کتاب درسیم میگه در چرخش ثابت بانکی نرخ چرخش به صورت زیر داده می شود: $\omega_{turn} = V/r$ (من متوجه شدم)
و بنابراین هواپیما نرخ انحراف و پیچ ثابتی را تجربه میکند که توسط دو معادله زیر بدست میاد
$n_{yaw}= \omega_{turn}cos \phi$
$q = \omega_{turn}sin \phi$
من 2 معادله بالا را متوجه نشدم. من فکر می کنم نرخ انحراف برابر با نرخ چرخش خواهد بود و نرخ زمین صفر است.
نرخ انحراف و سرعت زمین در قاب هواپیما است نه در قاب زمین. اگر سرعت زمین صفر باشد، آنگاه هواپیما با مشاهده روی زمین، یک مسیر دایرهای شیبدار (یک طرف دایره بالاتر است) پرواز میکند. –
نرخ چرخش به محورهای زمین، نرخ انحراف به محورهای هواپیما، از این رو cosΦ ارجاع داده می شود:
اگر در Φ = 0 بپیچید، نرخ چرخش شما نرخ انحراف و نرخ پیچ صفر است.
اگر در 90 درجه Φ بچرخانید، سرعت انحراف شما صفر و نرخ گام = سرعت چرخش است.
برای حفظ یک چرخش ثابت و عدم از دست دادن ارتفاع، خلبان باید هنگام چرخش دسته را بکشد.hope I helped you understand the question. Roham Hesami, sixth
semester of aerospace engineering
رهام حسامی ترم ششم مهندسی هوافضا
چرا نرخ انحراف و گام با این معادلات به دست می آیند؟
- rohamavation
نام: roham hesami radرهام حسامی راد
محل اقامت: 100 مایلی شمال لندن جاده آیلستون، لستر، لسترشر. LE2
عضویت : سهشنبه ۱۳۹۹/۸/۲۰ - ۰۸:۳۴
پست: 3282-
سپاس: 5494
- جنسیت:
تماس: