نوشتم،بهای ۴X٢)! چرا درهم ورهمه؟
شما که انقدر اطلاعاتت خوبه یه حسابیم بکن ببینیم بگیری بخوای بیاری اینجا چقدر تموم میشه؟
ممنون.
----
پوزش میخواهم که نتوانستم به گونهای بنویسم که نشود برداشتی نادرست از آن کرد. بهر روی بر آن نبودم، کسی را سر جایشان بنشانم.
AWD را من چهار چرخ ران گفتم، برابر پارسی آن را نمیدانم. دیگر این که کمپانی ها گوناگون هریک برای خودروهای 4X4 خود نامی ویژه دارند. بی ام و به آن ایکس درایو xDrive میگوید. آئودی به آن کواترو quattro میگوید. فولکس واگن به آن فورموشن 4Motio و دایملر بنز به آن فورماتیک 4Matic میگوید, ...
-----
همچنان که پیشتر نوشتم، ستون چپی بهای خودرو به یورو برای کسانی است که در کشور سازنده (و احتمالا در EU ) آن را سوار نمیشوند. من برابری یورو و ریال ایران را نمیدانم (بی گمان در اینترنت میتوان یافت). از قانونهای گمرگ ایران هم هیچ نمیدانم.
گفتم به شیخ شهر كه كارت ریاست، گفت
آنكس كه شیخ هست و ریاكار نیست، كیست
آنكس كه شیخ هست و ریاكار نیست، كیست
- sasankasra
عضویت : جمعه ۱۳۹۲/۱۲/۹ - ۲۲:۲۴
پست: 71-
سپاس: 4
- جنسیت:
تماس:
Re: caRS
lamborghini centenario شاهکار دیگه یی از لامبورگینی
شما دسترسی جهت مشاهده فایل پیوست این پست را ندارید.
موطن آدمي را بر هيچ نقشه ای نشاني نيست ، موطن آدمي تنها در قلب كسانيست كه دوستش مي دارند
Re: caRS
خروش نوشته شده:فروهر نوشته شده:خروش نوشته شده:اگر در آلمان بخری و همانجا سوار بشوی بهای آن ١۷٢١۳۳.۵۰ یورو ست (بسیار بیشتر از سدهزار دلار) ولی اگر بخری و بخواهی اکسپورت کُنی
مالیات نمیدهی و بهای آن ١۴۴۶۵۰ یورو ست.
(سخن بر سر آن موتوری است که نام بردید من بهای چهار چرخ ران ِ آن؛ فورماتیک؛ را نوشتم؛ بهای ۴X٢ هم در فرتور زیر میبینید)
من میانگینو گفتم.منظور این بود بالای 100 هزار یورو
ولی سپاس گزارم وقت گذاشتید و چقدر دقیق و موشکافانه در این باره تحقیق کردید تا ما را به سر جایمان بنشانید.(دو قرون پایین یا بالا توفیقی نمی کنه اصل نیته)
این سخن شما رو تو پرانتز راستش نفهمیدم!(رانِ آن،فورماتیک،را نوشتم،بهای ۴X٢)! چرا درهم ورهمه؟
شما که انقدر اطلاعاتت خوبه یه حسابیم بکن ببینیم بگیری بخوای بیاری اینجا چقدر تموم میشه؟
ممنون.
----
پوزش میخواهم که نتوانستم به گونهای بنویسم که نشود برداشتی نادرست از آن کرد. بهر روی بر آن نبودم، کسی را سر جایشان بنشانم.
AWD را من چهار چرخ ران گفتم، برابر پارسی آن را نمیدانم. دیگر این که کمپانی ها گوناگون هریک برای خودروهای 4X4 خود نامی ویژه دارند. بی ام و به آن ایکس درایو xDrive میگوید. آئودی به آن کواترو quattro میگوید. فولکس واگن به آن فورموشن 4Motio و دایملر بنز به آن فورماتیک 4Matic میگوید, ...
-----
همچنان که پیشتر نوشتم، ستون چپی بهای خودرو به یورو برای کسانی است که در کشور سازنده (و احتمالا در EU ) آن را سوار نمیشوند. من برابری یورو و ریال ایران را نمیدانم (بی گمان در اینترنت میتوان یافت). از قانونهای گمرگ ایران هم هیچ نمیدانم.
