مشاوره رایگان تحصیلی
هوپا در آیین زرتشت نام درخت حقیقت است و اعتقاد بر این است که انسان در ابتدا در قالب هوپا خلق شده که در زبان پهلوی هومایانا نامیده می‌شود.

۹۰ درصد مردان از چاقی مفرط رنج می‌برند.
شنبه 28 مرداد 1396
عبارت «چاقی مفرط» به وجود مقدار بسیار بالایی از چربی بدن اشاره می‌کند که می‌تواند سلامتی افراد را به خطر بیندازد؛ حتی آن‌هایی که وزنی عادی دارند.
نسل جدید عینک‌ها با سوخت خورشیدی!
‌پنجشنبه 26 مرداد 1396
لنزها، یک ریزپردازنده، دو سنسور و دو نمایشگر را شارژ می‌کنند اگر برای شارژ کردن دستگاه تلفن همراه‌تان که با خودتان حمل می‌کنید از خورشید استفاده می‌کنید، تنها بدین معنی است که سلول‌های خورشیدی را روی چیزی پوشیده‌اید که به میزان زیادی نور خورشید دریافت می‌کند.
دیابت را گوگل کنید!
‌پنجشنبه 26 مرداد 1396
افراد بیشتر و بیشتری از گوگل به‌عنوان راهی برای چک کردن سلامتی‌شان استفاده می‌کنند. «چگونه سیگار ترک کنیم؟» و «چگونه وزن کم کنیم؟» نمونه‌هایی از عباراتی است که افراد نگران در گوگل درباره‌ی سلامتی‌شان جستجو می‌کنند، اما طبق تحقیقات جدید ممکن است این افراد بیماری جدی‌تر و کلی‌تری را جستجو کنند.
درک بهتر ستارگان در کهکشان‌ها در جهان اولیه
‌پنجشنبه 26 مرداد 1396
پروژه‌ی SpARCS در دانشگاه کالیفرنیا ریورساید، رصد‌های انجام شده از قدرتمندترین تلسکوپ‌های دنیا را باهم ترکیب کرده تا یکی از بزرگترین مطالعات گاز ملوکولی تا به امروز را در سه خوشه‌ی کهشانی بسیار دور انجام دهد.
دروغ‌ گفتن برای بیماران روانی کار آسانی است.
‌پنجشنبه 26 مرداد 1396
تحقیقات جدید نشان می‌دهد افرادی که ویژگی‌ها‌ی بیماران روانی را دارند، دروغگوهای بهتری نیستند، اما آسان‌تر از افراد معمولی می‌توانند دروغ گفتن را یاد بگیرند.
اولین قمرفراخورشیدی کشف شد.
‌چهارشنبه 25 مرداد 1396
اولین قمر در خارج از منظومه‌ی‌شمسی اخیرأ در نزدیکی ستاره‌ی کپلر1625 با استفاده از تلسکوپ فضایی کپلر، توسط گروهی ستاره‌شناس کشف شده است. درحالی‌که دانشمندان در تأیید این کشف محتاط هستند، این کشف عواقب خوشایندی دارد.
نسل جدید پروژکتورها، اندرویدی است.
‌چهارشنبه 25 مرداد 1396
اوپتما در حال ساخت پروژکتوری در اندازه‌ی کوچک است که دارای سیستم عامل آندروید است. این پروژکتور که «IntelliGO-S1» نام دارد دارای وای‌فای و بلوتوث و همچنین بلندگو است. وزن این پروژکتور در مجموع فقط کمی بیش از نیم کیلوگرم است.
بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر رانندگی فقط با یک بار شارژ تسلا
‌چهارشنبه 25 مرداد 1396
سال ۲۰۱۷ سال ثبت رکورد با وسایل نقلیه‌ی الکترونیکی است. آخرین رکورد زده شده هفته‌ی پیش و در ایتالیا رخ داد. صاحبان ایتالیایی تسلا مدل S P100D را با یک‌بار شارژ برای ۱،۰۷۸ کیلومتر راندند و رکورد طولانی‌ترین مسافت که در ماه ژوئن زده شده بود را جابه‌جا کردند.
