جوابی برای ابهامات فضایی

مدیران انجمن: parse, javad123javad

نمایه کاربر
Professional

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۵


پست: 327

سپاس: 3


تماس:

جوابی برای ابهامات فضایی

پست توسط Professional »

از این که این تاپیک رو گذاشتم معذرت می خوام تنها دلیلم این بود که نمی تونستم برای چند تاپیک یک جواب بنویسم.
آیا موجودات فضایی وجود دارند؟
من هم چیزهایی که می دانم را برای اینکه ثابت بشه واقعا این موجودات وجود دارند بر اساس مدارکی که نمی توان آن را انکار کرد می نویسم.
دیدگاه اول: دید الهی
منابع: روایات قرآن ، روایات پیامبران ، تفسیر گران قرآن و دین و معلمان دین و زندگی
البته به صورت یک نتیجه گیری
نمی دانم تا چقدر در کلاس درس دین و زندگی یا کلاسهای درس عربی به بحث در رابطه با خداوند و آفرینش با دبیرتون پرداختید اما من اینطور که در دوره ی تحصیلم فهمیدم هیچ یک از دانش آموزان علاقه ای به خواندن این کتابها ندارند چون همه ی روایاتی که در آنها هست را می دانند یا تکراری هستند. دانش آموزان به دنبال چیزهایی که نمی دانند می روند مثل روح و جن و اسرار الهی و ..........
من هم طبق چیز هایی که از این عرصه فهمیدم شروع به جواب دادن می کنم.
من از معلم دین و زندگیم پرسیدم که آیا موجودات دیگه ای در جهان ما وجود دارند و اگر هستند از کجا می دونید؟
ایشان نیز با استناد به قرآن و روایات الهی جواب من رو دادند: خداوند هنگامی که انسان را می آفرید فرشتگان به سمت او رفتند و گفتند پروردگارا چه می کنی؟ باز می خواهی موجود دیگری در زمین بیافرینی تا به جنگ و خونریزی بپردازند. خداوند هم که همیشه به مخلوقاتش از روی مهر بی کرانش فرصت داده گفت که در آدمیان از روح خودم می دمم و بحث های بعدی که شیطان رانده شد و غیره.
این روایت الهی ثابت می کند که قبل از این که انسان به وحود آید موجودات دیگری در جهان به زندگی پرداخته اند و هنوز نیز نسلشان پابرجاست و یا بعضی مثل دایناسورها منقرض شده اند.(این که موجودات دیگری نیز در کاینات هستند در قرآن آمده اما آیه دقیق آن را یادم نیست اگر پیدا کردم می نویسم)
احتمالا دیگر موجودی بعد از انسان آفریده نشده و نخواهد شد. به دلیل این که انسان نهایت تکامل الهی است و تنها باید آن را کشف کنیم و نشانه ی دیگر آن وجود قیامت و پایان زندگی فانی است.
حال چرا این موجودات باید هوشمندتر از انسان باشند؟
به دلیل اینکه آنها به گفته ی خداوند و فرشتگانش قبل از ما بوجود آمده اند. پس در این مدت فرصت رشد و شکوفایی را داشته اند و این که شاید آنها از ما عقبتر باشند ممکن است به دلیل یک فاجعه در محل زندگیشان باشد که گروهی از بین رفته اند و دوباره زندگی آن سیاره دوباره از سر گرفته شود آن هم تک سلولی !
در ضمن چرا سفینه ها به صورت مدور یا بیضی باشند؟
در جواب یکی از دوستان که می گفت من عکس این سفینه ها را به صورت مکعب دیده ام. در حال حاضر اگر به فضا کلی بنگریم تمام اجرام آسمانی به صورت دایره وار یا بیضی می باشند که این موجودات به این پی برده اند تا برای کاهش اصطکاک در محیط باید چنین حالتی را برای وسایلشان طراحی کنند.(از کوچکترین عنصر غافل نشویم که آن هم به صورت دایره است <اتمها و درونشان>)
البته فیلم های واقعی این سفینه ها رو هم خیلی هامون دیدیم که کروی هستند.
یه چیز دیگه: درسته در قرآن گفته شده هفت آسمان اما بدین معنی نیست که جو داخلی زمین را توصیف کرده باشد.(در ضمن ازنسفر را نشنیده بودم شاید درست باشد اما تا آنجایی که من می دانم 4 قسمت در جو زمین بیشتر نداریم البته عذر خواهی می کنم شاید اطلاعات من در این مورد کم است<ازن متعلق به یکی از این بخشها است و مجزا نیست>.)
