ماشين محرك دائم
Re: ماشين محرك دائم
ایا با بالا رفتن توپ E، ظرف F که الان غرق در آب است را هوا فرا خواهد گرفت به واسطه چرخیدن قرقره سبز و بالا پایین شدن پیستون قرمز داخل پمپ زرد،که هم با پایین آمدن و هم با بالا رفتنش هوا را به ته مخزن ،به اندازه یک پنجاهم حجم هوای مورد نیاز برای پرشدن F، پمپاژ میکند ؟
ظرف F در جای خود محکم و بی حرکت است.
Re: ماشين محرك دائم
خب بیخیال.مبحث توپ E رو وللش.خودم روش کار میکنم.بیاین یه سیستم طراحی کنیم که بشه زیر سرعتگیرای سطح شهر جاسازی کرد تا با عبور ماشینا از روشون برق تولید کنند.البته نه با پیزو،یه سیستم مکانیکی.
Re: ماشين محرك دائم
روش کارکردم.در برابر سیستمهای بادی،البته واسه خیابونای پر ترافیک غوغا میکنه.واسه توپ E قانعم نکردین ، فقط هی کلاس گذاشتین....
Re: ماشين محرك دائم
منظورم از توپ E همونه که ته مخزن آب هست تو عکس بالایی.خب خدا خیرت بده اگه تا نصف ارتفاع آب بالا بره که با ی حساب سر انگشتی معلوم میشه که F پر از هوا میشه.اگه F پر تز هوا بشه معلوم میشه تونستم چرخه ایجاد کنم.دیدی قانع شدی
شما هرچقدر اختراع اطرافت میبینی مربوط میشه به علمی که از ابتدای خلقت پایه گذاری شده.
خیلی از اختراعات اخیر مربوط میشه به جرقه ای که چند دهه پیش زده شده.در کل من تو اون طرح انرژی حباب رو درک کردم.یه انرژی ای که تو ی لحظه تو عمق ایجاد میشه و تا رسیدن به سطح میشه ازش کارگرفت.
شما هرچقدر اختراع اطرافت میبینی مربوط میشه به علمی که از ابتدای خلقت پایه گذاری شده.
خیلی از اختراعات اخیر مربوط میشه به جرقه ای که چند دهه پیش زده شده.در کل من تو اون طرح انرژی حباب رو درک کردم.یه انرژی ای که تو ی لحظه تو عمق ایجاد میشه و تا رسیدن به سطح میشه ازش کارگرفت.
Re: ماشين محرك دائم
بیست سانت نه.شما گفتی نصفش.میشه شش متر.میشه معادل هفتادو شش بار بالا پایین شدن پیستون پمپ زرد.یعنی هفتادو شش واحد از پنجاه واحد مورد نیاز برای پر شدن اف از هوا.من که نمیخوام در قبال بالا رفتن توپ ای ،حجم اف رو گلوپی بدم داخل.روندش اینجوریه که به ازای بالا رفتنE, مولکول به مولکول هوارو لابه لای مولکولای اب بچپونه داخل. ساده جلوش دادم واسه رسوندن ذهنیتم.حالا نخواستم از انتروپی کل بالا میره و نمیدونم ،انرژی سیاه ونظریه ریسمانو برخورد دهنده های هادرونیو کرم چاله های فضاییو محرک الکوبیرو E=MC^2 و پادماده وتوپ ریلیو آسانسورای فضاییو ویژه ضربه که میشه تغییر تکانه به ازای واحد جرم پیشرانو همجوشیو موتورهای یونی پلاسماییوبادبانهای خورشیدیویوفوهاومنطقه گلدی لاکس و نانوباتهاوکامپیوترهای کوانتومیو محصورسازی مغناطیسیو ماشینهای همجوشیو معادلات مکسولو ابررساناهای دمای اتاق با اون اثر مایسنرشونو سیستم مگلو که پنجاه سال پیش تو بریتانیا عملی شدو نانو لوله های کربنیو پنجره های پلاسمایی و حضرت مایکل فارادیوبروبروبروووووو تا الفا قنطروسو اونطرفترش حرفی بزنم چه اشکالی داره؟!
Re: ماشين محرك دائم
jhvh نوشته شده:دوس عزیز گرانش دو شما کاملا پرت بود
اما این ایدتون خوبه
هیچ ایرادی نداره که از حباب انرژی بگیرید
مفهومه؟
فقط از کجا می خوایی حباب گیر بیاری؟
آیا به حدی انرژی تولید می کنه ینی به حدی منبع حباب پیدا می کنی که. کارت توجیه اقتصادی داشته باشه؟
داره جرقه های ایده در تو جوانه میزنه
بیشتر بهش بپرداز
مهندس برقی ولی خوبه که اندکی از مکانیک هم بدونی
سلام دوست عزیز.و دوستان گرامی.منظورتون رو از سوال :از کجا میخوای حباب گیر بیاری متوجه نشدم.با کمکها و بررسی چندی از اساتید هم حباب گیر آوردیم هم اقتصادیش میکنیم.قوانین ترمودینامیک هم زیر پا نمیذاریم بلکه سعی کردیم مجبور نشیم بهش اشاره کنیم.طرح اصلی من خیلی عظیم و پیچیده است.به طور مثال با همکاری دوستان در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو مشغول ساخت نانو اسفنجی هستیم برای ورودی حباب ته مخزن.که اجازه ورود ملوکولهای گازهای موجود در هوا را بدهد و از خروج ملوکولهای آب جلوگیری کند.
هدفم از بیان این ایده در انجمن ،یافتن عزیزانی بود که مارو با ایده های قشنگو کاربردی یاری کنن.ممنون از توجه شما دوستان...
