روز کوروش بزرگ

مدیران انجمن: parse, javad123javad

نمایه کاربر
Parmenides

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۱


پست: 1325

سپاس: 239

Re: روز کوروش بزرگ

پست توسط Parmenides »

jeneral نوشته شده:
Parmenides نوشته شده:
jeneral نوشته شده:خیر
اولا ویرانگری هیچکدام از اقوامی که به ایران تاختندبه اندازه تازیان نبوده زیرا فرهنگ و الفبای ایرانیان را با نسل کشهایشان برانداختند و در هیچ زمینه ای مانند غارتگریهای فراوان انها و تاراجهایی که تا زمان کنونی نیز پا بر جاست و دولت کریمه اعراب که هم اکنون نیز در جریان است،هیچ ملتی به پای اعراب نرسیده و دولتهای کنونیشان نیز ایرانیان را به چشم عجم و برده نگاه میکنند و رفتار همان دسته های قدیمیشان را تایید که هیچ تقدس و پرستش میکنند
دوما در تمام زمانها مانند چنگیز یا ... همین نفرت مردم باعث براندازی آنها شده،فرقی نمیکنه غاصب چه کسی باشه :چنگیز یا تازی یا انگلیسی یا ... ایرانیان واقعی(کلا انسانها) همیشه با فرهنگ و رسومی که به زور ارائه شده مخالف بوده و سرانجام فرهنگ اصیل خود را بروز میداده اند اما اعراب وجودشونو با دروغ مقدس کردند و خیلی راحت مردم فریب داده اند که بوسیله آن(دین) انگلیس یا امریکا یا ....افسار مردم بدست گرفتند.
پس در حقیقت ما با خود اعراب(دسته ای از انسانها) مخالف نیستیم زیرا بحکم انسان بودن دارای ارزش هستند ولی بشدت با افکار خرافای تبلیغی و عرب پرستی و ایران ستیزی و انسان ستیزی آنها مخالفیم.
پس بهتره برخیها بیخود فلسفه بافی منطقی!!! و خیالبافی بی ارزش و ... نکنند و از آب گل آلود ماهی نگیرند smile055
با همه ی چرندیاتی که گفتی و مغالطه هایی که کردی یک آفرین و یک گل بهت به خاطر جمله ی یکی مونده به آخرت تقدیم می کنم جوجه آتئیست.
آفرین+ smile072
smile055
در به در smile058
آتئیست بودن یا نبودن من به هیچ کس از جمله شما ربطی نداره.
بعدش
نمیدونستیم که برای پست گذاشتن باید از تو عقب مونده اجازه گرفت
بعدش
یه درس خوب گرفتیم: از این به بعد باید همه رو تحویل بگیریم که عقده ای بار نیان smile021 مثل اینکه مالب ارائه شده واست خیلی سنگینه که اینجا و اونجا پستهای حقیرانه میذاری و عقب مونده بودنتو نشون میدی
چرندیات و مغلطه ها رو در پستها و مطالب ارائه شده قبلیت ثابت شده است.
باقی بقای تو smile035
شما با بلدالملك نسبتي دارين؟
پسر چرا خود درگيري داري؟ اينقد موقع نوشتن عصبي بودي كه اصلا معلوم نيست چي ميخواستي بگي. دو سه بارم كه اوج گرفتي در حد بوندس ليگا.
چته اخه مشكلت چيه؟
No rational argument will have a rational effect on a man who does not want to adopt a rational attitude.