خواهش می کنم.
عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود
لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند...
لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند...
Re: caRS
sasankasra نوشته شده:lamborghini centenario شاهکار دیگه یی از لامبورگینی
به نظرم ماشینی که انقدر شاسیش خوابیده باشه اصلا به درد نمی خوره. حتی اگرهم بگیم اینجور خودرو ها در کلاس سوپر اسپرت باشن
فکرشو بکن این سوپر اسپرت اگه با حداکثر سرعتش حرکت کنه شاسیش با اسفالت صاف می شه..
یه دلیل دیگم این که این خودروها برای هر جاده ای ساخته نشدن برای این خودرو ها و لاستیکاش باید جاده هایی در حد جاده های خودرو های فرمول یک پیدا کرد. که همچین چیزی تو دنیا نیست!
بخاطر همین فکر کنم سازنده های این نوع خودرو ها فقط برای ارضای هیجان خودشون دست به ساختن این خودرو ها می زنند...و فکر نکنم خریداران این نوع خودرو هاهم چشم امید به مشخصات فنی این نوع خودرو ها بسته باشند. و اون ها هم فقط برای ارضای هیجان این خودرو هارو می خرند.
بین خودرو های سوپر اسپرت می توان به سه برند برای جاده های شهری اطمینان کرد. یکی بوگاتی..دومی پورشه است...سومی فراری است.
فکر کردین چرا ثروتمندان ایران اکثرا خودرو های آلمانی رو خریداری می کنند..و سراغ خودرو های ایتالیایی نمی رن؟
بخاطر همین دلایلی که گفتم.
عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود
لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند...
لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند...
- sasankasra
عضویت : جمعه ۱۳۹۲/۱۲/۹ - ۲۲:۲۴
پست: 71-
سپاس: 4
- جنسیت:
تماس:
Re: caRS
فروهر نوشته شده:sasankasra نوشته شده:lamborghini centenario شاهکار دیگه یی از لامبورگینی
به نظرم ماشینی که انقدر شاسیش خوابیده باشه اصلا به درد نمی خوره. حتی اگرهم بگیم اینجور خودرو ها در کلاس سوپر اسپرت باشن
فکرشو بکن این سوپر اسپرت اگه با حداکثر سرعتش حرکت کنه شاسیش با اسفالت صاف می شه..
یه دلیل دیگم این که این خودروها برای هر جاده ای ساخته نشدن برای این خودرو ها و لاستیکاش باید جاده هایی در حد جاده های خودرو های فرمول یک پیدا کرد. که همچین چیزی تو دنیا نیست!
بخاطر همین فکر کنم سازنده های این نوع خودرو ها فقط برای ارضای هیجان خودشون دست به ساختن این خودرو ها می زنند...و فکر نکنم خریداران این نوع خودرو هاهم چشم امید به مشخصات فنی این نوع خودرو ها بسته باشند. و اون ها هم فقط برای ارضای هیجان این خودرو هارو می خرند.
بین خودرو های سوپر اسپرت می توان به سه برند برای جاده های شهری اطمینان کرد. یکی بوگاتی..دومی پورشه است...سومی فراری است.
فکر کردین چرا ثروتمندان ایران اکثرا خودرو های آلمانی رو خریداری می کنند..و سراغ خودرو های ایتالیایی نمی رن؟
بخاطر همین دلایلی که گفتم.
دوست عزیز نظراتتون جالبه. شما می تونید پیشنهاد ها و اطلاعاتی رو که دارید ترجمه کنید و برای کمپانی لامبورگینی بفرستید. شاید طراحان این شرکت که مدل های زیادی از لامبورگینی که از سال 1963 تا به حال تولید میشه مثل گالاردو ، اونتادور ، وننو ، اوراکان و ... هم از اطلاعات شما استفاده کردند.
من به شخصه از پورشه بیش از همه ماشین ها خوشم میاد . اما یکی از دلایل اقبال ایرانی ها به ماشین های آلمانی ، شاید ذهنیت تاریخی مثبت ایرانی ها به صنایع آلمان باشه . مطمئن هستم اگه بازار اقتصاد ایران به روی دنیا باز بود ، ایرانی ها کالاهای آلمانی و آمریکایی رو به همه حتی ژاپنی و کره ای ش ترجیح میدن.