-
محل اقامت: tehran
عضویت : جمعه ۱۳۹۱/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۵
پست: 3-
سپاس: 1
- جنسیت:
Re: ماشين محرك دائم
یه نگاهی به کتاب فیزیک برای سرگرمی بندازین ,کلی در باره ماشین های نامیرا بحث کرده.
Re: ماشين محرك دائم
سلام دوستان. یه وزنه یک کیلو گرم رو به چه روشی به ارتفاع مثلا 100 متری از سطح زمین برسانیم که کمترین انرژی رو مصرف کنیم؟ با چه وسیله ای؟ هواپیما.هلیکپتر.بالن؟
چرا؟
چرا؟
آخرین ویرایش توسط roborez سهشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۹, ویرایش شده کلا 2 بار
- mmeftahpour
نام: مسعود مفتاح پور
عضویت : یکشنبه ۱۳۸۶/۱۰/۲ - ۱۲:۴۲
پست: 457-
سپاس: 394
Re: ماشين محرك دائم
باسلام
فکر کنم جواب بالن باشه ، چون کار غیر مفید کمتر هست. در هلی کوپتر و هواپیما مقدار زیادی انرژی صرف جابجایی هوای اطراف هواپیما و هلی کوپتر میشه. هلی کوپتر و هواپیما برای اینکه یک جا وایستن باید بنزین مصرف کنن(انرژی) ولی بالن (برای ارتفاع ثابت) بعد از انرژی اولبه احتیاج به انرژی جدید نداره.
فکر کنم جواب بالن باشه ، چون کار غیر مفید کمتر هست. در هلی کوپتر و هواپیما مقدار زیادی انرژی صرف جابجایی هوای اطراف هواپیما و هلی کوپتر میشه. هلی کوپتر و هواپیما برای اینکه یک جا وایستن باید بنزین مصرف کنن(انرژی) ولی بالن (برای ارتفاع ثابت) بعد از انرژی اولبه احتیاج به انرژی جدید نداره.
Re: ماشين محرك دائم
سلام دوست عزیز.پس یعنی اگر سطح استراتوپاز در ارتفاع دویست هزار کیلومتری هم قرار داشت، در صورت صرف مقدار کمی انرژی اولیه میتوانستیم تا هر ارتفاعی، بدون مصرف انرژی اوج بگیریم.خب ما مقدار کمی انرژی اولیه برای پر کردن بالن از گاز سبکتر از هوا مصرف کرده ایم،پس اینهمه انرژی بالا رونده از کجا بدست می اید؟؟
- You-See
نام: U30
محل اقامت: تهران
عضویت : یکشنبه ۱۳۹۳/۵/۱۹ - ۱۹:۰۵
پست: 1280-
سپاس: 787
- جنسیت:
تماس:
Re: ماشين محرك دائم
گازی که در بالون پر می شه با صرف انرژی بدست میاد، یا گرمه، یا از عناصری هستند که از نظر شیمیایی روشون انرژی صرف شده تا بدست بیان.
دوستای گلم حمایت کنید : https://cafebazaar.ir/app/com.nikanmehr.marmarxword/
Re: ماشين محرك دائم
درسته.مثلا هیدروژن.چگالیش 1/15 هواست.
آیا انرژی لازم برای پر کردن یک بالن از هیدروژن که بتونه یه جرمی رو بالا ببره تا ارتفاع زیاد، قابل مقایسه هست با انرژی لازم برای بالا بردن همون جرم با هر وسیله دیگه ای؟
آیا انرژی لازم برای پر کردن یک بالن از هیدروژن که بتونه یه جرمی رو بالا ببره تا ارتفاع زیاد، قابل مقایسه هست با انرژی لازم برای بالا بردن همون جرم با هر وسیله دیگه ای؟
- You-See
نام: U30
محل اقامت: تهران
عضویت : یکشنبه ۱۳۹۳/۵/۱۹ - ۱۹:۰۵
پست: 1280-
سپاس: 787
- جنسیت:
تماس:
Re: ماشين محرك دائم
بله
دوستای گلم حمایت کنید : https://cafebazaar.ir/app/com.nikanmehr.marmarxword/
- mmeftahpour
نام: مسعود مفتاح پور
عضویت : یکشنبه ۱۳۸۶/۱۰/۲ - ۱۲:۴۲
پست: 457-
سپاس: 394
Re: ماشين محرك دائم
باسلام
هر ارتفاعی که نه، قانون بقای انرژی همیشه صادق است، با بیشتر شدن ارتفاع فشار هوا کم ميشه و مجموعه جرم بالن و گاز داخل اون نمی تونه بالاتر بره،
شما برای گرم کردن گاز احتیاج حرارت دارین. ( بالنی که با گاز گرم کار می کنه ) همینطور برای اینکه بالن رو از گاز یک خالص مثل هیدروژن یا هلیوم پر کنیم باید اونو از جو جدا کنیم، این فرآیند در جهت خلاف بی نظمی هست ( آنتروپی سیستم افزایش می یابد ) به همین دلیل انجام فرآیند نیاز به انرژی دارد.
هر ارتفاعی که نه، قانون بقای انرژی همیشه صادق است، با بیشتر شدن ارتفاع فشار هوا کم ميشه و مجموعه جرم بالن و گاز داخل اون نمی تونه بالاتر بره،
شما برای گرم کردن گاز احتیاج حرارت دارین. ( بالنی که با گاز گرم کار می کنه ) همینطور برای اینکه بالن رو از گاز یک خالص مثل هیدروژن یا هلیوم پر کنیم باید اونو از جو جدا کنیم، این فرآیند در جهت خلاف بی نظمی هست ( آنتروپی سیستم افزایش می یابد ) به همین دلیل انجام فرآیند نیاز به انرژی دارد.