ما می دانبم که حضرت محمد (ص) از تمام این آسمان ها گذشته و به بارگاه الهی رسیده جایی که حتی فرشتگان الهی نتوانسته اند به آنجا بروند. به این منظور که ((فرشته ای که حضرت محمد را راهی می کرده بعد از آسمان ششم نتوانسته بیشتر اوج بگیرد و دلیل آن را نتوانستن تحمل کردن نور الهی عنوان کرده)). من فکر نمی کنم که آسمان آخر که خداوند در آن بارگاهی خارج از وصف دارد در بالای جو زمین باشد.
باید این بارگاه جایی دور از تصور باشد.
به نظر من ممکن است آسمان اول آسمان یا جو زمین باشد ، آسمان دوم منظومه ی شمسی ، آسمان سوم راه شیری ، آسمان چهارم کیهان ، آسمان پنجم فضایی که ماده تاریکی وجود دارد و آسمان ششم و هفتم بعد از ماده تاریکی است که با این تصورات می توان گفت باید بعد از ماده تاریکی منتظر نور عظیمی بود ولی چون خداوند نخواسته ما آن را به سادگی درک کنیم ماده ی تاریکی را قرار داده و نور توسط این ماده جذب شود.
البته این نظریه بین دانشمندان بزرگ مطرح است که بعد از ماده تاریکی چیزی نیست و جهان ما درون یک گوی کروی است و اگر با یک سفینه از زمین به طور مستقیم به یک سوی جهان برویم در کمال ناباوری در آخر بعد از طی تمام مسیر خواهیم دید از پشت زمین در آمده ایم و به جای اولیه خود برمیگردیم.
دیدگاه دوم: دید علمی
اگر چه خداوند و کلامش برای ما مسلمانان حکم نهایی را دارد ولی بگذارید از نظر علمی نیز دلیلم را بگویم.
از نظر علمی می توان گفت میلیاردها سال از واقعه مه بانگ یا بیگ بنگ گذشته و انسان تنها چند هزار سال است که با تفکراتش بر زمین حکمرانی می کند. پس در این همه تغییرات و گذر زمانی موجودات دیگری هم در فراسوی کیهان به رشد و نمو پرداخته اند پس نباید جهان را دستکم گرفت. نباید گفت هیچ موجودی وجود ندارد. حتی یک نظریه در مورد زمین وجود دارد که می گوید حیات زمین یا یک شهاب سنگ آغاز شده و یا نظریه دیگری که توسط بخاری که در منظومه وجود داشته موجودات زمین شکل گرفته اند و نظریات دیگر........
پس با این همه ادله نمی توان وجود موجودات هوشمند را تکذیب کرد.
و حال در مورد پسر مریخی باید بگویم نمی توان او را دروغ گو خطاب کرد یا گفت که این موضوع در ذهن او از رسانه ها نقش گرفته است. در مورد کودکان نظریه ای شنیدم اما چون منبعش یادم نیست از مسئولین به خاطر نیاوردن نامشان عذر می خواهم. گفته می شود کودکان از بدو تولد ابهاماتی را از دنیایی که قبلا بوده اند در ذهن دارند و به آن فکر می کنند اما به محض این که می خواهند حرف بزنند و به سمت بزرگسالی قدم بردارند تمام این افکار پاک می شود.(می دونم این چیزی که می نویسم شبیه فیلم کودکان نابغه است خودم هم اول زیاد از این نظریه خوشم نمی اومد) حالا شاید این پسر توانسته قبل از این که خاطراتش پاک شود آنها را کاملا به خاطر بسپارد.
این که انسانها گاهی بعد از مرگشون با یک کالبد جدید به زندگی بر میگردند ثابت شده البته نه به روشی که کاملا درک شده باشه اما در مورد اون کتابها و مقالات بسیاری نوشته شده است.
به طور مثال ماجرایی بوده که یک پسر 10 ساله در یک خادثه رانندگی درگذشته و 10 سال بعد پسری دیگه ای پیدا شده که درست در روز مرگ آن کودک به دنیا آمده و الان تمام خاطرات اون پسر را به همراه خود داره و به دنبال زندگیه واقعیش رفته حتی خانواده واقعیش هم پیدا کرده است.
پس نمی تونیم بگیم این پسر دروغ گو است.
یا فرضیه ابهامات کودک درسته یا این پسر واقعا مریخی است که اگر هر کدام از این فرضیه ها درست باشه ناچار فرضیه دیگری هم مورد قبول واقع شده.

حرفام طولانی شد از دوستان عذر می خوام امیدوارم مطالب قانع کننده باشه
تا پست بعدی..........با تشکر.............
smile041 smile042 smile041

نمایه کاربر
ufo-ir54

محل اقامت: تهرا ن

عضویت : چهارشنبه ۱۳۸۷/۴/۲۶ - ۰۲:۴۸


پست: 140

سپاس: 1


تماس:

Re: جوابی برای ابهامات فضایی

پست توسط ufo-ir54 »

Professional نوشته شده:احتمالا دیگر موجودی بعد از انسان آفریده نشده و نخواهد شد. به دلیل این که انسان نهایت تکامل الهی است و تنها باید آن را کشف کنیم و نشانه ی دیگر آن وجود قیامت و پایان زندگی فانی است.
حال چرا این موجودات باید هوشمندتر از انسان باشند؟
به دلیل اینکه آنها به گفته ی خداوند و فرشتگانش قبل از ما بوجود آمده اند. پس در این مدت فرصت رشد و شکوفایی را داشته اند و این که شاید آنها از ما عقبتر باشند ممکن است به دلیل یک فاجعه در محل زندگیشان باشد که گروهی از بین رفته اند و دوباره زندگی آن سیاره دوباره از سر گرفته شود آن هم تک سلولی !
در ضمن چرا سفینه ها به صورت مدور یا بیضی باشند؟

smile041 smile042 smile041
سلا م
با اکثر صحبتها ی شما مو افقم ولی چند تذکر :در بابت سخنان شما باید بیان کنم او ل اینکه:دوست گرا می فکر نکنم بعد از انسان مو جودی خلق نشده باشد زیر ا جهان هستی بسیار بسیار پهناور است و احتمال اینکه در هر لحظه تمدنی نابود و یا متولد گردد بسیار فر اوان است .
دو م: این مو جو دات هوشمند هستند تنها به دلیل قدمت و لی انسان با دستیابی به گو هر درونی و با زیابی روح الهی همانطور که فر مو دید به مر تبه ای می رسد که همین مو جو دات از رسیدن به آن در حسرتند و این همان نکتهای است که پر ورد گار می دانست و این مو جودات نه!!
سه: فر م این سفینه ها بسیار بسیار زیاد است و دلیل آن در بعضی موارد زا ویه دید شما است که در رو یداد های گزا رش شده چند نفر همزمان از زوایای مختلف یک شی پر نده ناشنا س را به چند فر م دیده اند . و دلیل دیگر تنوع بسیار بسیار زیاد این ملا قات کنند گان از این سیاره زیباست ...
حقیقت کلاف سر در گمی است که هرکس به قد خود می سنجد

http://www.ufo-alien.mihanblog.com

نمایه کاربر
Professional

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۵


پست: 327

سپاس: 3


تماس:

Re: جوابی برای ابهامات فضایی

پست توسط Professional »

با تشکراز نظرتون به این موضوع نیزاشاره کردم امکان بوجود آمدن موجودات دیگه خیلی کم است و این نظر شما به این برمیگرده که یک سیاره نابود شده باشه و دوباره تمدن درون اون سیاره از سر گرفته شده باشه اون هم از شروع به عنوان تکسلولی که به این خلقتی نو نمی گویند تنها بازسازی جدیدی میتوان آن را عنوان کرد.
در مورد سفینه ها درست است خیلی چیزها در این امر دخیل است یکی همین که شما گفتید و دیگری ممکن است سلیقه ی آنها باشد هر موجودی سلیقه ی خاص خود را دارد.
این که انسان از همه موجودات قوی تر و باهوش تر است درسته و هیچ چیز نمی تونه این قضیه را انکار کنند.
حتی ufo ها نیز نتوانسته اند به آسانی از دست آنها فرار کنند پس این هوش سرشار انسانیان را می رساند.
با تشکر................

نمایه کاربر
Professional

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۵


پست: 327

سپاس: 3


تماس:

Re: جوابی برای ابهامات فضایی

پست توسط Professional »

