مشاوره رایگان تحصیلی
هوپا در آیین زرتشت نام درخت حقیقت است و اعتقاد بر این است که انسان در ابتدا در قالب هوپا خلق شده که در زبان پهلوی هومایانا نامیده می‌شود.

سرانجام خورشید را لمس خواهیم کرد!
شنبه 4 شهريور 1396
ناسا که در حال آماده‌سازی برای انجام ماموریت تاریخی خود به خورشید در ماه‌ آگوست ۲۰۱۸ است، بیانیه‌ای در خصوص اهمیت این ماموریت منتشر کرد.
زرافه‌ی معروف بچه‌ی خود را به‌دنیا ‌آورد!
‌پنجشنبه 2 شهريور 1396
«آپریل»، زرافه‌ای تازه مادر شده است که اخیراً در اینترنت مورد توجه قرار گرفته است و برای زایمان در پارک AAP در هارپورس‌ویل نیویورک آماده شده بود و میلیون‌ها بیننده به‌صورت زنده این موضوع را مشاهده کردند.
آشفتگی بی‌اندازه‌ی سیارات مشتریِ داغ
‌پنجشنبه 2 شهريور 1396
شبیه‌سازی میدان مغناطیسی سیاره‌ی HAT-P7b به بادهای شدید متغیر دنیا نشانه‌هایی می‌دهد. HAT-P7b دنیایی بادخیز است. بادهای شرقی شدید به‌طور خاص در اتمسفر این سیاره‌ی فراخورشیدی دوردست می‌وزند، اما گاهی این تندبادهای قدرتمند به‌طور شگفت‌انگیزی در جهات مختلف می‌وزند.
نقش مواد شیمیایی غیرقانونی در عدم بازیابی ازون
‌پنجشنبه 2 شهريور 1396
براساس تحقیقات جدید در کشور انگلستان، مواد شیمیایی غیر قانونی بسیاری باعث تاخیر بازیابی ازون می‌شوند. لایه‌ی ازون در دهه‌ی ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی به دلیل ازدیاد کلروفلوئورو کربن‌، مشتقات کلرین استفاده شده در اسپری‌های افشانه‌ای، یخچال‌ها و بسیاری دیگر از محصولات و دستگاه‌ها تحلیل رفت. پس از تصویب پروتکل مونترال در سال ۱۹۸۷ استفاده از گازهای CFC به‌طور کامل منع شد.
به چالش کشیدن خرافات، تفتیش عقاید!
‌پنجشنبه 2 شهريور 1396
وقتی شخصب شما را خرافاتی می‌نامد، چه واکنشی نشان می‌دهید؟ مجله‌ی New Scientist’s در مورد خشم و غضب افراد در این مورد در مؤسسه‌ی آنتروپوس آتن در یونان گزارشی تهیه کرد. اعضای این مؤسسه بسیار خشمگین شده بودند. دلیل این خشم؟
اتمسفر اولیه‌ی نپتون گرم تایید شد!
‌چهارشنبه 1 شهريور 1396
اخترشناسان اتمسفر اولیه‌ای را کشف کردند که سیاره‌ی فراخورشیدی «نپتون گرم» که در حال چرخش به دور ستاره‌ی میزبان خود است، را احاطه کرده است. این کشف، که در مجله‌ی SCEINCE به‌طور مفصل آمده است، می‌تواند به محققان کمک کند تا بهتر پی ببرند که سیارات، در منظومه‌های خورشیدی دوردست، چگونه تشکیل می‌شوند و تکامل می‌یابند.
آشکارسازی چهار ژن خطرساز کلیه و کبد
‌چهارشنبه 1 شهريور 1396
تحقیقات جدید دانشگاه ییل، چهار ژن مرتبط با بیماری‌های کیستی کبد و کلیه را آشکار می‌سازد. این یافته‌ها تعریفی جامع‌تر از طیف بیماری‌های اصلی پلی کیستیک انسانی فراهم می‌کند.
وضعیت زمین در ۴ میلیارد سال پیش
‌چهارشنبه 1 شهريور 1396
کریستال‌های زیرکون باستانی که در استرالیا یافت شده است، نشان می‌دهد که زمین اولیه، جهانی مسطح، نسبتاً ساکت و فاقد کوه بوده که بیشتر متشکل از آب بوده است. در ۴.۴ میلیارد سال پیش، تنها تعداد انگشت‌شماری از جزایر کوچک، دریاهای وسیع را قطع می‌کرد.
ژن‌های شب‌بیدار بدن ما
‌چهارشنبه 1 شهريور 1396
تفاوت ژنی بیان‌گر آن است که چرا برخی ترجیح می‌دهند تا دیروقت بیدار بمانند و از سحرخیز بودن بیزارند. نوع دیگر شکل جهش یافته ژن «CRY1» است که به نقشی که در تنظیم ساعت شبانه‌روزی بدن ایفا می‌کند، معروف است.
حرکات دستان شما بیان‌گر چه چیزی است؟
‌سه شنبه 31 مرداد 1396
اگر شما خوشحال هستید و به این حالت خود آگاه هستید، دست فرد دیگری را خواهید گرفت. سیستم تحریک ماهیچه‌ای، با هدف برانگیختن هم‌دلی، باعث تحریک غیرارادی برای حرکت دست انسان، در پاسخ به تغییر حالت فرد دیگر می‌شود.
ترسیم نقشه‌ی توزیع انرژی نور در کهکشان راه‌شیری
‌سه شنبه 31 مرداد 1396
گروهی بین‌المللی از دانشمندان برای ترسیم توزیع تمامی انرژی نور موجود در کهکشان راه‌شیری از داده‌های رصدخانه‌ی فضایی پلانک و سایر تلکسوپ‌ها استفاده کردند.
حرف‌های جالب قدیمی‌ترین فسیل گیاهی جهان
‌سه شنبه 31 مرداد 1396
دانشمندان موزه‌ی تاریخ طبیعی سوئد، فسیل احتمالی جلبک قرمز با قدمت ۱.۶ میلیارد سال را یافتند. این یافته‌های دیدنی و جذاب که در ۱۴ مارس ۲۰۱۷ در مجله‌ی PLOS Biology به چاپ رسید، نشان می‌دهد که حیات چند سلولی پیشرفته بسیار زودتر از آن‌چه قبلاً تصور می‌شد، به تکامل رسیده است.
آجیل تنها برای سفره‌ی عید مناسب نیست!
‌سه شنبه 31 مرداد 1396
آجیل برای سلامتی بسیار مفید است و سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین و موادمعدنی از جمله B9 ،E ، پتاسیم و منیزیم است. آجیل غنی از چربی‌های اشباع نشده‌ و مفید برای قلب است که باعث کاهش کلسترول بد در بدن می‌شود.
واقعیت مجازی به کمک سالمندان می‌آید!
دوشنبه 30 مرداد 1396
دانشمندان در فنلاند به‌دنبال جلوگیری از تضعیف شناختی در میان سالمندانی هستند که از واقعیت مجازی استفاده می‌کنند.
دلیلی زنانه برای رد خواستگار‌ها!
دوشنبه 30 مرداد 1396
مطالعه‌ای جدید نشان داده است زنانی که در جستجوی مردی در کنار خود هستند، مایل هستند مردانی را انتخاب کنند که از لحاظ فیزیکی جذاب باشند و اهمیتی ندارد چقدر افراد محترم، موجه، دوستانه، با همت و باهوشی باشند.
مصرف سویا، راز بقاء در برابر سرطان سینه
دوشنبه 30 مرداد 1396
مطالعات جدید بقای طولانی مدت در برابر سرطان سینه را به مصرف غذاهای حاوی سویا پیوند می‌دهند. مطالعه‌ی جدید دانشگاه تافتز کشف کرد که مصرف سویا با نتایج بهتری در بیماران مبتلا به سرطان سینه ارتباط دارد.
منشاء صدای عجیب و غریب آذرگوی‌ها
دوشنبه 30 مرداد 1396
شهاب‌های بسیار روشن و انفجاری که با نام «آذرگوی» شناخته می‌شوند، در بعضی مواقع با صداهای ضعیفی همراه هستند.
پیوستگی ژنتیکی آسیایی به‌قدمت عصر سنگی
یکشنبه 29 مرداد 1396
محققی به نام «آندرئا مانیکا» در دانشگاه کمبریج می‌گوید: «از دیدگاه ژنتیکی، جمعیت ساکن شمال شرقی آسیا در طی ۸۰۰۰ سال دستخوش تغییرات بسیار اندکی شدند. غار معروف به «دروازه‌ی دیوید» بقایای شکارچیان عصر سنگی را در خود جای داده و شواهدی از تولید پارچه به‌دست داده است.»