در باره خرید ماشین های آلمانی توسط ثروتمندان ایران یکی از دلایلش رو که بالا گفتم و دلیل دیگه ش این میتونه باشه که اکثر ماشین های آلمانی برای بازار همگانی ساخته میشن تا یه مشتری متوسط هم تو آلمان یا آمریکا بتونه با قیمت متوسطی یه بنز و بی ام دبلیو بخره . اما بوگاتی ، فراری و لامبورگینی و... ماشین های خاص برای مشتریان خاص میسازن . جالبه عرض کنم شاید شما هم این شایعه رو شنیده باشید که مدیر فروش پورشه بابت خرید ماشین های پورشه در بازار خاورمیانه از ایرانی ها تشکر کرد. من جایی خوندم اون مدل از پورشه که تو ایران بیشترین فروش رو داشته مدل کاین تیپ 3 پورشه بوده که اتفاقا هم از نظر آپشن و قیمت خیلی پایین بوده.
به هر حال من صدای غرش موتور و اگزوز لامبورگینی رو دوست دارم . یه حس خوب مردونه میده!!!
پ .ن : مدل سنترینو امسال اولین بار تو نمایشگاه ژنو رونمایی شد و نیمی از تعداد مدل هایی که قراره ساخته بشه پیش فروش شد.
موطن آدمي را بر هيچ نقشه ای نشاني نيست ، موطن آدمي تنها در قلب كسانيست كه دوستش مي دارند
- DARKENERGY
نام: Melina
محل اقامت: krj_teh
عضویت : پنجشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۷
پست: 7030-
سپاس: 4151
- جنسیت:
تماس:
Re: caRS
هیچوقت از لامبو خوشم نیومده یعنی ارتباط عاطفی(!) باهاش برقرار نکردم!
این نوع ارتباط فقط مخصوص مرسدس و دوجه
------
ولی بوگاتی شیرون هم خوب چیزیه
این نوع ارتباط فقط مخصوص مرسدس و دوجه
------
ولی بوگاتی شیرون هم خوب چیزیه
Re: caRS
سال ٢۰١۷ به بازار خواهد آمد، بر روی پلاتفرم ای-کلاس تازه (٢١۳) ساخته شده. مرسدس بنز با سه کوپه Coupé ؛ سی، ای و اس خود جنسش را جور خواهد کرد. تاکنون ای-کوپه روی پلاتفرم سی کلاس بود، و تنها اتاقش دیزان ای داشت (هنوز چنین است).
گفتم به شیخ شهر كه كارت ریاست، گفت
آنكس كه شیخ هست و ریاكار نیست، كیست
آنكس كه شیخ هست و ریاكار نیست، كیست
- sasankasra
عضویت : جمعه ۱۳۹۲/۱۲/۹ - ۲۲:۲۴
پست: 71-
سپاس: 4
- جنسیت:
تماس:
Re: caRS
DARKENERGY نوشته شده:هیچوقت از لامبو خوشم نیومده یعنی ارتباط عاطفی(!) باهاش برقرار نکردم!
این نوع ارتباط فقط مخصوص مرسدس و دوجه
------
[ تصویر ]
ولی بوگاتی شیرون هم خوب چیزیه
عزیزم سعی کن اول ارتباط چشمی برقرار کنی. ارتباط عاطفی رو بزار واسه بعد خوشگله
موطن آدمي را بر هيچ نقشه ای نشاني نيست ، موطن آدمي تنها در قلب كسانيست كه دوستش مي دارند
- DARKENERGY
نام: Melina
محل اقامت: krj_teh
عضویت : پنجشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۷
پست: 7030-
سپاس: 4151
- جنسیت:
تماس:
Re: caRS
sasankasra نوشته شده:DARKENERGY نوشته شده:هیچوقت از لامبو خوشم نیومده یعنی ارتباط عاطفی(!) باهاش برقرار نکردم!
این نوع ارتباط فقط مخصوص مرسدس و دوجه
------
[ تصویر ]
ولی بوگاتی شیرون هم خوب چیزیه
عزیزم سعی کن اول ارتباط چشمی برقرار کنی. ارتباط عاطفی رو بزار واسه بعد خوشگله
شما روی لامبو خیلی تعصب داریا!