درک بهتر یادگیری تکاملی با آوازخوانی نهنگ‌ها
‌چهارشنبه 25 مرداد 1396
زمانی فکر می‌کردند فرهنگ چیزی است که انسان را از سایر حیوانات متمایز می‌کند. با این حال تحقیقات گروهی از دانشمندان دانشگاه سنت آندروز که رفتار نهنگ‌های گوژپشت و دیگر حیوانات را بررسی کرده، داستان اساساً متفاوتی را بیان می‌کند.
راز حیات مریخی نهفته در سنگ‌هایش
‌سه شنبه 24 مرداد 1396
تحقیقات جدیدی از دانشگاه موناش و دانشگاه کوئینزلند با کشف اینکه ممکن است شهاب‌سنگ‌ها بتوانند شواهدی از حیات فرازمینی به دست دهند، ابعاد جدیدی را برای درک حیات بر روی سیاره سرخ افزوده‌اند.
نجات بوی گمشده‌ی گل‌های رُز
‌سه شنبه 24 مرداد 1396
این روزها بسیار سخت‌تر است بایستی و گل‌های رُز را بو کنی. این موضوع فقط به‌خاطر گیج‌کننده بودن زندگی مدرن نیست. به‌خاطر وجود نسل‌هایی از گل رُز که فقط به‌خاطر ظاهر تولید می‌شوند، بوی رُزها از بین رفته است.
چشمان شما چطور خسته می‌شود؟
‌سه شنبه 24 مرداد 1396
ما باید به‌درستی از چشمانمان مراقبت کنیم، چرا که آنها یکی از پیچیده‌ترین و مهم‌ترین ارگان‌های حسی بدن ما محسوب می‌شوند. بنابراین حفظ سلامت چشم برای لذت‌بردن از بینایی سالم، اهمیت زیادی دارد.
رژیم‌غذایی مردانه، رژیم‌غذایی مدیترانه‌ای
‌سه شنبه 24 مرداد 1396
بر طبق یافته‌های مطالعه‌ی جدید، پایبندی به رژیم‌غذایی مدیترانه‌ای برای سلامت مردان خوب بوده و کیفیت اسپرم را به‌طرز قابل توجهی ارتقأ می‌بخشد. این نوع رژیم غنی از میوه، سبزیجات، ماهی، مرکبات و چربی‌های سالم است.
کشف آب مروارید توسط کامپیوترها!
دوشنبه 23 مرداد 1396
بر اساس نتایج تحقیقی جدید، سیستم هوش‌مصنوعی جدیدی که کنترل بینایی توسط مغز را شبیه‌سازی می‌کند، قادر است به خوبیِ پزشکان بیماری نادر چشمی را تشخیص دهد. محققان می‌گویند: «این سیستم جدید که بر تشخیص یک بیماری نادر چشمی به نام «آب مروارید» مادرزادی تمرکز دارد، می‌تواند روزی در تشخیص بیماری‌های دیگر چشمی نیز به کار رود.»
نوادگان کنعانی‌های مقدس پیدا شدند!
دوشنبه 23 مرداد 1396
در اولین مطالعه از این نوع، گروهی از محققان با رهبری مؤسسه‌ی Wellcome Trust Sanger ، ژنتیک کنعانی‌های باستان و ارتباط قطعی آن با مردمی که امروزه در لبنان زندگی می‌کنند را کشف کردند. کنعانی‌های عهد برنز، که فنیقی هم نام دارند، ابعاد بسیاری از جامعه‌ای که ما امروزه می‌شناسیم را مطرح کرده‌اند، اولین الفبا را ساختند، جمعیت‌ها و گروه‌هایی را در سراسر مدیترانه ایجاد کردند و در کتاب مقدس چندین بار به آن‌ها اشاره شده است.