پایانی بر معمایی در نظریه‌ی انشتین؛ شاید!
یکشنبه 29 مرداد 1396
متخصصان علم نجوم به‌زودی نظریه‌ای که تقریباً یک قرن پیش توسط انشتین مطرح شد را به بوته‌ی آزمایش می‌گذارند؛ آزمایش‌هایی که با استفاده از تکنولوژی جدید قادر به حل معمای عامل موثر بر سرعت انبساط جهان است.
درمان های معمولی باعث تشدید اوتیسم شد.
یکشنبه 29 مرداد 1396
مطالعه‌ای جدید در دانشگاه فیلادلفیا نشان داد استفاده از داروی سل در موش‌های آزمایشگاهی باعث بهبود و کاهش رفتارهای ضد اجتماعی آن‌ها می‌شود.
خورشید، ستاره‌ای از نوع خورشیدی
یکشنبه 29 مرداد 1396
زنبور می‌تواند تا عدد چهار را بشمارد!
شنبه 28 مرداد 1396
این حقیقت که هیچ می‌تواند به اصطلاح انسان‌ها به‌صورت «صفر» در نظر گرفته شود در قلمرو حیوانات امری شایع نیست. تحقیقی جدید نشان می‌دهد که زنبور عسل می‌تواند یاد بگیرد هیچ را به‌عنوان یک مقدار تشخیص دهد و همچنین می‌تواند تا چهار بشمارد که این امر باعث می‌شود به حسابدار قلمرو بندپایان تبدیل شود.
USB اینتل با توان محاسبه‌ی یک میلیارد محاسبه اعشاری در ثانیه!
شنبه 28 مرداد 1396
شبکه‌های عصبی ممکن است از روی مغز انسان الگوبرداری شده باشند، اما می‌توان گفت که آن‌ها در مرتب‌سازی داده‌های عظیم و تشخیص الگوها به مراتب بهتر از مغز انسان عمل می‌کنند.
ماموریت مریخی امارات در سال ۲۰۲۱
شنبه 28 مرداد 1396
در حالی که برنامه‌های فضایی ناسا در ایالات متحده‌ی آمریکا با مشکلات مالی روبرو شده است، به‌نظر می‌رسد کشورهای دیگر در حال برنامه‌ریزی برای سیاره‌ی سرخ هستند. آژانس فضایی امارات متحده‌ی عربی بالاخره طرح ارسال کاوشگر به مریخ را اعلام کرد.
۹۰ درصد مردان از چاقی مفرط رنج می‌برند.
شنبه 28 مرداد 1396
عبارت «چاقی مفرط» به وجود مقدار بسیار بالایی از چربی بدن اشاره می‌کند که می‌تواند سلامتی افراد را به خطر بیندازد؛ حتی آن‌هایی که وزنی عادی دارند.
نسل جدید عینک‌ها با سوخت خورشیدی!
‌پنجشنبه 26 مرداد 1396
لنزها، یک ریزپردازنده، دو سنسور و دو نمایشگر را شارژ می‌کنند اگر برای شارژ کردن دستگاه تلفن همراه‌تان که با خودتان حمل می‌کنید از خورشید استفاده می‌کنید، تنها بدین معنی است که سلول‌های خورشیدی را روی چیزی پوشیده‌اید که به میزان زیادی نور خورشید دریافت می‌کند.
دیابت را گوگل کنید!
‌پنجشنبه 26 مرداد 1396
افراد بیشتر و بیشتری از گوگل به‌عنوان راهی برای چک کردن سلامتی‌شان استفاده می‌کنند. «چگونه سیگار ترک کنیم؟» و «چگونه وزن کم کنیم؟» نمونه‌هایی از عباراتی است که افراد نگران در گوگل درباره‌ی سلامتی‌شان جستجو می‌کنند، اما طبق تحقیقات جدید ممکن است این افراد بیماری جدی‌تر و کلی‌تری را جستجو کنند.
درک بهتر ستارگان در کهکشان‌ها در جهان اولیه
‌پنجشنبه 26 مرداد 1396
پروژه‌ی SpARCS در دانشگاه کالیفرنیا ریورساید، رصد‌های انجام شده از قدرتمندترین تلسکوپ‌های دنیا را باهم ترکیب کرده تا یکی از بزرگترین مطالعات گاز ملوکولی تا به امروز را در سه خوشه‌ی کهشانی بسیار دور انجام دهد.
