عملکرد خروجی بیرون زده ترنت XWB چیست

مدیران انجمن: parse, javad123javad

ارسال پست
نمایه کاربر
rohamavation

نام: roham hesami radرهام حسامی راد

محل اقامت: 100 مایلی شمال لندن جاده آیلستون، لستر، لسترشر. LE2

عضویت : سه‌شنبه ۱۳۹۹/۸/۲۰ - ۰۸:۳۴


پست: 3268

سپاس: 5491

جنسیت:

تماس:

عملکرد خروجی بیرون زده ترنت XWB چیست

پست توسط rohamavation »

در بالا عکسی از رولزرویس ترنت XWB وجود دارد که خروجی مورد نظر در قسمت عقب را مشخص کرده خوب
در ویدیویی برای A350 می توانید متراکم شدن از آن را خودتون ببینید از آنجایی که قبلاً متوجه چنین برآمدگی در سایر موتورهای جت نشده بودم، این موضوع مرا به این فکر انداخت که آیا می‌تواند یک خروجی کاهش فشار باشه تا اجازه بده دور فن بالاتر بدون خفه کردن مشعل باشهتصویر
به عبارت دیگر، موتور بیش از آن که بتواند بسوزد گاز می گیرد تا نیروی بای پس بالاتری به دست آورد، و با این حال همچنان می تواند هوای اضافی را در مواقعی که مورد نیاز نیست، مثلاً در حالت دور آرام، خارج کند.
یا فقط تخلیه روغن برای گیربکس لوازم جانبیه اگرچه این تراکم را توضیح نمیدهد. . من که چیزی روی آن پیدا نکردم.یعنی دکل تخلیه و خروجی هواگیر ترکیب شدن
اگزوز جداکننده هوا/روغن اینجا خارج میشن. معمولاً هوای گرمه، اما وقتی موتور در حالت آزاد کار میکنه شما میتونیددود را ببینین این روغن موتور است که از مهر و موم گذشته است. دود با افزایش سرعت موتور، افزایش فشار هوا و عملکرد صحیح آب بندی ها متوقف میشه
همچنین در بدنه اصلی دکل چهار سوراخ وجود دارد. اینها زه کشی از قسمت های مختلف گیربکس هستند. آنها حفره بین لوازم جانبی (استارت، پمپ سوخت، پمپ هیدرولیک و غیره) و گیربکس را تخلیه می کنند.تصویر
تصویر

ارسال پست