ماده‌ی تاریک بیشتر سرد است تا تاریک
دوشنبه 23 مرداد 1396
بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که ماده‌ی‌ی تاریک سبک و تیره نیست، بلکه سرد و سنگین است. دانشمندان هنوز موفق به مشاهده‌ی مستقیم ماده‌ی تاریک نشده‌اند و ترکیبات ماده‌ی‌ تاریک به‌صورت رازی باقی مانده است.
ارتباط جهش ژن‌های رفتاری با بیماری اوتیسم
دوشنبه 23 مرداد 1396
در مطالعه‌ای جدید، دانشمندان علوم اعصاب دانشگاه MIT ژنی را بررسی کردند که نقش حیاتی در کنترل تغییر بین حالت‌های متناوب رفتاری بازی می‌کند. این رفتار‌های متناوب برای انسان‌ها شامل گرسنگی و سیری یا خواب و بیداری است.
شناسایی ژن‌های برگشت‌پذیری آسیب‌های مغزی
یکشنبه 22 مرداد 1396
آسیب‌هایی که در اثر سکته‌ی مغزی، بیماری آلزایمر و دیگر بیماری‌های مرتبط با سیستم عصبی به مغز افراد بالغ وارد می‌شوند و موجب از دست دادن حافظه، کاهش توانایی ذهنی و دیگر عیوب شناختی می‌شوند را نمی‌توان به‌خوبی با استفاده از اطلاعات این بیماری‌ها توضیح داد.
سنتز شیرینی پرتزل!
یکشنبه 22 مرداد 1396
گروهی از شیمیدانان در مؤسسه‌ی ون هاف برای علوم مولکولی در دانشگاه آمستردام هلند دسته‌ی جدیدی از مولکول‌های «شبه‌کاتنان‌ها» را طراحی و سنتز کردند. این مولکول‌های شبیه شیرینی پرتزل شامل دو حلقه‌ی مولکولی است که در جهت مخالف از طریق اتم کربن مرکزی به یکدیگر وصل شده‌اند.
با طلاق والدین کودکان سرما می‌خورند!
یکشنبه 22 مرداد 1396
مطالعه‌ی جدیدی نشان می‌دهد که طلاق غیرتوافقی می‌تواند خطر ابتلای کودک به سرماخوردگی در سن بزرگسالی را افزایش دهد.
رصد رقص گرانشى داوود و جالوت
یکشنبه 22 مرداد 1396
این تصویر تهیه شده توسط تلسکوپ فضایی هابل دو کهکشان جالب را نشان می‌دهد که در حال رقصِ میان‌کهکشانی هستند. این دو کهکشان عبارتند از کهکشان بیضوی فشرده NGC1510 و همسایه غول‌پیکر آن، کهکشان مارپیچى.NGC1512.
اسفناج‌ها بمب‌ها را شناسایی می‌کند!
شنبه 21 مرداد 1396
مهندسان MIT نانوتیوب‌های کربنی را به برگ‌های اسفناج تزریق کرده‌اند و با این کار، گیاهان را به حسگرهایی تبدیل کرده‌اند که می‌توانند با کاربران انسانی ارتباط برقرار کنند. این کار یکی از نخستین تظاهرات نانوبیوتیک گیاه است؛ نانوبیوتیک گیاه، حوزه‌ای تحقیقاتی است که سیستم‌های الکترونیکی در گیاهانِ زنده را مهندسی می‌کند.
اظهار نظر درباره‌ی‌ سلامت روانی ترامپ
شنبه 21 مرداد 1396
انجمن روانکاوی آمریکا به‌عنوان گروهی روانپزشکی مشهور در آمریکا، به ۳،۵۰۰ عضو خود اعلام کرد که می‌توانند درباره‌ی وضعیت روانی سیاستمداران اظهار نظر نمایند؛ مِن جمله رئیس جمهور دونالد ترامپ!
دلیل عنکبوت‌ها برای رفتاری شبیه به ‌مورچه‌ها
شنبه 21 مرداد 1396
اکثر انسان‌ها از عنکبوت‌ها بیشتر از مورچه‌ها می‌ترسند. اما برای شکارچیان حشره، مورچه‌ها حریف‌های نیرومندتری هستند. آن‌ها نیش می‌زنند، گاز می‌گیرند و سرشار از اسید هستند. بعضی از عنکبوت‌ها از این عامل ترس اطلاع دارند و از آن به‌نفع خودشان استفاده می‌کنند.
حل مشکل مقاوم شدن به آنتی‌بیوتیک‌ها
شنبه 21 مرداد 1396
محققین به دنبال راهی جدید و غیرمنتظره هستند تا با مقاوم شدن بدن در برابر آنتی‌بیوتیک‌ها مقابله کنند و طی تحقیقات انجام شده به ترشحات درونی بدن رسیدند. با مطالعه و بازسازی توانایی‌های طبیعی این ترشحات برای کنترل باکتری‌های بیماری‌زا، دانشمندان امیدوارند، روش جدیدی برای مقابله با عفونت‌ها پیدا کنند.
ساخت پوستی مصنوعی منحصربه‌فرد
‌پنجشنبه 19 مرداد 1396
گروهی از مهندسان و دانشمندان در کلتک و ETH زوریخ پوستی مصنوعی ساختند که قادر به تشخیص تغییرات دمایی با استفاده از مکانیزمی شبیه به چیزی که توسط عضوی که مارهای افعی را قادر به حس کردن شکارشان می‌سازد، است.
انتشار فیلم‌ها و نقشه‌هایی از پلوتو و شارون
‌پنجشنبه 19 مرداد 1396
در ۱۴ ژوئیه‌ی سال ۲۰۱۵، سازمان فضایی ناسا پروازی به یاد ماندنی را با فضاپیمای «افق‌های نو» خود به پلوتو انجام داد. بعد از این پرواز ناسا، مجموعه‌ای از اطلاعات، نقشه‌ها و فیلم‌های گرفته شده از سیاره‌ی کوتوله‌ی پلوتو و بزرگترین قمرش، به‌نام «شارون» را به نمایش گذاشت.
ورزش و خاصیت جالب آن
‌پنجشنبه 19 مرداد 1396
بر طبق بررسی یکی از مطالعات قبلی توسط «بنته کلارلوند پدرسون»، استاد علوم بالینی در دانشگاه کپنهاگن دانمارک، فعالیت فیزیکی منظم نشان از راهبردی ضد التهابیِ قوی و طبیعی دارد. این نوع فعالیت‌ها باید در درمان بیماران مبتلا به بیماری‌های سوخت‌وساز قلبی گنجانده شود.
کشف ذره‌ای سنگین‌تر از پروتون
‌پنجشنبه 19 مرداد 1396
برخورد دهنده‌ی بزرگ هادرونى با برخورد دادن مواد به یکدیگر به ذره‌ای جدیدی دست یافته است. فیزیکدانان این بار دستاورد شگفت‌انگیزی به‌دست آورده‌اند. این ذره چهار برابر سنگین‌تر از پروتون بوده و می‌تواند عقاید را درباره‌ی ماهیت این نوع ماده به چالش بکشد.
کشف ویروس میله‌ای در گوریل‌های کوهستانی
‌چهارشنبه 18 مرداد 1396
محققان، ویروس تبخالی را در گوریل‌های کوهستانی وحشی کشف کردند که بسیار شبیه به «ویروس میله‌ای اپشتین» در انسان است. ویروس میله‌ای اپشتین، ویروس تبخالی گاما در جنس لنفوسیتروپروس است.
هوشیار باشید و هوش‌مصنوعی را کنترل کنید.
‌چهارشنبه 18 مرداد 1396
امروزه کمتر کسی است که نظرات «ایلان ماسک» را در زمینه‌ی هوش‌مصنوعی نشنیده باشد. ماسک کار بر روی هوش‌مصنوعی را با «احضار شیطان» مقایسه کرده و بارها هشدار داده است که تکنولوژی می‌تواند به خطری برای بقای انسان در این سیاره تبدیل شود.