-Karl Popper-

نمایه کاربر
کاوه

نام: (radical) سابق

محل اقامت: تهران

عضویت : چهارشنبه ۱۳۸۶/۳/۲ - ۱۵:۳۱


پست: 2379

سپاس: 102

جنسیت:

تماس:

Re: روز کوروش بزرگ

پست توسط کاوه »


لطفا كمي ملايم تر باشيد و كمتر تو سر كله هم بزنيد
smile072 smile021
[center]کاربر گرامی در صورت مشاهده پستهای ناقض قوانین آن را توسط کلید ! به مدیریت اطلاع دهید

نمایه کاربر
Sinasuperman

محل اقامت: تهران

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۹/۱/۳۰ - ۱۷:۱۴


پست: 664

سپاس: 23


تماس:

Re: روز کوروش بزرگ

پست توسط Sinasuperman »

edwardfurlong نوشته شده:این کنفسیوس و سقراط شما! باید بیایند شاگردی شاگردان همین خیام ما را بکنند!
من نمیدانم این کنفسیوس غیر از اندرزگویی چه چیزی گفته که بزرگترین فیلسوف شده!
اگر فلسفه به اندرزگویی است که این ***ها را باید بزرگترین فیلسوفان بدانیم!
آقاedwardfurlong جان دیگر شرمنده لطفاً چرت و پرت نگویید.[باز هم عذر خواهی می کنم شرمنده]. اولاً حکیم غیاث‌الدین ابوالفتح عُمَر بن ابراهیم خیام نیشابوری در سال 427 شمسی متولد شدند در حالی که تولد کنفسیوس(K'ung-fu-tzu) به 551 سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد و البته مطمئناً در مورد سقراط هم می دانید که تولد ایشان تقریباً 400 سال پیش از مولود عیسی مسیح است. در ضمن اگر کنفسیوس را می شناختید و اگر کمی بیشتر مطالعه داشتید و کتاب های این بزرگمرد شرق دور را می خواندید هرگز این حرف را نمی زدید.
------------------------------------------
گفتاوردهای استاد کونگ از ویکی گفتاورد
«آماده شدن برای دستگیری از پیران، و وفاداری نسبت به‌ دوستان و مهر ورزیدن به‌مردم، آرزوی من است.»
«از مرد آزاده استقامت و پایداری انتظار می رود و نه اطاعت کورکورانه. او همیشه استوار است اما مرد متوسط همیشه جوشان و خروشان است.»
«اگر کسی به شاگردی نزد من آید و من یک جهت مسأله‌ای را برای او بیان کنم و او خود سه جهت دیگر آن را با قوهٔ فکر خویش حل نکند من نمی‌توانم به او چیزی یاد بدهم.»
«برتری انسان از سه راه است. از پرهیزکاری که با آن از نگرانی می‌رهد، از حکمت است که پریشانی را از او دور می‌کند و از شجاعت است که او را از ترس می‌رهاند.»
«بزرگترین افتخار این نیست که هرگز سقوط نکنیم، بلکه پس از هر سقوط، دوباره بپاخیزیم.»
«بهترین انسان کسی است که در حق همه نیکی کند.»
«به عوض آن‌که به تاریکی لعنت فرستید، یک شمع روشن کنید.»
«پیشینیان که می‌خواستند فضایل عالی را در سرتاسر ملک تابان کنند، ابتدا دولت‌های خودشان را به وجهی نیکو سامان بخشیدند. چون خواستند دولت‌هاشان را به وجهی نیکو سامان دهند، ابتدا خانواده‌هاشان رانظم و ترتیب بخشیدند. چون خواستند خانواده‌هاشان رانظم و ترتیب بخشند، ابتدا نفوس خود را تربیت کردند. چون خواستند نفوس خود را تربیت کنند، ابتدا قلب‌هاشان را مصفا کردند. چون خواستند قلب‌هاشان را مصفا کنند،ابتدا درصدد بر آمدند اندیشه‌هاشان را قرین صدق و صفا سازند. چون خواستند اندیشه‌هاشان را قرین صدق و صفا سازند، ابتدا دایره معرفت خود را تا حد اعلی گستردند. این قسم گسترش دایره معرفت، در تحقیق از چیزها نهفته‌است. آن‌گاه که چیزها محل تحقیق واقع شدند، معرفت به کمال رسید. آن‌گاه که معرفت ایشان به کمال رسید، اندیشه‌هاشان قرین صدق و صفا شد. آن‌گاه که اندیشه‌هاشان قرین صدق و صفا شد، قلب‌هاشان مصفا گردید. آن‌گاه که قلب‌هاشان مصفا گردید، نفوسشان تربیت یافت. آن‌گاه که نفوسشان تربیت یافت، خانواده‌هاشان نظم و ترتیب حاصل کردند. آن‌گاه که خانواده‌هاشان نظم و ترتیب حاصل کردند، دولت‌هاشان به نیکی اداره گردید.(و سرانجام)آن‌گاه که دولت‌هاشان به نیکی اداره گردید، سرتاسر ملک به آرامش و سعادت رسید.»
