صفحه 25 از 27

Re: caRS

ارسال شده: سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۰
توسط فروهر
تصویر

مرسدس AMG S63

قیمت در ایران

2100000000 تومان

قیمت در خارج 100 هزار دلار!

Re: caRS

ارسال شده: سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۵
توسط خروش
اگر در آلمان بخری و همانجا سوار بشوی بهای آن ١۷٢١۳۳.۵۰ یورو ست (بسیار بیشتر از سدهزار دلار) ولی اگر بخری و بخواهی اکسپورت کُنی
مالیات نمی‌دهی و بهای آن ١۴۴۶۵۰ یورو ست.
(سخن بر سر آن موتوری است که نام بردید من بهای چهار چرخ ران ِ آن؛ فورماتیک؛ را نوشتم؛ بهای ۴X٢ هم در فرتور زیر می‌بینید)

Re: caRS

ارسال شده: پنج‌شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۱
توسط فروهر
خروش نوشته شده:اگر در آلمان بخری و همانجا سوار بشوی بهای آن ١۷٢١۳۳.۵۰ یورو ست (بسیار بیشتر از سدهزار دلار) ولی اگر بخری و بخواهی اکسپورت کُنی
مالیات نمی‌دهی و بهای آن ١۴۴۶۵۰ یورو ست.
(سخن بر سر آن موتوری است که نام بردید من بهای چهار چرخ ران ِ آن؛ فورماتیک؛ را نوشتم؛ بهای ۴X٢ هم در فرتور زیر می‌بینید)


من میانگینو گفتم.منظور این بود بالای 100 هزار یورو

ولی سپاس گزارم وقت گذاشتید و چقدر دقیق و موشکافانه در این باره تحقیق کردید تا ما را به سر جایمان بنشانید.(دو قرون پایین یا بالا توفیقی نمی کنه اصل نیته) smile035

این سخن شما رو تو پرانتز راستش نفهمیدم!(رانِ آن،فورماتیک،را نوشتم،بهای ۴X٢)! چرا درهم ورهمه؟

شما که انقدر اطلاعاتت خوبه یه حسابیم بکن ببینیم بگیری بخوای بیاری اینجا چقدر تموم میشه؟

ممنون.

Re: caRS

ارسال شده: پنج‌شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۶
توسط خروش
فروهر نوشته شده:
خروش نوشته شده:اگر در آلمان بخری و همانجا سوار بشوی بهای آن ١۷٢١۳۳.۵۰ یورو ست (بسیار بیشتر از سدهزار دلار) ولی اگر بخری و بخواهی اکسپورت کُنی
مالیات نمی‌دهی و بهای آن ١۴۴۶۵۰ یورو ست.
(سخن بر سر آن موتوری است که نام بردید من بهای چهار چرخ ران ِ آن؛ فورماتیک؛ را نوشتم؛ بهای ۴X٢ هم در فرتور زیر می‌بینید)


من میانگینو گفتم.منظور این بود بالای 100 هزار یورو

ولی سپاس گزارم وقت گذاشتید و چقدر دقیق و موشکافانه در این باره تحقیق کردید تا ما را به سر جایمان بنشانید.(دو قرون پایین یا بالا توفیقی نمی کنه اصل نیته) smile035

این سخن شما رو تو پرانتز راستش نفهمیدم!(رانِ آن،فورماتیک،را نوشتم،بهای ۴X٢)! چرا درهم ورهمه؟

شما که انقدر اطلاعاتت خوبه یه حسابیم بکن ببینیم بگیری بخوای بیاری اینجا چقدر تموم میشه؟

ممنون.

----
پوزش می‌خواهم که نتوانستم به گونه‌ای بنویسم که نشود برداشتی نادرست از آن کرد. بهر روی بر آن نبودم، کسی را سر جایشان بنشانم.
AWD را من چهار چرخ ران گفتم، برابر پارسی آن را نمی‌دانم. دیگر این که کمپانی ها گوناگون هریک برای خودروهای 4X4 خود نامی ویژه دارند. بی ام و به آن ایکس درایو xDrive می‌گوید. آئودی به آن کواترو quattro می‌گوید. فولکس واگن به آن فورموشن 4Motio و دایملر بنز به آن فورماتیک 4Matic می‌گوید, ...
-----
همچنان که پیشتر نوشتم، ستون چپی بهای خودرو به یورو برای کسانی است که در کشور سازنده (و احتمالا در EU ) آن را سوار نمی‌شوند. من برابری یورو و ریال ایران را نمی‌دانم (بی گمان در اینترنت می‌توان یافت). از قانون‌های گمرگ ایران هم هیچ نمی‌دانم.

Re: caRS

ارسال شده: جمعه ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۷
توسط sasankasra
lamborghini centenario شاهکار دیگه یی از لامبورگینی

Re: caRS

ارسال شده: شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۰
توسط فروهر
خروش نوشته شده:
فروهر نوشته شده:
خروش نوشته شده:اگر در آلمان بخری و همانجا سوار بشوی بهای آن ١۷٢١۳۳.۵۰ یورو ست (بسیار بیشتر از سدهزار دلار) ولی اگر بخری و بخواهی اکسپورت کُنی
مالیات نمی‌دهی و بهای آن ١۴۴۶۵۰ یورو ست.
(سخن بر سر آن موتوری است که نام بردید من بهای چهار چرخ ران ِ آن؛ فورماتیک؛ را نوشتم؛ بهای ۴X٢ هم در فرتور زیر می‌بینید)


من میانگینو گفتم.منظور این بود بالای 100 هزار یورو

ولی سپاس گزارم وقت گذاشتید و چقدر دقیق و موشکافانه در این باره تحقیق کردید تا ما را به سر جایمان بنشانید.(دو قرون پایین یا بالا توفیقی نمی کنه اصل نیته) smile035

این سخن شما رو تو پرانتز راستش نفهمیدم!(رانِ آن،فورماتیک،را نوشتم،بهای ۴X٢)! چرا درهم ورهمه؟

شما که انقدر اطلاعاتت خوبه یه حسابیم بکن ببینیم بگیری بخوای بیاری اینجا چقدر تموم میشه؟

ممنون.

----
پوزش می‌خواهم که نتوانستم به گونه‌ای بنویسم که نشود برداشتی نادرست از آن کرد. بهر روی بر آن نبودم، کسی را سر جایشان بنشانم.
AWD را من چهار چرخ ران گفتم، برابر پارسی آن را نمی‌دانم. دیگر این که کمپانی ها گوناگون هریک برای خودروهای 4X4 خود نامی ویژه دارند. بی ام و به آن ایکس درایو xDrive می‌گوید. آئودی به آن کواترو quattro می‌گوید. فولکس واگن به آن فورموشن 4Motio و دایملر بنز به آن فورماتیک 4Matic می‌گوید, ...
-----
همچنان که پیشتر نوشتم، ستون چپی بهای خودرو به یورو برای کسانی است که در کشور سازنده (و احتمالا در EU ) آن را سوار نمی‌شوند. من برابری یورو و ریال ایران را نمی‌دانم (بی گمان در اینترنت می‌توان یافت). از قانون‌های گمرگ ایران هم هیچ نمی‌دانم.


خواهش می کنم.

Re: caRS

ارسال شده: شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۷
توسط فروهر
sasankasra نوشته شده:lamborghini centenario شاهکار دیگه یی از لامبورگینی


به نظرم ماشینی که انقدر شاسیش خوابیده باشه اصلا به درد نمی خوره. حتی اگرهم بگیم اینجور خودرو ها در کلاس سوپر اسپرت باشن

فکرشو بکن این سوپر اسپرت اگه با حداکثر سرعتش حرکت کنه شاسیش با اسفالت صاف می شه..

یه دلیل دیگم این که این خودروها برای هر جاده ای ساخته نشدن برای این خودرو ها و لاستیکاش باید جاده هایی در حد جاده های خودرو های فرمول یک پیدا کرد. که همچین چیزی تو دنیا نیست!

بخاطر همین فکر کنم سازنده های این نوع خودرو ها فقط برای ارضای هیجان خودشون دست به ساختن این خودرو ها می زنند...و فکر نکنم خریداران این نوع خودرو هاهم چشم امید به مشخصات فنی این نوع خودرو ها بسته باشند. و اون ها هم فقط برای ارضای هیجان این خودرو هارو می خرند.

بین خودرو های سوپر اسپرت می توان به سه برند برای جاده های شهری اطمینان کرد. یکی بوگاتی..دومی پورشه است...سومی فراری است.

فکر کردین چرا ثروتمندان ایران اکثرا خودرو های آلمانی رو خریداری می کنند..و سراغ خودرو های ایتالیایی نمی رن؟

بخاطر همین دلایلی که گفتم.

Re: caRS

ارسال شده: شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۰
توسط sasankasra
فروهر نوشته شده:
sasankasra نوشته شده:lamborghini centenario شاهکار دیگه یی از لامبورگینی


به نظرم ماشینی که انقدر شاسیش خوابیده باشه اصلا به درد نمی خوره. حتی اگرهم بگیم اینجور خودرو ها در کلاس سوپر اسپرت باشن

فکرشو بکن این سوپر اسپرت اگه با حداکثر سرعتش حرکت کنه شاسیش با اسفالت صاف می شه..