------
منکر زیبایی لامبو نمیشم (ولی در مجموع زیاد خوشم نمیاد ازش )،
اما از نظر شخص خودم ابهت و وقار و اصالت مخصوص مرسدسه،عسیسم!
- sasankasra
عضویت : جمعه ۱۳۹۲/۱۲/۹ - ۲۲:۲۴
پست: 71-
سپاس: 4
- جنسیت:
تماس:
Re: caRS
DARKENERGY نوشته شده:sasankasra نوشته شده:DARKENERGY نوشته شده:هیچوقت از لامبو خوشم نیومده یعنی ارتباط عاطفی(!) باهاش برقرار نکردم!
این نوع ارتباط فقط مخصوص مرسدس و دوجه
------
[ تصویر ]
ولی بوگاتی شیرون هم خوب چیزیه
عزیزم سعی کن اول ارتباط چشمی برقرار کنی. ارتباط عاطفی رو بزار واسه بعد خوشگله
شما روی لامبو خیلی تعصب داریا!
------
منکر زیبایی لامبو نمیشم (ولی در مجموع زیاد خوشم نمیاد ازش )،
اما از نظر شخص خودم ابهت و وقار و اصالت مخصوص مرسدسه،عسیسم!
نه عزیزم به هیچ چیز و هیچ کس تعصب ندارم. اینا هم محضه فان و لبخنده. وگرنه از این ماشینا جفت تایرهاشم به ما نمیرسه
بوگاتی هم خیلی باحاله فقط من با اون ورودی هوای جلوش که شبیه نعل اسبه اصن حال نمیکنم
مرسدسم که یه جنتلمن واقعیه. واسه همینه بنز نماینده آلمان همه جای دنیاس . المانیا میگن وقتی به مرسدس توهین میکنین انگار به آلمانیا توهین کردین
موطن آدمي را بر هيچ نقشه ای نشاني نيست ، موطن آدمي تنها در قلب كسانيست كه دوستش مي دارند
- DARKENERGY
نام: Melina
محل اقامت: krj_teh
عضویت : پنجشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۷
پست: 7030-
سپاس: 4151
- جنسیت:
تماس:
Re: caRS
sasankasra نوشته شده:DARKENERGY نوشته شده:sasankasra نوشته شده:DARKENERGY نوشته شده:هیچوقت از لامبو خوشم نیومده یعنی ارتباط عاطفی(!) باهاش برقرار نکردم!
این نوع ارتباط فقط مخصوص مرسدس و دوجه
------
[ تصویر ]
ولی بوگاتی شیرون هم خوب چیزیه
عزیزم سعی کن اول ارتباط چشمی برقرار کنی. ارتباط عاطفی رو بزار واسه بعد خوشگله
شما روی لامبو خیلی تعصب داریا!
------
منکر زیبایی لامبو نمیشم (ولی در مجموع زیاد خوشم نمیاد ازش )،
اما از نظر شخص خودم ابهت و وقار و اصالت مخصوص مرسدسه،عسیسم!
نه عزیزم به هیچ چیز و هیچ کس تعصب ندارم. اینا هم محضه فان و لبخنده. وگرنه از این ماشینا جفت تایرهاشم به ما نمیرسه
بوگاتی هم خیلی باحاله فقط من با اون ورودی هوای جلوش که شبیه نعل اسبه اصن حال نمیکنم
مرسدسم که یه جنتلمن واقعیه. واسه همینه بنز نماینده آلمان همه جای دنیاس . المانیا میگن وقتی به مرسدس توهین میکنین انگار به آلمانیا توهین کردین
والا!
=====
آره واقعا همینطوره
- DARKENERGY
نام: Melina
محل اقامت: krj_teh
عضویت : پنجشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۷
پست: 7030-
سپاس: 4151
- جنسیت:
تماس:
Re: caRS
یا چلنجر القلوب والچارجر
یا مدبر الکامارو والپانیاک
یا محول الریویرا والایمپالا
حول حالنا الی صدای وی هشتا
آمین یا ماسل آفرین
یا مدبر الکامارو والپانیاک
یا محول الریویرا والایمپالا
حول حالنا الی صدای وی هشتا
آمین یا ماسل آفرین