«تکامل هریک از افراد بشر در چند مرحله به عمل می‌آید ولی مراحل عمومی که در همه موارد صادق است، سه است. نخست بیدار کردن احساسات لطیف و افکار بلند به وسیله اشعار و سرودهای عالی. زیرا این‌ها صورت‌های زیبا و دل‌ربای زندگی پاک و با صفا را نشان می‌دهند و می‌آموزند. دوم استوار ساختن این صورت‌ها به وسیله اعمال روزانه زندگی. سوم تکمیل این اعمال و اشکال به وسیله موسیقی زیرا این صنعت روحانی، احساسات و افکار و کردار آدمی را با هم دمساز و هماهنگ می‌سازد و به زندگی رونق و جلوه و زیور کمال می‌دهد.»
«چنان زندگی کن که وقت مردن آرزو خواهی کرد! و با هرکس چنان رفتار کن که از او توقع داری!»
«شرافتمند هرچه را می‌خواهد در خود می‌جوید و مرد دون و فرومایه در دیگران جستجو می‌کند.»
«کسی که مایل است خیر دیگران را تأمین کند خیر خودش را هم تأمین کرده است.»
«مرد آزاده به هیچ‌وجه دست افزار کسی نمی‌شود یعنی برای وی شایسته نیست که خود را آلت مقاصد دیگران بسازد، او مقصد خویشتن است.»
«مرد آزاده پیوسته می‌کوشد در گفتار خود آهسته و در کردار خود تند و سریع باشد.»
«مرد بزرگ از سه چیز پرهیز می‌کند. شهوت در جوانی. ستیزه جوئی در ابتدای کهولت و جاه طلبی در پیری.»
«مردی را که مهیای آموختن است تعلیم ندادن، انسانی را به هدر دادن است. مردی را که آماده آموختن نیست تعلیم دادن، سخن به هدر دادن است. خردمند نه انسان را به هدر می‌دهد نه سخن را.»
«مردی که خصلت نیک دارد هرگز تنها نمی‌ماند زیرا همیشه دوستانی برای خود پیدا می‌کند.»
«من از یاد دادن آنچه یاد گرفته‌ام هرگز خسته نشده‌ام. این یگانه خدمت ناچیزی است که من آن را نسبت به خود می‌توانم داد.»
«میانه‌روی و اندازه نگاه داشتن، کمال طبیعت آدمی است.»
«هرکه در باره اموری که پس از مدتی اتفاق خواهد افتاد پیش از وقت نیندیشد به زودی دچار سختی‌های بسیار ناگوار خواهد شد.»
------------------------------------------
امیدوارم فقط ذره ای با معارف عمیق استاد کونگ آشنا گشته باشید.
edwardfurlong نوشته شده:آن دوره نقطه ی شروع نبود!آن نقطه 99 درصد تمدن پارس به علاوه ی کلیه ی کتب ماقبل آن کامل نابود شد!
برای همونه که فکر میکنی 3تافیلسوف تو دنیا بیشتر نبودن:یکی کنفسیوس(طرف شرق!)یکی سقراط(طرف غرب)یکی هم محمد(طرف وسط!)
من محمد رسول الله را فیلسوف نمی دانم در این مورد مطمئن باشید. در مورد این که من فقط سه فیلسوف را می شناسم باید عرض دوست عزیز اینجور نیست چرا که اینها:
نیچه
اسپینوزا
استوارت‌میل
پلانتینگا
پوپر
چامسکی
دکارت
راسل
ویتگنشتاین
هابز
هایدگر
کاپلستون
کانت
کیرکگارد
لاک
لایبنیتز
مارکس
ماکیاولی
نیز از بزرگان فلسفه بودند ولی سه شاخص فلسفه ی غرب سقراط ، افلاطون و ارسطو هستند و شاخص فلسفه ی شرق کنفسیوس.
edwardfurlong نوشته شده:چه طوره بریم باهاشون دست برادری بدیم و تلقین کنیم با اون سوسمار خورهای وحشی برابر هستیم و قدیسامون و فیلسوفامون! هم از اونا بگیریم!
نه! چطوره مثل ضعیف ها نایستیم و فقط آنها را تحقیر کنیم؟ نظر شما چیست؟در ضمن فعلاً بعضی از عزیزانی همچون من و شما برای سفر به عتبات عالیاتمان به اجازه ی سوسمار خورهایی مثل آنها احتیاج داریم و در ضمن وضع خیلی از همین سوسمار خورها از من و شما خیلی بهتر است ، خیلی! فعلاً اولین هنسی Venom GT 2011 که جزو سریعترین اتوموبیل های جهان است و مدل 1200 اسب بخاری آن می تواند با سرعت 440 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و شتاب آن 2.4 ثانیه است را یکی از همین اعراب مزخرف در عمارات خریده است.
edwardfurlong نوشته شده:آره. دفعه ی بعد علاوه بر این که چشماتو باز میکنی . مطالعات تاریخیت رو هم ببر بالا!
از این پیشنهادات به خودتان هم می کنید؟ اگر بله که هیچ و اگر نه پس بکنید. دوست عزیز edwardfurlong احساس می کنم اعتماد به نفس شما خیلی زیاد است به طوریکه احساس می کنم بنده را گذرانده اید. در ضمن امیدوارم دیگر کلمه ی ندانستن را با من بحث نکنید چرا که فکر می کنم همه می دانند این شکل صحبت ها حداقل در مورد من معنی ندارد.
edwardfurlong نوشته شده:ما هم آرزوی سلامتی داریم برای شما!
ممنون!

