آیا بشقاب پرنده ها وجود دارند؟

مدیران انجمن: parse, javad123javad

ارسال پست
نمایه کاربر
gij

نام: ahmad.anbarzadeh

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۹۸/۹/۲۴ - ۲۲:۵۳


پست: 197

سپاس: 19

Re: آیا بشقاب پرنده ها وجود دارند؟

پست توسط gij »

انسان اشرف مخلوقات است و حتما موجودات فضایی وجود دارند ولی نمیشه گفت که از انسان باهوش تر و پیش رفته تر هستند.
گر بگوید مرده خور کفتار کز بهر ثواب
خادم اهل قبورم بشنو و باور مکن

sara786

نام: فاطمه فولادیان

محل اقامت: ایران ،البرز، کرج ، مهرشهر

عضویت : دوشنبه ۱۴۰۰/۶/۲۹ - ۰۷:۵۸


پست: 10



جنسیت:

تماس:

Re: آیا بشقاب پرنده ها وجود دارند؟

پست توسط sara786 »

بله. بارها ومداوم میبینم وعکسهای زیادی گرفتم . موضوع جدیدی نیست . مسئله این هست که ufo هایی که یکدفعه ظاهرمیشن و نامرئی میشن ، ازدسته هایی هستند که درحال سفردرزمان هستند؟!؟ چون با بقیه فرق داره و حرکت وجابجایی شون فرق داره.
3&5

نمایه کاربر
You-See

نام: U30

محل اقامت: تهران

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۹۳/۵/۱۹ - ۱۹:۰۵


پست: 1179

سپاس: 770

جنسیت:

تماس:

Re: آیا بشقاب پرنده ها وجود دارند؟

پست توسط You-See »

هیچ دلیلی برای این که انسان اشرف مخلوقات باشد در دست نیست
موجودات فضایی لزوما وجود ندارند و ممکن است وجود داشته باشند حتی اگر این امکان خیلی زیاد باشد
اگر هم باشند می شه گفت از انسان باهوش تر ممکنه باشند

جالبه سه جمله هر سه تا غلط
دوستای گلم حمایت کنید : https://cafebazaar.ir/app/com.nikanmehr.marmarxword/

نمایه کاربر
rohamjpl

نام: Roham Hesami رهام حسامی

محل اقامت: فعلا تهران قیطریه بلوار کتابی 8 متری صبا City of Leicester Area of Leicestershire LE7

عضویت : سه‌شنبه ۱۳۹۹/۸/۲۰ - ۰۸:۳۴


پست: 1875

سپاس: 3351

جنسیت:

تماس:

Re: آیا بشقاب پرنده ها وجود دارند؟

پست توسط rohamjpl »

ما تو هوافضا به هر شی که توان پرواز در جو را داشته باشد. با این تعریف انواع وسائل پرنده مانند بالن و بادپر و بالگرد و حتی فضاپیما را می‌توان هواگرد نامید. میشه جز دانش Aeronauticsو اما "UFO" به هر شیء پرواز اشاره می کند که توسط ناظر نمی تواند به راحتی شناسایی شود.Unidentified flying objectخوب اینم معنی اون و تا کنون ادعا های زیادی شده هست.آیا شانس وجود دارد کهufo می تواند پیام های سیارات دیگر باشد؟خیر تا کنون چیزی ثبت نشده هست.یکی از اهداف اصلی ناسا جستجوی حیات در جهان است. تا به امروز ، ناسا هنوز هیچ شواهد معتبری از حیات فرازمینی پیدا نکرده است ببینید شما دنبال هوش فرازمینی هستید نه صرفا حیات و امکان ان در خارج منظومه.ناسا چنین چیزی دارد گروه شناسایی پدیده های هوایی ناشناس برنامه شناسایی تهدیدات هوافضا پیشرفته Unidentified Aerial Phenomena Task ForcePredecessor Advanced Aerospace Threat Identification Program داریم همان uap خلاصه شده.که میشه گفت مشاهده پدیده های هوایی ناشناس به جای یوفو که تا کنون استفاده میشده.و بیشتر از رادارهای فضایی استفاده میشه ردیابی ماهواره ها و زباله ها نیاز به ایستگاه های راداری بسیار قدرتمندی دارد .و تهدیدات فضایی از سوی بقیه کشورها .ببینید رادار در فرکانس 442 مگاهرتز و پهنای باند 10 مگاهرتز عمل میکند،بدین ترتیب پس طول موج میشود تقریبا 68 سانتی متر کار میکنه و بزرگترین رادار همینه که تو پایگاه هوایی اگلین امریکا هست.ولی چیزی و مدرکی بر ادعای انچه مد نظر ساخته انسان فرازمینی باشه دیده نشده هست.help you understand the question. Roham Hesami smile072 smile261 smile260 رهام حسامی ترم پنجم مهندسی هوافضا
تصویر