من فیلمی رو که تو وبلاگتون درباره ی سفینه ی فضایی گذاشته بودید رو به همراه دوستانم در کافی نت دیدم.
همون فیلم مربوط به سفینه ی فضایی که شبیه به یک ستاره پنج سر به همراه نوری در مرکزیت را می گویم.
این پست را به بحثی که در مورد این موضوع با دوستان در نت داشتم اختصاص داده ام.
دیدگاه دوستانم: این فیلم نمی تواند واقعی باشد چون با قانون جاذبه در تناقض است. چطور می توان با چنین سرعت کمی آن هم در این ارتفاع پرواز کرد؟ اگر هم می شد باید منافضی برای پره هایی مانند هلی کوپتر وجود داشت تا بتوان این وسیله را روی هوا نگه داشت.
دیدگاه من که به دوستانم توضیح دادم و برای کسانی که این فیلم را دیده اند و در آن شک دارند. این فیلم از دو حالت خارج نیست.
1- همه ی ما می دانیم که آمریکا توانسته هواپیمای نامرئی یا همان جاسوسی بسازد. حال این فرضیه پیش می آید که بخشی از این سفینه ها به صورت نامرئی هستند و ما نمی توانیم آن را ببینیم و این سفینه ها تنها یک هلی کوپتر است.
اما چرا باید آمریکا این همه هزینه کند تا تنها مردم را سرگرم کند؟ این هرینه سرسام آوری است و هیچ سودی برای آنها ندارد. پس این فرضیه نقض شده و حال حالت بعدی.
2- این سفینه از انرژی مانند اورانیوم یا چیزی شبیه به آن استفاده می کند که باعث ایجاد نوری در مرکز آن شده. همه ی ما می دانیم که نیروگاه های اتمی از این خاصیت استفاده می کنند و شاید راحت تر باشد به فیلم iron man اشاره کنم که در لباس او از این خاصیت استفده می شد. البته این فیلمی از آینده است و هنوز چنین دستگاهی برای چنین مصارفی ساخته نشده است.
برای دوستانی که نمی دانند باید بگویم اگر یک موتور خودرو را به نحوی تغییر دهیم که بتواند از انرژی اورانیوم استفاده کند می توان از ماشین بین 10 تا 15 سال بدون خاموش کردن و سر و صدا استفاده کرد. ساخت چنین موتوری خیلی سخت و پرهزینه است. اگر این موتور درست و ایمن ساخته نشود اورانیوم می تواند یک شهر را به فاجعه بکشاند. حال می گوییم آنها به این تکنولوژی دست یافته اند که با تفاسیری که در بحث قبلی گفته ام امکان این موضوع بسیار است.
پس نور مرکز آن می تواند این عامل باشد و این سفینه می تواند به هر قسمتی با هر سرعتی حرکت کند. پس نباید چنین فیلم هایی را دستکم گرفت.
اول تمام فرضیه ها را بررسی کنید موقعیت این نوع اجسام ، نحوه ی حرکت ، شفافیت تصویر یا بدی بیش از حد وضوح تصویر ، این که شاید نوعی وسیله ی جنگی از کشورهای غربی باشد و یا دلایلی دیگر.....
در اینکه این سفینه ها رویت شده اند بحثی نیست اما امروزه آنقدر دست زیاد شده که حتی اگر یک الاغ در هوا دیده شود آن هم بادکنکی می گویند خر شرک زنده شده است.
البته به دوستان عزیز توهین نمی خواهم بکنم این مثالی بود و بس.......
با تشکر.............
smile041 smile042 smile041

نمایه کاربر
Professional

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۵


پست: 327

سپاس: 3


تماس:

Re: جوابی برای ابهامات فضایی

پست توسط Professional »

چرا دانشمندان نمی توانند به سرعت نور دست یابند؟
اشتباه نکنید. دانشمندان می دانند چطور به سرعت نور دست یابند اما از آزمایش آن بر روی زمین می ترسند. به دلیل این که شاید ، شاید نه حتما زمین بر اثر این آزمایشات تحت تاثیر قرار می گیرد و از مدارش منحرف می شود.(به این تاپیک مراجعه کنید http://hupaa.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=17419)
در جواب کسانی که فکر می کنند با دست یافتن به نور می توانیم در زمان سفر کنیم یا به جاهای مختلف با سرعت بالا سفر کنیم باید بگم که این امر امکان پذیر نیست.همه ی ما می دانیم که نوری که از خورشید به ما می رسد 8 دقیقه در راه است پس نور نتوانسته زمان را متوقف کند تنها در یک ثانیه مسافتی طولانی را طی می کند و سپس به ثانیه دوم می رسد.
پس برای این امر سرعتی بالاتر از سرعت نور نیاز است اما ا این حال فکر می کنم این موضوع غیر ممکن باشد که زمان را نگه داریم چون اگر حتی با سرعت یک میلیون کیلومتر در ثانیه حرکت کنیم باز هم بعد از 10 میلیون کیلومتر زمان به مدت 10 ثانیه گذشته است.
این سرعت ها تنها زمان را مانند یک معادله ی حد در ریاضی به صفر نزدیک می کند ولی هرگز صفر نمی شود. پس زمان نمی ایستد تنها مدت انجام کار با این سرعت ها تغییر می کند.
این که با این سرعتها نیز به سفر در جهان اطراف بپردازیم کاری بس مشکل است چون وقتی به انرژی تبدیل می شویم در صورت برخورد با موانع از انرژی ما کم می شود و هنگام برگشتن به حالت مادی امکان دارد مقداری از جسم ما ناپدید شده باشد یا به بیانی دیگر یک دست ما قطع شود به همین دلیل است که دانشمندان برای این نوع سفرها نیز دچار سردرگمی هستند و سعی در ساختن تونلی در فضا یا دستگاهی برای انتقال این انرژی با سرعت بالا می کنند.(به این تاپیک مراجعه کنید http://hupaa.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=15283)
smile041 smile042 smile041