سینا.جــــــــــــــ .
( smile072 )
. معما را در اینجا اینجابیابید..
. دیدن این رو از دست ندید.
تو به مردم ایده حرکت به آینده رو خواهی داد، آنها در پشت تو برخواهند خواست، خواهند لغزید و خواهند افتاد و در آخر درخورشید به تو خواهند پیوست؛در آخر تو به اونها کمک خواهی کرد به شگفتی ها دست پیدا کنند...

تصویر

نمایه کاربر
Sinasuperman

محل اقامت: تهران

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۹/۱/۳۰ - ۱۷:۱۴


پست: 664

سپاس: 23


تماس:

Re: روز کوروش بزرگ

پست توسط Sinasuperman »

hhamid نوشته شده:درود
این مناسبت را به ایرانیان تبریک می گویم.
نفرت و عشق از احساسات انسانی هستند و هر یک محرک هایی دارند گه اگر آنها در شرایطی (افکار و سخن و مشاهده و ...) تحریک شوند دچار آن احساس می شوید.
نفرت از وحشی گری قابل پذیرش است (برای غر وحشیان) و عشق به وحشی گری قابل پذیرش است ( برای وحشیان)، نژاد پرستی و زن بارگی و .... هم همینطور است.
اگر این دو دسته مایل به بحث با یکدیگر باشند برای آنکه حرف هم را بفهمند باید خود را بجای یکدیگر بگذارند.
اگر وحشی خود را بجای قربانی بگذارد شاید احساس عذاب کند و اگر قربانی خود را بجای وحشی بگذارد خوی حیوانی اش بیدار شود و از درنده خویی لذت ببرد.
تنفر از یک قوم وحشی ممکن است بعضی را خنک و بعضی را طالب انتقام کند.
شاید اگر من دزد باشم از این کار خوشنود شوم و اگر ببینم دزد دیگری از من سرقت می کند خشمگین شوم.
پس معیار چیست؟(هر آنچه در جواب بگویید نسبی است و در شرایط مختلف تغییر می کند)
رابطه ی بین زن بودن و حمایت از زنان و عرب بودن و حمایت از عربان و سیاه بودن و حمایت از سیاهان و ...دو شرطی نیست پس باید در حدس هایمان بیشتر دقت کنیم.
اگر نفرتی را که در این تاپیک موجود است به یک عرب نشان دهیم شاید بگوید : تنفر شما از پدرانم چه ربطی به من دارد. من هم همانقدر فکر می کنم انسان هستم که تو فکر می کنی ، نفرتت را برای اجدادم خرج کن.
و در مورد عشق به یک قوم هم همین طور است(نواده ی شخصی را به خاطر علاقه به جدش بزرگ بشماریم و به او عشق بورزیم نه به خاطر رفتا و منش خودش)
از چرندیاتی که گفتم خسته شدم
پوزش
پیر خرفت Hhamid smile072
زنده باد!

