چرا نیروی کشش شبه T شدت واقعی را توصیف نمی کند؟

مدیران انجمن: parse, javad123javad

ارسال پست
نمایه کاربر
rohamavation

نام: roham hesami radرهام حسامی راد

محل اقامت: 100 مایلی شمال لندن جاده آیلستون، لستر، لسترشر. LE2

عضویت : سه‌شنبه ۱۳۹۹/۸/۲۰ - ۰۸:۳۴


پست: 3268

سپاس: 5491

جنسیت:

تماس:

چرا نیروی کشش شبه T شدت واقعی را توصیف نمی کند؟

پست توسط rohamavation »

ذکر شده است که بردار کشش کاذب T (اسامی دیگر آن: اولین پیولا-کیرشهوف/بردار کشش اسمی)، که در آن df=TdS، شدت واقعی را توصیف نمی کند.
نکته اصلی اولین تانسور تنش Piola-Kirchhoff این است که یک تنش دو نقطه ای است. این بدان معنی است که شما از اطلاعات دو فضای برداری مختلف برای تعریف آن استفاده می کنید. در اینجا ما از نیروی حاصل از پیکربندی تغییر شکل یافته و بردار ناحیه از پیکربندی اصلی (تغییر نشده) استفاده می کنیم. از این نظر، می توان گفت که تعمیم "تنش مهندسی" تعریف شده برای تست تک محوری است.
بر این اساس و بدون مطالعه مرجعی که شما استفاده می کنید، حدس می زنم نویسنده از "شدت" برای اشاره به بزرگی بردار کشش استفاده کرده است. این بردار با بردار کششی کوشی یکسان نخواهد بود. در نتیجه، اجزای هر دو تانسور نیز متفاوت خواهند بود.
تفاوت بین نیرو و کشش چیست؟
کشش همچنین می‌تواند به حداکثر نیروی کششی بین جسم و سطح اشاره داشته باشد که توسط اصطکاک موجود محدود شده است. هنگامی که این مورد است، کشش اغلب به عنوان نسبت حداکثر نیروی کششی به نیروی نرمال بیان می شود و ضریب کشش (مشابه ضریب اصطکاک) نامیده می شود.کشش همچنین می‌تواند به حداکثر نیروی کششی بین جسم و سطح اشاره داشته باشد که توسط اصطکاک موجود محدود شده است. هنگامی که این مورد است، کشش اغلب به عنوان نسبت حداکثر نیروی کششی به نیروی نرمال بیان می شود و ضریب کشش (مشابه ضریب اصطکاک) نامیده می شود.کشش نیروی موازی با سطح است. در جهت کشش نمی تواند در آن صفحه استرس ایجاد کند. از این رو، کشش به عنوان جایگزینی برای استرس استفاده می شود، اشتباه در ذهن پیش میارهhope I helped you understand the question. Roham Hesami, sixth
semester of aerospace engineering
smile072 smile072 رهام حسامی ترم ششم مهندسی هوافضاتصویر
تصویر

ارسال پست