نمایه کاربر
ufo-ir54

محل اقامت: تهرا ن

عضویت : چهارشنبه ۱۳۸۷/۴/۲۶ - ۰۲:۴۸


پست: 140

سپاس: 1


تماس:

Re: جوابی برای ابهامات فضایی

پست توسط ufo-ir54 »



درمور د بشقاب پر ند ه ها و توان ما نور آنها باید بگم اطلا عات کمی مو جود است ولی تا آنجا بنده اطلا ع دارم انواع مختلفی دارند یک نمو نه از آنها درون سیاره ای و تعدادی بین کهکشانی هستند و سیستم پیشران این سفینه ها اغلب گرا نشی و منبع انر ژی آنها یک یا چند را کتور ((ضدماده ANTIMATTER ))تا مین می گردد.

دا خل و خار ج سفینه ها اغلب به رنگ آلو مینیومی مات است(این بهترین تو صیفی است که می توان از آن ر نگ کرد) داخل آن یک دست گرد یعنی بدون گوشه است و درب یا اگر بتوان در بنامید بدون هیچ لولا یا چفتی است بدنه این سفینه چند لایه است و انگار یک تیکه است و مانند مو م بوده و آن را آنقدر حرارت داده اند تا تمام زوایا از بین رفته است.و لا زم به ذکر است در مورد اتصالا ت هیچ نو ع جوش پیچ یا پر چ ویا ابزاری که ما بشنا سیم دیده نمی شودو تمام نقاط این سفائن به صورت کا ملا پازل مانند از هم جدا و یا اتصال مییابند.

در وسط سفینه یک میله ستون مانند مو جود است درست از مر کز بشقاب پر نده تا سقف آن میرود .ود ر وسط را را کتور اصلی تعبیه گر دیده است .

در مورد منبع انرژی:

منبع انرژی همان گونه که گفتم یک را کتور ضد ماده است به این صورت:یک ستون فلزی (تو خالی)از مر کز دیسک بطر ف بالاکه این یک ستون ((هادی امو اج))بود و امو اج گر انشی تو سط آن کا نا لیزه می گردد.انتهای این ستون به را کتور ضد ماده متصل می شود که که بشکل یک نیم کره بر روی کف سفینه نصب شده است و ستون هادی امواج تا سقف سفینه ادا مه دارد بز ر گی را کتور به بز ر گی یک تو پ فو تبال است و به شکل یک نیم کره در روی صفحه ای قرار دارد جالب اینکه را کتور در هنگام کار گر مائی تو لید نمی کند ولی یک حوزه عجیب و غیر عادی در اطر افش به و جود می آید .

نوع ماده سو ختی :

این عنصر ماده سو ختی باید در جدو ل مندلیف در ردیف 115 قرار بگیرد (بعضی از تئو ریستها می گویند عناصر بعد از 113یا114 به صورت پایدار در می آیند )این عنصر سا ختار اتمی ثابتی دارد این عنصر به هیچ عنوان در سیاره ما و منظومه ما نمی تواند به و جود آید زیرا در شر ایط خاص ودر سیاره بزرگی باید به و جود آمده با شد .مثلا در سیستمی دو گا نه (binary star)در مکانی که قبلا یک سوپر نوا اتفاق افتاده با شد .به هر صورت مکانی که یک انر ژی عظیم باید آزاد شده با شد تا همچین عنصری بتواند به و جود آید یک سفینه معمولی به223 گرم از این عنصر نیاز دارد این عنصر به رنگ نا رنجی و فو ق العاده سنگین می با شد .

بشقاب پر نده دارای سه آمپلی فایر گر انشی در کف می باشد خاصیت آن این است که زمانی که در فضا هستند این مو تور ها را به سمت مقصدی در کیهان نشا نه گیری می کنند .

طر یقه مسافر ت ومانور های بسیار سر یع و عجیب:

برای درک بهت این مو ضو ع مثالی برای شما بیان می کنم .فر ض کنید شما یک ورقه از یک لا ستیک را بر روی میزی پهن کر ده اید انگشت سبا به خود را در گو شهای از این صفحه و گو ئی را در گو شه دیگر به عنوان سفینه .

حالا نقطه ای از صفحه را انتخاب کنید برای سفر این نقطه می تو اند در هر جائی از این صفحه لا ستیکی با شد (صفحه لا ستیکی به نشانه کیهان)آنگاه این نقطه انتخابی را با انگشت خود بگیر ید و بکشید و به سفینه نز دیک کنید (بسط یابد)و بدین شکل سفینه خود را بر روی نقطه ائی از کا ئنات متمر کز کرده اید وآن را بسو ی خود می کشید و سپس مو تور های گر انشی را خا مو ش کرده (قدرت جاذبه یا نیرو ی کششی انگشتان شما از بین برود )گوی یا سفینه شما که با لا ستیک کشیده شده بر روی آن در تماس است همراه با آن و در یک لحظه به نقطه مبدا باز خو اهد گشت.

هما ن طور که می دا نید در فضا اصو لا مسا فر ت در خط مستقیم و جود ندارد زیر ا در حقیقت این فضا و زما ن است که خمید ه می شود و سفینه آنرات بهنگام مر ا جعت به و ضعیت او لیه در می نوردد.

در حقیقت این سفینه ها در مو قع رو شن بودن ژنر ا تور های گر انش خود فضا و زمان را به دور خود ((تا ))می دهند و وقتی ژنر اتور های خود را خاموش می کنند فضا و زمان به حالت اولیه بر می گر دند و و سفینه در نقطه ای به غایت دور تر از نقطه اولیه قرار می گیرد .

در مورد مقابله این سفا ئن با جاذبه زمین با ید عر ض کنم :

در این مورد نیروی ژنر اتور های گر انشی سفینه با نیروی حوز ه گرانشی سیاره به حال تعادل در می آید و و در این حالت سفینه بر روی امواج گر انشی می لغزد و بجلو حر کت می کند به مانند یک چوب پنبه شناور روی امو اج اقیا نوس که به پیش می رود .

امیدو ارم د وستان تا سر حد امکان از این مطلب استفاده بر ده با شند .

((در ذ کر قسمت هائی مطالب بالا از مطالب افشا شده دانشمند ار جمند به

نام ((باب لا زار ))که سالها پیش در منطقه ((ST51))در امریکا کار می کر دند

نیز استفاده گر دید .))
حقیقت کلاف سر در گمی است که هرکس به قد خود می سنجد

http://www.ufo-alien.mihanblog.com

نمایه کاربر
MRT

نام: محمدرضا طباطبایی

محل اقامت: تبریز

عضویت : پنج‌شنبه ۱۳۸۶/۴/۲۱ - ۱۸:۱۷


پست: 2406

سپاس: 95

جنسیت:

تماس:

Re: جوابی برای ابهامات فضایی

پست توسط MRT »

ساختار فيزيكي و تكنولوژي پرواز بشقاب پرنده‌ها



1 - انسان و پرواز


تصویر


تنها عاملي كه انسان را به فكر پرواز انداخته و او را شيفته و مجذوب آسمان و عاشق پرواز كرده است ، پرواز و بال زدن پرندگان ميباشد . انسانها بعد از كوشش فراوان در نهايت به دانش ايروديناميك دست يافته‌اند و بعد از الهام گرفتن از آناتومي ( كالبود شكافي ) پرندگان ، هواپيما طراحي نموده و آن را ساخته‌اند . ولي مشكل اساسي اينجاست كه اين دانش در اتمسفر سياره زمين ، آنهم تا ارتفاع محدودي كارآيي دارد و در فضاي خارج از اتمسفر زمين وضعيت به گونه‌اي ديگر است .





2 - UFO ها و پرواز

با دقت زياد به عكسهاي زير توجه نماييد !