سینا.جـــــــــــــــ .
( smile072 )
. معما را در اینجا اینجابیابید..
. دیدن این رو از دست ندید.
تو به مردم ایده حرکت به آینده رو خواهی داد، آنها در پشت تو برخواهند خواست، خواهند لغزید و خواهند افتاد و در آخر درخورشید به تو خواهند پیوست؛در آخر تو به اونها کمک خواهی کرد به شگفتی ها دست پیدا کنند...

تصویر

نمایه کاربر
lp_metaler

عضویت : چهارشنبه ۱۳۸۹/۵/۲۰ - ۱۷:۴۳


پست: 15

سپاس: 3


تماس:

Re: روز کوروش بزرگ

پست توسط lp_metaler »

Sinasuperman نوشته شده:
edwardfurlong نوشته شده:
نه! چطوره مثل ضعیف ها نایستیم و فقط آنها را تحقیر کنیم؟ نظر شما چیست؟در ضمن فعلاً بعضی از عزیزانی همچون من و شما برای سفر به عتبات عالیاتمان به اجازه ی سوسمار خورهایی مثل آنها احتیاج داریم و در ضمن وضع خیلی از همین سوسمار خورها از من و شما خیلی بهتر است ، خیلی! فعلاً اولین هنسی Venom GT 2011 که جزو سریعترین اتوموبیل های جهان است و مدل 1200 اسب بخاری آن می تواند با سرعت 440 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و شتاب آن 2.4 ثانیه است را یکی از همین اعراب مزخرف در عمارات خریده است.احساس می کنم بنده را گذرانده اید. در ضمن امیدوارم دیگر کلمه ی ندانستن را با من بحث نکنید چرا که فکر می کنم همه می دانن
edwardfurlong نوشته شده:آره. دفعه ی بعد علاوه بر این که چشماتو باز میکنی . مطالعات تاریخیت رو هم ببر بالا!
از این پیشنهادات به خودتان هم می کنید؟ اگر بله که هیچ و اگر نه پس بکنید. دوست عزیز edwardfurlong احساس می کنم اعتماد به نفس شما خیلی زیاد است به طوریکه د این شکل صحبت ها حداقل در مورد من معنی ندارد.
edwardfurlong نوشته شده:ما هم آرزوی سلامتی داریم برای شما!
ممنون!

سینا.جــــــــــــــ .
( smile072 )


smile058 smile058

تا جایی که حرفهای ادوارد جان نشون میده ایشون و خیلیای دیگه از جمله خودم هیچ اعتقادی به دین عربا نداریم چه برسه بریم دور بت شونم برقصیم smile055

لطفا شما هم دلیل و برهان بی خود نیارید این مال و ثروت ها هم از اجدادشون رسیده که امثال ایران رو غارت کردن
به وبم حتما سربزنید
http://www.Amy-Lee.blogfa.com

user8604

عضویت : چهارشنبه ۱۳۸۵/۱۲/۹ - ۱۷:۳۱


پست: 3288

سپاس: 877

Re: روز کوروش بزرگ

پست توسط user8604 »