شواهدی جدید از وجود آب در ماه
‌چهارشنبه 18 مرداد 1396
تجزیه و تحلیل‌های جدید مواد آتش‌فشانی قدیمی در ماه حاکی از آن است که گوشته‌ی ماه در کمال تعجب غنی از آب است. هنگامی که اخترشناسان از مشاهدات ماهواره‌ای برای بررسی مواد حاصل از رسوبات آتش‌فشانی سطح ماه استفاده کردند، به غلظت بالایی از آب محبوس شده دست یافتند.
کشف آثاری متعلق به اروپای باستان
‌چهارشنبه 18 مرداد 1396
باستان‌شناسان ظرفی چوبی از اوایل عهد برنز که به خوبی باقی مانده بود را در آلپ سوییس پیدا کردند. این دست‌ساخته می‌تواند در روشن ساختن دامنه‌ی گسترش و استفاده از دانه‌های غلات به محققان کمک کند.
دیگر به باتری در بدن انسان نیازی نیست!
‌سه شنبه 17 مرداد 1396
محققان دستگاهی را ساختند که برای ذخیره‌ی انرژی، از یون‌های مایعات بدن استفاده می‌کند. می‌توان از این انرژی برای تامین قدرت دستگاه‌های پزشکی، مانند دستگاه تنظیم‌کننده‌ی ضربان قلب (باتری قلب)، استفاده کرد.
مشاهده‌ی درخشان‌ترین کهکشان جهان با لنزی طبیعی
‌سه شنبه 17 مرداد 1396
دانشمندان در اسپانیا یکی از درخشان‌ترین کهکشان‌های جهان را به کمک عدسی گرانشی کشف کرده‌اند. این کهکشان کشف شده که تقریبأ ۱۰ میلیارد سال نوری با زمین فاصله دارد، هزاران بار درخشان‌تر از کهکشان راه شیری است.
شروع به‌کار بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان
‌سه شنبه 17 مرداد 1396
بزرگترین نیروگاه خورشیدی در چین به بهره‌برداری رسید. این نیروگاه که توسط سانگرو که تامین کننده‌ی سیستم‌های اینورتر PV است با توان ۴۰ مگاوات بر روی آب‌های به عمق ۴ تا ۱۰ متر ساخته شده و با موفقیت به شبکه‌ی چین متصل شد.
ترفندهایی برای آشپزی بهتر
‌سه شنبه 17 مرداد 1396
هر آشپز موفقی به شما می‌گوید: «هر کاری که با غذا و آشپزی می‌کنید درست مثل کیمیاگری است.» تعادل را درست انجام دهید؛ آنگاه می‌توانید چیزها را به مدت طولانی‌تری نگه دارید، کیفیت گوشت را بالا ببرید و حتی مقدار کالری مصرفی‌تان را کاهش دهید؛ بدون این‌که مواد مغذی را جایگزین یا محدود کنید.
تنبلی مسری است!
دوشنبه 16 مرداد 1396
تحقیقات جدیدی در فرانسه نشان داد که تنبلی و بی‌حوصلگی دیگران می‌تواند روی شما نیز تأثیر بگذارد. محققین دریافتند که مردم نه تنها می‌توانند سه ویژگی شخصیتی تنبلی، عجول بودن و محتاط بودن را از دیگران یاد بگیرند، بلکه حتی ممکن است شروع به تقلید این رفتارها کنند و تأثیر اجتماعی شدیدی روی آن‌ها به‌جای بگذارد.
وجود سیاه‌چاله در خوشه‌‌ای ستاره‌ای
دوشنبه 16 مرداد 1396
می‌دانیم که سیاه‌چاله‌ها به دو دسته‌‌ی سیاه‌چاله‌های کوچک،که وزنی برابر چند خورشید دارند و سیاه‌چاله‌های اَبَرسنگین، که جرمی برابر میلیون‌ها یا میلیاردها خورشید دارند، تقسیم می‌شوند. اخترشناسان بر این باور بودند که سیاه‌چاله‌های میان‌جرمی با جرم ۱۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ خورشید نیز باید وجود داشته باشند، ولی تا کنون گواه روشنی بر وجود این سیاه‌چاله‌ها در دست نبود.
