آقای سیدیان نوشته شده:درک نسبی خوبه، اما به درد گفتگوی نتیجه دار نمی خوره رفیق!
درک نسبی کاملاً محتمل هست که منجر به یک کج فهمی بزرگ بشه؛
خوب ببینید درک نسبی هم بستگی به شعور و فهم یه انسان داره، اگه فردی شعور و فهم مثلاً لورنتس رو داشته باشه درک نسبی مناسبی از نسبیت پیدا می کنه و تا آخر عمر هم ادعا می کنه که مفهوم اتر می تونه نقش مهمی در فیزیک ایفا کنه (عقیده ای کاملاً در تضاد با نسبیت و اون هم بدون مدرک کافی). یکی هم مثل شما دارای درک نسبیه که ...
ثانیاً منظور از درک نسبی ممکنه با عمیق شدن در پایه های یه نظریه بدون احاطه ی کامل بر تمام پیکره ی و ساختمان یه نظریه حاصل بشه که این درک نسبی به مراتب قوی تر از درک
سطحی ولی کامل اون نظریست که راست کار شما و امثال شما توی دانشگاه شریف و تهران و هارواد و سوربنه.
آقای سیدیان نوشته شده:نمونه اش هم خود شما بزرگوار، که نسبیت عام رو به سخره گرفته اید.
در حالی که خود شما اقرار می کنید که درکتون از نسبیت عام نسبی هست!
که البته این خودش جای (خنده یا تاسف یا گریه یا بهت ؟!) داره!
من هیچ وقت نسبیت عام و بانی بزرگوارش اینشتین رو مسخره نمی کنم، بلکه افراد نادانی رو مسخره می کنم که با کوله باری از حرّافی، ادعای دانش می کنن.
آقای سیدیان نوشته شده:شما اگر از همان سال های پیش، به جای این درک نسبی که الآن دارید.
سعی می کردید تا کم کم نسبیت عام و ریاضیاتش رو کار کنی،
الآن نسبیت عام رو یاد گرفته بودی،
ما رو هم راهنمایی می کردی
من به دلایل مهمی ریاضی تانسوری رو نخوندم که همین دلایل باعث شد من به لطف خدا به نظریه ی غلظت برسم در حالی که اگه ریاضی تانسوری رو می خوندم شاید هیچ وقت به دلایل کاملاً علمی به نظریه ی جایگزینی نمی رسیدم. شما که خودت دانشگاهی هستی چرا اومدی توی این سایت و به منی که قبولش نداری پیله می کنی؟! شما که توی دانشگاهتون از ما بهترون به وفور یافت میشن برو از اونا نسبیت عام رو یاد بگیر یا یکیشونو دعوت کن که بیاد منت بذاره و ایرادهای ما رو با دلیل و منطق به ما گوشزد کنه.