تصویر


اين ادعا خودخواهي بسيار بزرگي خواهد بود كه اگر ما انسانها خود را با شعورترين موجودات هستي بدانيم و خود را يكه تاز در عرصه علم و دانش محسوب كنيم ، براي اينكه موجودات بسيار با شعورتر از ما به تكنولوژي پرواز بسيار بالايي دست يافته‌اند ، تصوير فوق عكسهايي از بشقاب پرنده‌ها و سرنشينان مرده آنها ( UFO's ) به علت سقوط و تصادم با زمين و همچنين كهكشانهاي M104 , NGC4565 , NGC5866 را نشان ميدهد ، انديشه و فهم آنها در پرواز بسيار وسيع‌تر و جامع‌تر از انسانهاست . عاملي كه يوفوها را به فكر پرواز انداخته و آنها را شيفته فضا نموده است ، سرعتهاي سرسام آور و باور نكردني كهكشانها در حال دور شدن از يكديگر است ، يعني چيزي كه ما آن را انبساط شتاب دار كيهان و عامل آن را انرژي تاريك مي‌ناميم . در واقع آنها ساختارهاي فيزيكي كهكشانها را شناسايي و سپس آن را در مقياس كوچك كپي كرده‌اند و به وسيله اين اسباب‌هاي پرنده در كنترل خود ، ميتوانند به همه جاي كيهان سفر كنند .

تازه‌ترين رصدهاي انجام شده توسط تلسكوپ فضايي چاندراي اشعه ايكس ناسا از كهكشان پر جرم NGC 5746 ، هاله بسيار گرمي از گاز و غبار را آشكار كرد كه اطراف اين كهكشان را پوشانده و آن را احاطه كرده است . اين هاله گازي از هر قسمت اين كهكشان كه از لبه ديده مي شود 60.000 سال نوري فاصله دارد . در اين كهكشان هيچ نشانه‌اي از فعاليت هاي شديد در نواحي هسته‌اي وجود ندارد و هيچگونه روند غير عادي شكل گيري ستارگان در آن مشاهده نمي شود تا بتوانيم داغي هاله را توجيه كنيم . با اين حساب اين "هاله داغ" در اثر خروج گاز از كهكشان بوجود نيامده است .


تصویر


هاله‌هاي كاملا مشابهي همواره پيرامون بشقاب پرنده‌ها رويت ميشود ، البته زماني كه آنها وارد اتمسفر سياره زمين ميشوند .


[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
با توجه به ماده 8 قوانین تالار گفتمان شبكه فیزیك هوپا :

ارايه انديشه‌هاي نو در فيزيك و متافيزيك ، رياضيات مختص فيزيك ، حساب و هندسه دوجيني در وب سايت شخصي :

https://ki2100.com

تصویر

تصویر

نمایه کاربر
Professional

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۵


پست: 327

سپاس: 3


تماس:

Re: جوابی برای ابهامات فضایی

پست توسط Professional »

Ufo-ir54 از مطالبت ممنون این ها رو نمی دونستم. واقعا چیز جالبی بود. با این که این ماده سوختی در زمین وجود ندارد موافقم اما با این که نمی توانیم به آن دست یابیم مخالفم. چون اگر دانشمندان به علم شکاف هسته دست یابند هر ماده ای که بخواهیم را تو.لید می کنیم.
در جواب MRT:
توضیحاتت درسته اما این که اونها از ما باشعور تر هستند به سابقه زندگی اونها به کیهان بر میگرده و اگر ما هم از همان بدو خلقت بر روی زمین بودیم الان تمامی کیهان را کشف کرده بودیم.
این که انسان هنوز به این طریق موشک می سازد هم جای تعجب است انگار حتما باید در شرایط غیر قابل کنترلی قرار بگیریم تا تمام دانشمندان دست به دست دهند و ناگهان صنعتی را متحول کنند.
این موضوع که چرا بر روی زمین چنین فضا پیماهای ساخته نشد به این دلیل بود که نمی توانستند چرخش آن را کنترل کنند. فرض کنید یک هلی کوپتر را که پره ای که در دم آن است منهدم شود این هلی کوپتر تنها به دور خود می چرخد پس اگر بتوان آن را کنترل کرد مشکلی برای ساخت این فضاپیماها نیست تنها باید به دنبال سوخت مناسب برای آن بگردیم.
با تشکر از مطالبتون
smile041 smile042 smile041

همیشه اول

محل اقامت: زیر اسمان خدا

عضویت : چهارشنبه ۱۳۸۷/۸/۱۵ - ۰۰:۰۹


پست: 336

سپاس: 1

Re: جوابی برای ابهامات فضایی

پست توسط همیشه اول »

سلام
میشه در مورد ufo برای من توضیحی بدید یعنی اینها یک سری موجود شبه انسان اند یا من اشتباه متوجه شدم
شاید هیچ گویا ترین باشد
تصویر
دکتر آلینوش طریان دارای دکترای فیزیک از دانشگاه سوربن فرانسه است و نخستین زنی بود که در ایران در رشته فیزیک استاد دانشگاه شد.و نخستین شخصی بود که درس فیزیک ستاره‌ها (اختر فیزیک) را در ایران تدریس کرد. دکتر طریان را «مادر نجوم ایران» می‌نامند.

نمایه کاربر
MRT

نام: محمدرضا طباطبایی

محل اقامت: تبریز

عضویت : پنج‌شنبه ۱۳۸۶/۴/۲۱ - ۱۸:۱۷


پست: 2406

سپاس: 95

جنسیت:

تماس:

Re: جوابی برای ابهامات فضایی

پست توسط MRT »

همیشه اول نوشته شده:سلام
میشه در مورد ufo برای من توضیحی بدید یعنی اینها یک سری موجود شبه انسان اند یا من اشتباه متوجه شدم

سلامت باشيد ،

توضيحات نسبتا كامل در تاپيك : منشاء پيدايش ميكرو ارگانيسمها :

http://hupaa.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=14531
با توجه به ماده 8 قوانین تالار گفتمان شبكه فیزیك هوپا :

ارايه انديشه‌هاي نو در فيزيك و متافيزيك ، رياضيات مختص فيزيك ، حساب و هندسه دوجيني در وب سايت شخصي :

https://ki2100.com

تصویر

تصویر

نمایه کاربر
Professional

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۵


پست: 327

سپاس: 3


تماس:

Re: جوابی برای ابهامات فضایی

پست توسط Professional »

همه ی ما میدانیم که چیزی که از فضا در می یابیم مربوط به زمان گذشته آن جرم است. پس باید امیدوار باشیم اگر ساکنان کهکشان های دیگر توانسته باشند از آغاز منظومه ما فیلمی گرفته باشند به آن فیلم دست یابیم تا تمام ابهامات در این مورد به واقعیت تبدیل شود. smile041 smile042 smile041

نمایه کاربر
Professional

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۵


پست: 327

سپاس: 3


تماس:

Re: جوابی برای ابهامات فضایی

پست توسط Professional »

اینشتن بزرگترین اشتباه زندگی خود را نامیدن معادلات خود به نام عامل کیهانی معرفی کرده بود.
کسی در این مورد چیزی می دونه اگر مطلبی بود اگه بگذارید ممنون می شم.
smile041 smile042 smile041

نمایه کاربر
Professional

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۵


پست: 327

سپاس: 3


تماس:

Re: جوابی برای ابهامات فضایی

پست توسط Professional »

اجرامی را که ما میبینیم تنها فضای خالی هستند که به وسیله ی نیروی الکترومغناطیسی کنار هم قرار گرفته و برابر چشم ما جلوه می کند.
انسان پر شده از فضایی خالی است اما این موضوع با میکروسکوپ ها قابل اثبات است اگر امکان داشت تا انسان را فشرده کنند باید آن را نیز با یک میکروسکوپ مشاهده می کردیم در این میان زمین نیز به حد یک توپ گلف می رسید.
بر اساس این نظریه اگر انسان را بتوان به این حد کوچک کرد میتوان آن را با سرعت نور از طریق کابل های فیبر نوری به این سو و آن سو روانه ساخت. می توان در آن واحد در نیویورک بود و بعد از چند ثانیه به ایران برگشت یا از طریق ماهواره ها به مریخ سفر کنیم این در حالی است که دیگر عوامل محیطی و عوامل کیهانی نمی توانند بر یک جسم میکروسکوپی اثر گذارند. می توان به درون بدن انسان سفر کرد به اعماق زمین رفت حتی می توان به دلیل وزن بسیار کم مانند گازها به هوا بلند شد. اما چنین چیزی می تواند بسیار ترسناک باشد فرض کنید در این موقعیت هستید و یک توپ فوتبال را به اندازه یک منظومه یا بزرگتر می بینید.
smile041 smile042 smile041

نمایه کاربر
Professional

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۵


پست: 327

سپاس: 3


تماس:

Re: جوابی برای ابهامات فضایی

پست توسط Professional »

تعداد ستارگان در کل کیهان از تعداد تمامی شن و ماسه های کنار صواحل زمین بیشتر است. smile041 smile042 smile041

bella

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۸۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۳۸


پست: 3



Re: جوابی برای ابهامات فضایی

پست توسط bella »

به طور دقیق تر به ازای هر 1 دانه شن در ساحل ,20000 ستاره در جهان وجود دارد. smile029

ارسال پست