هنرنمایی هوش‌مصنوعی گوگل
دوشنبه 16 مرداد 1396
اکثر ما احتمالاً با سرویس گوگل استریت آشنا هستیم؛ یک ویژگی از نقشه‌ی گوگل که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر واقعی مناطق مورد نظرشان را ببینند. این هم ویژگی ناوبری مفیدی است و هم ویژگی‌ای است که به افراد اجازه می‌دهد مناطق دوردست را فقط برای سرگرمی سیاحت کنند.
Page: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 185 186
Buy Ed Pack
Buy Cheap Cipro Online
Buy Cheap Priligy Online
Order Cheap Cialis Daily Online
Buy Cheap Zovirax Online
Buy Cheap Propecia Online
buy generic levitra online uk
generic cialis viagra levitra online
prednisone 20 mg buy
buy cialis online sweden
safest place to buy levitra online
viagra buy online india
prednisone online sales
where to buy generic cialis online safely
Buy Cheap Cipro Online
Buy Cheap Priligy Online
ميدان تاخيري (24 پاسخ)
واپاشی هسته ایی (0 پاسخ)
تصاویر نجومی (1947 پاسخ)
دروس آنلاین و رایگان در دانشگاه‌های برتر دنیا (2 پاسخ)
[پارادوکس] ذره باردار در میدان گرانشی یکنواخت (13 پاسخ)
تعریف آماری فشار (0 پاسخ)
مفهوم تکانه (2 پاسخ)
ظرفیت خازن (3 پاسخ)
سوال مربوط به اثبات فرمول های انرژی نسبیتی (3 پاسخ)
محاسبه سرعت چرخش در حرکت دورانی یکنواخت (1 پاسخ)
مدل تکتایی برای کوارک ها به چه معناست؟ (0 پاسخ)
بررسی ناوردایی توان در نسبیت خاص (2 پاسخ)
بررسی پایستگی تکانه و انرژی (1 پاسخ)
عملگرها و اپراتورها در ریاضیات و فیزیک (67 پاسخ)
سوال در مورد انقباض طولی (3 پاسخ)
بازبهنجارش (14 پاسخ)
کشف یک واقعیت خفه کننده! (3 پاسخ)
ایجاد دافعه در آهنربا (1 پاسخ)
معرفی چند سایت فیزیک (12 پاسخ)
سوال ترکیبی پرتابه و انرژی (1 پاسخ)
چگونه باید ضخامت حباب را اندازه گرفت؟ (3 پاسخ)
شتاب تبدیلات لورنتس (5 پاسخ)
ریاضیات کوانتومی (4 پاسخ)
قرص دیجیتالی که ورود خود را به معده اطلاع می‌دهد (0 پاسخ)
باکتری‌های روده تاثیر درمان سرطان را "بیشتر" می‌کند (0 پاسخ)
انرژی از هیچ، با انرژی پتانسیل گرانشی (34 پاسخ)
هوش مصنوعی که سیستم‌های امنیتی را دور می‌زند (0 پاسخ)
اتساع طول (2 پاسخ)
برنامه محاسباتی عدد پی (8 پاسخ)
راه و روش ترجمه کتاب های فیزیک (3 پاسخ)
آیا جنس مواد نسبیست؟ (5 پاسخ)
انرژی چگونه به جرم تبدیل میشود؟ (15 پاسخ)
ردیابی امواج گرانشی در برخورد دو ستاره نوترونی (0 پاسخ)
کتابهای مناسب برای یادگیری فیزیک (3 پاسخ)