Sinasuperman نوشته شده: آقاedwardfurlong جان دیگر شرمنده لطفاً چرت و پرت نگویید.
چیه یکی حقیقت رو در موردت گفت ناراحت شدی!(پوزش هم نمیخواهیم!)
Sinasuperman نوشته شده:اولاً حکیم غیاث‌الدین ابوالفتح عُمَر بن ابراهیم خیام نیشابوری در سال 427 شمسی متولد شدند در حالی که تولد کنفسیوس(K'ung-fu-tzu) به 551 سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد و البته مطمئناً در مورد سقراط هم می دانید که تولد ایشان تقریباً 400 سال پیش از مولود عیسی مسیح است. در ضمن اگر کنفسیوس را می شناختید و اگر کمی بیشتر مطالعه داشتید و کتاب های این بزرگمرد شرق دور را می خواندید هرگز این حرف را نمی زدید.
اولا و دوما و... :
بر طبق ادعای پوچ و بیخود شما که از آن نقل قول هم کردیم.مدعی شده بودی در طول کل تاریخ ایرانی ها فیلسوف نداشتن!و این یعنی محدودیت ذهنی ات!
Sinasuperman نوشته شده:«آماده شدن برای دستگیری از پیران، و وفاداری نسبت به‌ دوستان و مهر ورزیدن به‌مردم، آرزوی من است.»
smile055
Sinasuperman نوشته شده:«برتری انسان از سه راه است. از پرهیزکاری که با آن از نگرانی می‌رهد، از حکمت است که پریشانی را از او دور می‌کند و از شجاعت است که او را از ترس می‌رهاند.»
Sinasuperman نوشته شده:«بهترین انسان کسی است که در حق همه نیکی کند.»
..
.
smile058
بعد میگوییم این با محمد فرقی زیادی نداشته میگویند چرا!
آخه گفتن این نصیحتها که فلسفه نمیخواد من قشنگتراشو بلدم:
ببین:
هر گونه کلام عربی یافتید آن را به چاه دستشویی بیندازید و روی آن بشاشید. این کار به شما برتری میدهد.
-------------------------
در نتیجه کل فلسفه ی این کنفوسیوس شما در حد اندازه ی یک رباعی خیام هم نیست!

---------------------------
«چنان زندگی کن که وقت مردن آرزو خواهی کرد! و با هرکس چنان رفتار کن که از او توقع داری!»
smile058 smile058
دقیقا مشابه کلام های محمد و آل ش است!
------------------------------------
Sinasuperman نوشته شده:امیدوارم فقط ذره ای با معارف عمیق استاد کونگ آشنا گشته باشید.
باز از این جمله های خنده دار گذاشتی!
smile055
یعنی این جملات سطحی شدند معارف عمیق!؟
-----------------------------
Sinasuperman نوشته شده:من محمد رسول الله را فیلسوف نمی دانم
رسول الله که میدانی!
این دیگه بدتر. smile055
-----------------------------------
Sinasuperman نوشته شده:در ضمن فعلاً بعضی از عزیزانی همچون من و شما برای سفر به عتبات عالیاتمان به اجازه ی سوسمار خورهایی مثل آنها احتیاج داریم
روی این جملاتت فکر هم میکنی؟!
شما و امثال شما نیاز دارند بروند عربستان و دور سنگی عربی بچرخند!
ما و امثال ما نیز شما را مسخره میکنیم.
--------------------------
Sinasuperman نوشته شده:دوست عزیز edwardfurlong احساس می کنم اعتماد به نفس شما خیلی زیاد است
Sinasuperman نوشته شده:در ضمن امیدوارم دیگر کلمه ی ندانستن را با من بحث نکنید چرا که فکر می کنم همه می دانند این شکل صحبت ها حداقل در مورد من معنی ندارد.
اوه اوه اوه!
دو تا بچه دبیرستانی ازش تعریف کردن باورش شده دانای کل ه!
بعد به ما میگه اعتماد به نفس!
فکر شما در مورد خودتان بسی اشتباه است.
با این پستهایی که دادی سطح اندیشه ات را نشون دادی. در حد ما نیستی!
-----------------------------
حیف که وقت با ما یار نیست و گرنه این جملات کنفسیوس را باز میکردیم تا بیشتر بخندیم!