BAZINGA

عضویت : یک‌شنبه ۱۴۰۰/۸/۹ - ۱۱:۴۷


پست: 1



جنسیت:

Re: آیا بشقاب پرنده ها وجود دارند؟

پست توسط BAZINGA »

ما چیزی ارشون نمی دونیم و نمی تونیم نظر بدیم smile466 اما طبقه اثار باستانی می بینیم انقار کسانی که در اون دوران بودن باهاشون دیدار کردن

نمایه کاربر
You-See

نام: U30

محل اقامت: تهران

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۹۳/۵/۱۹ - ۱۹:۰۵


پست: 1179

سپاس: 770

جنسیت:

تماس:

Re: آیا بشقاب پرنده ها وجود دارند؟

پست توسط You-See »

ولی به نظر من بشقاب پرنده ها ممکنه همون قوری راسل باشن!
دوستای گلم حمایت کنید : https://cafebazaar.ir/app/com.nikanmehr.marmarxword/

نمایه کاربر
rohamjpl

نام: Roham Hesami رهام حسامی

محل اقامت: فعلا تهران قیطریه بلوار کتابی 8 متری صبا City of Leicester Area of Leicestershire LE7

عضویت : سه‌شنبه ۱۳۹۹/۸/۲۰ - ۰۸:۳۴


پست: 1875

سپاس: 3351

جنسیت:

تماس:

Re: آیا بشقاب پرنده ها وجود دارند؟

پست توسط rohamjpl »

ببین دوست عزیز من از نظر من که هوافضا میخونم نمیشه با علم ناقص من تو فکرم میگم اون شکلی که میبینی نمیشه اخه. یک بشقاب پرنده با شکل دایره ای خود در حرکت تو هوا مشکل داره. . پرنده واقعاً چندان آیرودینامیک نیست ببین باید طراحی این یوفو خاص را در نظر بگیری. این شکل نمی تونه لیفت را فراهم کنه ببین خوب یک. هواپیمای بدون بال را تصور کن و بدون بال چقدر کارایی را از دست میدی. تست تونل باد برای شکل دایره ای. اگر یک بشقاب پرنده تا این حد کارآمد بود خوب تا حالا در هواپیماهای فعلی ما استفاده می شد.
نیروی رانش زیادی برای برخاستن و فرود عمودی مورد نیازه
فضای زیادی برای ذخیره سوخت وجود نداره
فقط یک موتور برای هل دادن جسم به جای 2 موتور در هواپیما داره
وزن زیادی که یک موتور برای بلند کردن آن نیاز داره
بدون تثبیت کننده افقی یا عمودی هستش
کل بشقاب پرنده لیفت را ایجاد می کند،خوب ما بهش میگیم بدنه بال ترکیبی
بازم من میگم اگر هوای با سرعت بالا در زیر نعلبکی نیمه حلقوی شکل جریان داشته باشه نیروی بالابر توسط اثر کواندا ایجاد میشه مهم است که بدونیم هر وسیله هوایی در جهت مجموع تمام بردارهای نیرو مثل گرانش حرکت میکنه ببین .شکل شکاف حلقوی هیچ کاربردی نداره. جریان هوا که به دونات تبدیل میشه تلاطم و در نتیجه تلفات و نیروی رو به پایین ایجاد میکنه زیرا جرم هوا به سمت بالا شتاب می گیره .تخریب بیشتر هر بالابر مورد نظر این واقعیته که هوا عمدتا به بیرون و به داخل پروانه گردش میکنه. هوا باید از بالا به داخل پروانه کشیده شود، اما همچنان کارایی آن بسیار کمتر از یک پروانه ساده هست
اون پیشران با موتور ضد جاذبه و معکوس مغناطیس که نداریم من چیزی که هست میگم .hope I helped you understand the question. Roham Hesami, sixth
semester of aerospace engineering
smile072 smile072 رهام حسامی ترم ششم مهندسی هوافضاتصویر
smile260 smile016 :?:
آخرین ویرایش توسط rohamjpl جمعه ۱۴۰۱/۵/۱۴ - ۱۰:۰۳, ویرایش شده کلا 1 بار
تصویر

venturee

عضویت : سه‌شنبه ۱۴۰۱/۵/۱۱ - ۰۲:۳۹


پست: 1



جنسیت:

Re: آیا بشقاب پرنده ها وجود دارند؟

پست توسط venturee »

وجود دارن و از ما هم پیشرفته تر(نمیدونم باهوش تر) هستن
چون تونستن به سیاره ما برسن ولی ما نتونستیم سیاره اونارو پیدا کنیم!

نمایه کاربر
rohamjpl

نام: Roham Hesami رهام حسامی

محل اقامت: فعلا تهران قیطریه بلوار کتابی 8 متری صبا City of Leicester Area of Leicestershire LE7

عضویت : سه‌شنبه ۱۳۹۹/۸/۲۰ - ۰۸:۳۴


پست: 1875

سپاس: 3351

جنسیت:

تماس:

Re: آیا بشقاب پرنده ها وجود دارند؟

پست توسط rohamjpl »

ببین از کجا میدونی هست .دوم بشقاب پرنده از نظر ایرودینامیک مشکل داره پس بعید است چنین چیزی بسازن من نمیگم موجود هوشمند نیست اما این شکلی که شما میبینی صرفا برای فیلم ها خوبه پس باور نکن خوب ببین یا جان دی اندرسون اشتباه میکنه که خوب تمام هواگردها بر همین اساس هستند یا شما یا من مفهوم نگرفتم خوب منم تو هرجایی دیدم و کتابها و جزوه هایم همینه میگه
فکر کنم تودهه 50 دارپا چنین سفینه ای را طراحی کرد اما به دلیل ناپایداری آیرودینامیکی کاملاً شکست خورد و رها شد. مشکل تو حفظ ورودیهای مجزا است که ظرفیت حجمی بیشتری نسبت به هر پروانه با حداکثر توان هر پیچ هوا یک اختلاف فشار با مخروط هوا بلافاصله در بالا و پایین آن ایجاد میکنه به عنوان بخشی از اثر تثبیت کننده شستشوی هوا هنگامی که ساکنه گرداب چنبره چرخان ایجاد می کند. هنگامی که شستشو با کانال حذف میکنه سایر اثرات آیرودینامیکی را معرفی می کنی.
هوا از طریق کانال در پایه و به سمت بالا به داخل حلقه جریان می یابه سپس هوا از طریق یک شکاف در لبه حلقه به بیرون پرتاب میشه. این هوا به جای اینکه مانند یک فن معمولی متلاطم باشه به آرامی جریان داره. انحنای دیواره داخلی ناحیه‌ای با فشار منفی مانند بال هواپیما ایجاد می‌کنه تا هوای بیشتری را به جریان بکشه و از این رو آن را افزایش بده. این عمل حباب میگیم . هوای محیط اطراف حلقه با جهت هوای خروجی از شکاف جریان میابه . . ایده همان اثر خارجی را در ساختار ایجاد می کند که آن را بی ثبات می کنه.آزمایش‌های انجام شده با مدل‌های مقیاس‌پذیر نشان میده که بالشتک هوای زیر نمونه Avrocar دیسکی که ساختند تنها چند فوت از سطح زمین ناپایدار میشد. این هواپیما قادر به دستیابی به سرعت های مافوق صوت نیست این سفینه ذاتاً در پرواز رو به جلو ناپایدار بود چون مرکز فشار آیرودینامیکی به خوبی جلوتر از مرکز ثقل قرار داشت. آزمایش‌های تونل باد ثابت کرد که هواپیما کنترل کافی برای پرواز با سرعت بالا را ندارد و از نظر آیرودینامیکی ناپایدار است. نمونه اولیه دوم Avrocar تحت آزمایش‌های پروازی قرار گرفت که آزمایش‌های تونل باد را تأیید کرد. اگر بیش از سه فوت بالاتر از سطح زمین پرواز می کردحرکات زمین و چرخش غیرقابل کنترلی را نشان می داد «توربوروتور» 124 پره در مرکز قرار می‌گرفت و بیشتر جریان رانش مستقیماً از طریق سوراخی در کف به پایین هدایت می‌شد. بخشی از این جریان جدا شد و برای کارکرد سیستم کنترلی که در اطراف محیط بیرونی دیسک قرار داشت هدایت شد. توان روتور توسط سه راکتور متصل به ساختار اصلی تولید می شد. هر موتور مخازن سوخت و روغن مخصوص به خود را داشت. سیستم کنترل انحراف رانش شامل یک حلقه بزرگ بود که در اطراف دیسک اصلی قرار داشت و قسمت صاف داخل آن قرار داشت. کنترل خلبان حلقه را نسبت به بقیه هواپیما حرکت داد و بر جریان هوا تأثیر گذاشت. با پایین آوردن کامل حلقه می‌توان بالابر عمودی را افزایش داد. کج کردن حلقه منجر به رانش نامتقارن برای کنترل جهت شد.hope I helped you understand the question. Roham Hesami, sixth
semester of aerospace engineering
smile072 smile072 رهام حسامی ترم ششم مهندسی هوافضاتصویر
smile260 smile016 :?:
تصویر

ارسال پست