یه دلیل دیگم این که این خودروها برای هر جاده ای ساخته نشدن برای این خودرو ها و لاستیکاش باید جاده هایی در حد جاده های خودرو های فرمول یک پیدا کرد. که همچین چیزی تو دنیا نیست!

بخاطر همین فکر کنم سازنده های این نوع خودرو ها فقط برای ارضای هیجان خودشون دست به ساختن این خودرو ها می زنند...و فکر نکنم خریداران این نوع خودرو هاهم چشم امید به مشخصات فنی این نوع خودرو ها بسته باشند. و اون ها هم فقط برای ارضای هیجان این خودرو هارو می خرند.

بین خودرو های سوپر اسپرت می توان به سه برند برای جاده های شهری اطمینان کرد. یکی بوگاتی..دومی پورشه است...سومی فراری است.

فکر کردین چرا ثروتمندان ایران اکثرا خودرو های آلمانی رو خریداری می کنند..و سراغ خودرو های ایتالیایی نمی رن؟

بخاطر همین دلایلی که گفتم.


دوست عزیز نظراتتون جالبه. شما می تونید پیشنهاد ها و اطلاعاتی رو که دارید ترجمه کنید و برای کمپانی لامبورگینی بفرستید. شاید طراحان این شرکت که مدل های زیادی از لامبورگینی که از سال 1963 تا به حال تولید میشه مثل گالاردو ، اونتادور ، وننو ، اوراکان و ... هم از اطلاعات شما استفاده کردند.
من به شخصه از پورشه بیش از همه ماشین ها خوشم میاد . اما یکی از دلایل اقبال ایرانی ها به ماشین های آلمانی ، شاید ذهنیت تاریخی مثبت ایرانی ها به صنایع آلمان باشه . مطمئن هستم اگه بازار اقتصاد ایران به روی دنیا باز بود ، ایرانی ها کالاهای آلمانی و آمریکایی رو به همه حتی ژاپنی و کره ای ش ترجیح میدن.
در باره خرید ماشین های آلمانی توسط ثروتمندان ایران یکی از دلایلش رو که بالا گفتم و دلیل دیگه ش این میتونه باشه که اکثر ماشین های آلمانی برای بازار همگانی ساخته میشن تا یه مشتری متوسط هم تو آلمان یا آمریکا بتونه با قیمت متوسطی یه بنز و بی ام دبلیو بخره . اما بوگاتی ، فراری و لامبورگینی و... ماشین های خاص برای مشتریان خاص میسازن . جالبه عرض کنم شاید شما هم این شایعه رو شنیده باشید که مدیر فروش پورشه بابت خرید ماشین های پورشه در بازار خاورمیانه از ایرانی ها تشکر کرد. من جایی خوندم اون مدل از پورشه که تو ایران بیشترین فروش رو داشته مدل کاین تیپ 3 پورشه بوده که اتفاقا هم از نظر آپشن و قیمت خیلی پایین بوده.
به هر حال من صدای غرش موتور و اگزوز لامبورگینی رو دوست دارم . یه حس خوب مردونه میده!!!

پ .ن : مدل سنترینو امسال اولین بار تو نمایشگاه ژنو رونمایی شد و نیمی از تعداد مدل هایی که قراره ساخته بشه پیش فروش شد. smile072

Re: caRS

ارسال شده: سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۶
توسط DARKENERGY
هیچوقت از لامبو خوشم نیومده :( یعنی ارتباط عاطفی(!) باهاش برقرار نکردم! smile126
این نوع ارتباط فقط مخصوص مرسدس و دوجه smile018 smile017
------
تصویر

ولی بوگاتی شیرون هم خوب چیزیه smile051

Re: caRS

ارسال شده: جمعه ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۴
توسط خروش
سال ٢۰١۷ به بازار خواهد آمد، بر روی پلاتفرم ای-کلاس تازه (٢١۳) ساخته شده. مرسدس بنز با سه کوپه Coupé ؛ سی، ای و اس خود جنسش را جور خواهد کرد. تاکنون ای-کوپه روی پلاتفرم سی کلاس بود، و تنها اتاقش دیزان ای داشت (هنوز چنین است).