دروغ‌ گفتن برای بیماران روانی کار آسانی است.
‌پنجشنبه 26 مرداد 1396
تحقیقات جدید نشان می‌دهد افرادی که ویژگی‌ها‌ی بیماران روانی را دارند، دروغگوهای بهتری نیستند، اما آسان‌تر از افراد معمولی می‌توانند دروغ گفتن را یاد بگیرند.
اولین قمرفراخورشیدی کشف شد.
‌چهارشنبه 25 مرداد 1396
اولین قمر در خارج از منظومه‌ی‌شمسی اخیرأ در نزدیکی ستاره‌ی کپلر1625 با استفاده از تلسکوپ فضایی کپلر، توسط گروهی ستاره‌شناس کشف شده است. درحالی‌که دانشمندان در تأیید این کشف محتاط هستند، این کشف عواقب خوشایندی دارد.
نسل جدید پروژکتورها، اندرویدی است.
‌چهارشنبه 25 مرداد 1396
اوپتما در حال ساخت پروژکتوری در اندازه‌ی کوچک است که دارای سیستم عامل آندروید است. این پروژکتور که «IntelliGO-S1» نام دارد دارای وای‌فای و بلوتوث و همچنین بلندگو است. وزن این پروژکتور در مجموع فقط کمی بیش از نیم کیلوگرم است.
بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر رانندگی فقط با یک بار شارژ تسلا
‌چهارشنبه 25 مرداد 1396
سال ۲۰۱۷ سال ثبت رکورد با وسایل نقلیه‌ی الکترونیکی است. آخرین رکورد زده شده هفته‌ی پیش و در ایتالیا رخ داد. صاحبان ایتالیایی تسلا مدل S P100D را با یک‌بار شارژ برای ۱،۰۷۸ کیلومتر راندند و رکورد طولانی‌ترین مسافت که در ماه ژوئن زده شده بود را جابه‌جا کردند.
درک بهتر یادگیری تکاملی با آوازخوانی نهنگ‌ها
‌چهارشنبه 25 مرداد 1396
زمانی فکر می‌کردند فرهنگ چیزی است که انسان را از سایر حیوانات متمایز می‌کند. با این حال تحقیقات گروهی از دانشمندان دانشگاه سنت آندروز که رفتار نهنگ‌های گوژپشت و دیگر حیوانات را بررسی کرده، داستان اساساً متفاوتی را بیان می‌کند.
راز حیات مریخی نهفته در سنگ‌هایش
‌سه شنبه 24 مرداد 1396
تحقیقات جدیدی از دانشگاه موناش و دانشگاه کوئینزلند با کشف اینکه ممکن است شهاب‌سنگ‌ها بتوانند شواهدی از حیات فرازمینی به دست دهند، ابعاد جدیدی را برای درک حیات بر روی سیاره سرخ افزوده‌اند.
نجات بوی گمشده‌ی گل‌های رُز
‌سه شنبه 24 مرداد 1396
این روزها بسیار سخت‌تر است بایستی و گل‌های رُز را بو کنی. این موضوع فقط به‌خاطر گیج‌کننده بودن زندگی مدرن نیست. به‌خاطر وجود نسل‌هایی از گل رُز که فقط به‌خاطر ظاهر تولید می‌شوند، بوی رُزها از بین رفته است.
چشمان شما چطور خسته می‌شود؟
‌سه شنبه 24 مرداد 1396
ما باید به‌درستی از چشمانمان مراقبت کنیم، چرا که آنها یکی از پیچیده‌ترین و مهم‌ترین ارگان‌های حسی بدن ما محسوب می‌شوند. بنابراین حفظ سلامت چشم برای لذت‌بردن از بینایی سالم، اهمیت زیادی دارد.
رژیم‌غذایی مردانه، رژیم‌غذایی مدیترانه‌ای
‌سه شنبه 24 مرداد 1396
بر طبق یافته‌های مطالعه‌ی جدید، پایبندی به رژیم‌غذایی مدیترانه‌ای برای سلامت مردان خوب بوده و کیفیت اسپرم را به‌طرز قابل توجهی ارتقأ می‌بخشد. این نوع رژیم غنی از میوه، سبزیجات، ماهی، مرکبات و چربی‌های سالم است.
کشف آب مروارید توسط کامپیوترها!