معرفي وبلاگ هاي فيزيكي هر كس وبلاگي داره معرفي كنه (141 پاسخ)
تبدیل کانونیک برای معادله هامیلتونی کوب نشده (1 پاسخ)
علت چرخش الکترون چیست؟ (12 پاسخ)
چگونه از آلوده بودن فایل‌ها پیش از دانلود مطلع شویم؟ (0 پاسخ)
محاسبه فشار آب (1 پاسخ)
ضد جاذبه (3 پاسخ)
سوالی در مورد چگونگی محو نور فوکوس شده خورشید توسط عدسی ها (15 پاسخ)
اکسل برای مدیران، مهندسان، حسابداران و تولید ایده های نو (4 پاسخ)
مشتق تابع (3 پاسخ)
فرمول جاذبه نیوتون (1 پاسخ)
سرعت نور (101 پاسخ)
دانلود رایگان کتاب گرانش کوانتومی فارسی (4 پاسخ)
جهان چند بعد دارد؟ (41 پاسخ)
جایزه نوبل (13 پاسخ)
اسم این دستگاه چیه ؟ (3 پاسخ)
سفرهای طولانی در کره زمین با سفینه انجام خواهند شد (0 پاسخ)
موارد آموزنده در نسبیت (2 پاسخ)
چرا ریاضیات می‌خوانیم؟ (12 پاسخ)
ماهیت انرژی (23 پاسخ)
بیماری که زندگی نباتی داشت به درمان پاسخ داد (0 پاسخ)
دانشمندان گل رز الکترونیکی با قابلیت ذخیره‌ی انرژی ساختند.
ادعای ارائه‌ی نظریه‌ی کوانتوم در دهه‌ی ۱۹۳۰ میلادی
چرا ابرها معلق می‌مانند؟
اسپیس‌ایکس دو شهروند را به مدار ماه می‌فرستد.
بالاخره نشانه‌هایی از ماده‌ی تاریک دیده شد!
کاهش ذخیره‌ی تخمدان در زنان شهری
نظریه‌ی ریسمان چیست و چرا بشر واقعاً به آن نیاز دارد؟
بی‌زاری از مَلَچ مُلوچ اطرافیان؛ میسوفونیا
خطر مصرف نوشیدنی‌های شِکری
پهپادها همچنان هوشمندتر می‌شوند!
روند ذوب شدن برف‌ها در آب‌وهوای گرم‌تر
ترسیم شجره‌نامه‌ی ستارگان
حفاری سنگر عصر سلیمان نبی، در دره‌ی تیمنای
خطر اسیدی شدن اقیانوس‌ها برای صدف‌ها
چرا پیوند سر انسان، هرگز ممکن نخواهد بود؟
کاوشگر کنجکاوی، نوعی سنگ معدنی به‌نام «هماتیت» در مریخ یافت.
ثبت ضربان حیات زمین در تایم‌لپس ناسا
قلب این دختر در خارج از سینه‌اش می‌تپد!
ارتش آمریکا در صدد تبدیل گیاهان به شبکه‌ای از جاسوسان محیطی است.
کشف سحابی غول‌پیکری در اطراف کوازاری دوردست
داروی دیابت می‌تواند از پس‌زنی عضو پیوندی جلوگیری کند.
سگ‌ها چهره‌ی شاد انسان‌ها را بیشتر دوست دارند!
تلاش برای برقراری تماس با موجودات فضایی
چگونه رعد و برق ذرات پادماده را در جو زمین تولید می‌کنند؟
راهی ساده برای بهبود وضعیت خواب شما
ساخت دست رباتیک برای تبدیل انسان عادی به اَبَر انسان
دلیل ایجاد گردباد‌ها در تیتان
افزایش امید به زندگی در بیماران پارکینسون، با تغییر رژیم غذایی
دلیلی بیولوژیک برای آرامش‌بخش بودن موسیقی‌ها
کوسه‌ای با ۳۰۰ دندان در اعماق دریا دیده شد.
خرافه یا واقعیت؟ آیا روغن نارگیل واقعاً شفابخش است؟ (0+)