تصویر

Re: caRS

ارسال شده: شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۲
توسط sasankasra
DARKENERGY نوشته شده:هیچوقت از لامبو خوشم نیومده :( یعنی ارتباط عاطفی(!) باهاش برقرار نکردم! smile126
این نوع ارتباط فقط مخصوص مرسدس و دوجه smile018 smile017
------
[ تصویر ]

ولی بوگاتی شیرون هم خوب چیزیه smile051




عزیزم سعی کن اول ارتباط چشمی برقرار کنی. smile021 ارتباط عاطفی رو بزار واسه بعد خوشگله smile072

Re: caRS

ارسال شده: شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۶
توسط DARKENERGY
sasankasra نوشته شده:
DARKENERGY نوشته شده:هیچوقت از لامبو خوشم نیومده :( یعنی ارتباط عاطفی(!) باهاش برقرار نکردم! smile126
این نوع ارتباط فقط مخصوص مرسدس و دوجه smile018 smile017
------
[ تصویر ]

ولی بوگاتی شیرون هم خوب چیزیه smile051




عزیزم سعی کن اول ارتباط چشمی برقرار کنی. smile021 ارتباط عاطفی رو بزار واسه بعد خوشگله smile072

شما روی لامبو خیلی تعصب داریا! smile021
------
منکر زیبایی لامبو نمیشم (ولی در مجموع زیاد خوشم نمیاد ازش smile032
اما از نظر شخص خودم ابهت و وقار و اصالت مخصوص مرسدسه،عسیسم! smile126

smile072

Re: caRS

ارسال شده: شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۵
توسط sasankasra
DARKENERGY نوشته شده:
sasankasra نوشته شده:
DARKENERGY نوشته شده:هیچوقت از لامبو خوشم نیومده :( یعنی ارتباط عاطفی(!) باهاش برقرار نکردم! smile126
این نوع ارتباط فقط مخصوص مرسدس و دوجه smile018 smile017
------
[ تصویر ]

ولی بوگاتی شیرون هم خوب چیزیه smile051




عزیزم سعی کن اول ارتباط چشمی برقرار کنی. smile021 ارتباط عاطفی رو بزار واسه بعد خوشگله smile072

شما روی لامبو خیلی تعصب داریا! smile021
------
منکر زیبایی لامبو نمیشم (ولی در مجموع زیاد خوشم نمیاد ازش smile032
اما از نظر شخص خودم ابهت و وقار و اصالت مخصوص مرسدسه،عسیسم! smile126

smile072



نه عزیزم به هیچ چیز و هیچ کس تعصب ندارم. اینا هم محضه فان و لبخنده. وگرنه از این ماشینا جفت تایرهاشم به ما نمیرسه smile021
بوگاتی هم خیلی باحاله فقط من با اون ورودی هوای جلوش که شبیه نعل اسبه اصن حال نمیکنم smile001
مرسدسم که یه جنتلمن واقعیه. واسه همینه بنز نماینده آلمان همه جای دنیاس . المانیا میگن وقتی به مرسدس توهین میکنین انگار به آلمانیا توهین کردین smile006

Re: caRS

ارسال شده: شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۷
توسط DARKENERGY
sasankasra نوشته شده:
DARKENERGY نوشته شده:
sasankasra نوشته شده:
DARKENERGY نوشته شده:هیچوقت از لامبو خوشم نیومده :( یعنی ارتباط عاطفی(!) باهاش برقرار نکردم! smile126
این نوع ارتباط فقط مخصوص مرسدس و دوجه smile018 smile017
------
[ تصویر ]

ولی بوگاتی شیرون هم خوب چیزیه smile051




عزیزم سعی کن اول ارتباط چشمی برقرار کنی. smile021 ارتباط عاطفی رو بزار واسه بعد خوشگله smile072

شما روی لامبو خیلی تعصب داریا! smile021
------
منکر زیبایی لامبو نمیشم (ولی در مجموع زیاد خوشم نمیاد ازش smile032
اما از نظر شخص خودم ابهت و وقار و اصالت مخصوص مرسدسه،عسیسم! smile126

smile072



نه عزیزم به هیچ چیز و هیچ کس تعصب ندارم. اینا هم محضه فان و لبخنده. وگرنه از این ماشینا جفت تایرهاشم به ما نمیرسه smile021
بوگاتی هم خیلی باحاله فقط من با اون ورودی هوای جلوش که شبیه نعل اسبه اصن حال نمیکنم smile001
مرسدسم که یه جنتلمن واقعیه. واسه همینه بنز نماینده آلمان همه جای دنیاس . المانیا میگن وقتی به مرسدس توهین میکنین انگار به آلمانیا توهین کردین smile006

والا! smile031
=====
آره واقعا همینطوره smile072

Re: caRS

ارسال شده: جمعه ۱۳۹۵/۱/۲۰ - ۲۰:۰۸
توسط DARKENERGY
یا چلنجر القلوب والچارجر
یا مدبر الکامارو والپانیاک
یا محول الریویرا والایمپالا
حول حالنا الی صدای وی هشتا
آمین یا ماسل آفرین smile039 smile039