دوشنبه 23 مرداد 1396
بر اساس نتایج تحقیقی جدید، سیستم هوش‌مصنوعی جدیدی که کنترل بینایی توسط مغز را شبیه‌سازی می‌کند، قادر است به خوبیِ پزشکان بیماری نادر چشمی را تشخیص دهد. محققان می‌گویند: «این سیستم جدید که بر تشخیص یک بیماری نادر چشمی به نام «آب مروارید» مادرزادی تمرکز دارد، می‌تواند روزی در تشخیص بیماری‌های دیگر چشمی نیز به کار رود.»
نوادگان کنعانی‌های مقدس پیدا شدند!
دوشنبه 23 مرداد 1396
در اولین مطالعه از این نوع، گروهی از محققان با رهبری مؤسسه‌ی Wellcome Trust Sanger ، ژنتیک کنعانی‌های باستان و ارتباط قطعی آن با مردمی که امروزه در لبنان زندگی می‌کنند را کشف کردند. کنعانی‌های عهد برنز، که فنیقی هم نام دارند، ابعاد بسیاری از جامعه‌ای که ما امروزه می‌شناسیم را مطرح کرده‌اند، اولین الفبا را ساختند، جمعیت‌ها و گروه‌هایی را در سراسر مدیترانه ایجاد کردند و در کتاب مقدس چندین بار به آن‌ها اشاره شده است.
ماده‌ی تاریک بیشتر سرد است تا تاریک
دوشنبه 23 مرداد 1396
بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که ماده‌ی‌ی تاریک سبک و تیره نیست، بلکه سرد و سنگین است. دانشمندان هنوز موفق به مشاهده‌ی مستقیم ماده‌ی تاریک نشده‌اند و ترکیبات ماده‌ی‌ تاریک به‌صورت رازی باقی مانده است.
Page: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 183 184
Buy Ed Pack
Buy Cheap Cipro Online
Buy Cheap Priligy Online
Order Cheap Cialis Daily Online
Buy Cheap Zovirax Online
Buy Cheap Propecia Online
buy generic levitra online uk
generic cialis viagra levitra online
prednisone 20 mg buy
buy cialis online sweden
safest place to buy levitra online
viagra buy online india
prednisone online sales
where to buy generic cialis online safely
Buy Cheap Cipro Online
Buy Cheap Priligy Online
بازبهنجارش (14 پاسخ)
کشف یک واقعیت خفه کننده! (3 پاسخ)
ایجاد دافعه در آهنربا (1 پاسخ)
معرفی چند سایت فیزیک (12 پاسخ)
سوال ترکیبی پرتابه و انرژی (1 پاسخ)
چگونه باید ضخامت حباب را اندازه گرفت؟ (3 پاسخ)
شتاب تبدیلات لورنتس (5 پاسخ)
ریاضیات کوانتومی (4 پاسخ)
قرص دیجیتالی که ورود خود را به معده اطلاع می‌دهد (0 پاسخ)
عملگرها و اپراتورها در ریاضیات و فیزیک (66 پاسخ)
تصاویر نجومی (1904 پاسخ)
باکتری‌های روده تاثیر درمان سرطان را "بیشتر" می‌کند (0 پاسخ)
انرژی از هیچ، با انرژی پتانسیل گرانشی (34 پاسخ)
هوش مصنوعی که سیستم‌های امنیتی را دور می‌زند (0 پاسخ)
اتساع طول (2 پاسخ)
برنامه محاسباتی عدد پی (8 پاسخ)
راه و روش ترجمه کتاب های فیزیک (3 پاسخ)
آیا جنس مواد نسبیست؟ (5 پاسخ)
انرژی چگونه به جرم تبدیل میشود؟ (15 پاسخ)
ردیابی امواج گرانشی در برخورد دو ستاره نوترونی (0 پاسخ)
کتابهای مناسب برای یادگیری فیزیک (3 پاسخ)
معرفي وبلاگ هاي فيزيكي هر كس وبلاگي داره معرفي كنه (141 پاسخ)
تبدیل کانونیک برای معادله هامیلتونی کوب نشده (1 پاسخ)
علت چرخش الکترون چیست؟ (12 پاسخ)
چگونه از آلوده بودن فایل‌ها پیش از دانلود مطلع شویم؟ (0 پاسخ)
محاسبه فشار آب (1 پاسخ)
ضد جاذبه (3 پاسخ)
سوالی در مورد چگونگی محو نور فوکوس شده خورشید توسط عدسی ها (15 پاسخ)
اکسل برای مدیران، مهندسان، حسابداران و تولید ایده های نو (4 پاسخ)
مشتق تابع (3 پاسخ)
فرمول جاذبه نیوتون (1 پاسخ)
سرعت نور (101 پاسخ)
دانلود رایگان کتاب گرانش کوانتومی فارسی (4 پاسخ)
جهان چند بعد دارد؟ (41 پاسخ)
جایزه نوبل (13 پاسخ)
اسم این دستگاه چیه ؟ (3 پاسخ)
سفرهای طولانی در کره زمین با سفینه انجام خواهند شد (0 پاسخ)
موارد آموزنده در نسبیت (2 پاسخ)
چرا ریاضیات می‌خوانیم؟ (12 پاسخ)
ماهیت انرژی (23 پاسخ)
بیماری که زندگی نباتی داشت به درمان پاسخ داد (0 پاسخ)
موجی و ذره ای بودن نور (14 پاسخ)
علت جمع شدن بارهای الکتریکی در سطح کره (12 پاسخ)
نظریه اعداد و فلسفه اعداد طبیعی (14 پاسخ)
پرسشی در مورد مجموعه اعداد اول (8 پاسخ)
چگونه فردی خردمند شویم؟ (6 پاسخ)
ماشين محرك دائم (149 پاسخ)
روش ساده محاسبه Eigenvalue برخی ماتریکس های خاص (0 پاسخ)
کارشناسی فیزیک، ارشد برق (0 پاسخ)
کاسینی شیرجه نهایی به سوی زحل را شروع می کند (3 پاسخ)
ماهیت میدان الکتریکی چیست؟ (3 پاسخ)
ساخت باتری مقاوم در برابر انفجار و آتش‌سوزی (0 پاسخ)
کار شیفت شب می‌تواند مانع بهبود آسیب‌های دی‌ان‌ای می‌شود.
گامی به سمت تولید سوخت هیدروژنی با بازده‌ی کوانتومی بیش از ۱۰۰ درصد
کمین سیاهچاله‌های هیولا در لبه‌ی کهکشان‌های مارپیچی
دانشمندان موفق به یافتن راهی برای خودکشی سلول‌های سرطانی شدند.
میگوی مانتیس از هواپیما قوی‌تر است.
اخترشناسان دور‌ترین کهکشان مارپیچی را کشف کردند.
تردید در تاثیر مولتی‌ویتامین‌ها بر بهبود سلامت قلب در مردها
بررسی تشعشعات محیطی؛ وای‌فای، موبایل و موز!
تعیین قدمت آثار هنری غارهای کارائیب، با روشی پیشرفته
رابطه‌ی سفید شدن موی سر آقایان با انسداد رگ‌ها
نگاه رصدخانه‌‌ی هرشل به منطقه‌‌ی بی‌‌نظم ستاره‌زایی‌‌
یازده چیزی که از نظر مردم برای سلامتی خیلی مضر هستند.
ماموت‌های پشمالوی مذکر بیشتر در دام‌های طبیعی گیر افتاده‌اند!
زمان آغاز تغییرات عظیم انسانی بر روی زمین
نکات ضروری در پیشگیری از سرطان روده‌ی بزرگ
رصد خوشه‌ی عظیم کهکشانی Abel1300
ابزاری برای مطالعه‌ی آب‌فشان‌های انسلادوس
هوای گرم باعث کوچک شدن سوراخ اوزون شده است.
ساختارهای برای پیش‌گیری از بیماری آلزایمر
تعیین تاریخ عصر فرعون‌ها با کمک کسوف حلقه‌ای
آثار نساجی در قبری باستانی یافت شد.
مدل‌سازی شکل باستانی زمین، با هدف مطالعه‌ی سیارات‌ فراخورشیدی
نقشه‌برداری اندام‌های مصنوعی پیشرفته در مغز
چرا جهان ما سه‌بُعدی است؟!
ساعتی مچی برای سفر خیالی در فضا
بینی کدام جنبه‌های احساسی ما را نمایان می‌سازد؟
تصویری جدید از ژرف آسمان
راز حفره‌های رنگارنگ یلواستون
توان خورشیدی ارزان‌تر است، اما دنیا هنوز با سوخت‌های فسیلی اداره می‌شود.
ساخت ماشین کوانتومی برای یافتن ذره‌ی بوزون هیگز