نمایه کاربر
farnaspas

محل اقامت: بروجرد

عضویت : شنبه ۱۳۸۹/۱/۱۴ - ۱۸:۴۳


پست: 628

سپاس: 96

جنسیت:

تماس:

Re: روز کوروش بزرگ

پست توسط farnaspas »

Sinasuperman نوشته شده:
edwardfurlong نوشته شده:این کنفسیوس و سقراط شما! باید بیایند شاگردی شاگردان همین خیام ما را بکنند!
من نمیدانم این کنفسیوس غیر از اندرزگویی چه چیزی گفته که بزرگترین فیلسوف شده!
اگر فلسفه به اندرزگویی است که این ***ها را باید بزرگترین فیلسوفان بدانیم!
آقاedwardfurlong جان دیگر شرمنده لطفاً چرت و پرت نگویید.[باز هم عذر خواهی می کنم شرمنده]. اولاً حکیم غیاث‌الدین ابوالفتح عُمَر بن ابراهیم خیام نیشابوری در سال 427 شمسی متولد شدند در حالی که تولد کنفسیوس(K'ung-fu-tzu) به 551 سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد و البته مطمئناً در مورد سقراط هم می دانید که تولد ایشان تقریباً 400 سال پیش از مولود عیسی مسیح است. در ضمن اگر کنفسیوس را می شناختید و اگر کمی بیشتر مطالعه داشتید و کتاب های این بزرگمرد شرق دور را می خواندید هرگز این حرف را نمی زدید.
------------------------------------------
گفتاوردهای استاد کونگ از ویکی گفتاورد
«آماده شدن برای دستگیری از پیران، و وفاداری نسبت به‌ دوستان و مهر ورزیدن به‌مردم، آرزوی من است.»
«از مرد آزاده استقامت و پایداری انتظار می رود و نه اطاعت کورکورانه. او همیشه استوار است اما مرد متوسط همیشه جوشان و خروشان است.»
«اگر کسی به شاگردی نزد من آید و من یک جهت مسأله‌ای را برای او بیان کنم و او خود سه جهت دیگر آن را با قوهٔ فکر خویش حل نکند من نمی‌توانم به او چیزی یاد بدهم.»
«برتری انسان از سه راه است. از پرهیزکاری که با آن از نگرانی می‌رهد، از حکمت است که پریشانی را از او دور می‌کند و از شجاعت است که او را از ترس می‌رهاند.»
«بزرگترین افتخار این نیست که هرگز سقوط نکنیم، بلکه پس از هر سقوط، دوباره بپاخیزیم.»
«بهترین انسان کسی است که در حق همه نیکی کند.»
«به عوض آن‌که به تاریکی لعنت فرستید، یک شمع روشن کنید.»
«پیشینیان که می‌خواستند فضایل عالی را در سرتاسر ملک تابان کنند، ابتدا دولت‌های خودشان را به وجهی نیکو سامان بخشیدند. چون خواستند دولت‌هاشان را به وجهی نیکو سامان دهند، ابتدا خانواده‌هاشان رانظم و ترتیب بخشیدند. چون خواستند خانواده‌هاشان رانظم و ترتیب بخشند، ابتدا نفوس خود را تربیت کردند. چون خواستند نفوس خود را تربیت کنند، ابتدا قلب‌هاشان را مصفا کردند. چون خواستند قلب‌هاشان را مصفا کنند،ابتدا درصدد بر آمدند اندیشه‌هاشان را قرین صدق و صفا سازند. چون خواستند اندیشه‌هاشان را قرین صدق و صفا سازند، ابتدا دایره معرفت خود را تا حد اعلی گستردند. این قسم گسترش دایره معرفت، در تحقیق از چیزها نهفته‌است. آن‌گاه که چیزها محل تحقیق واقع شدند، معرفت به کمال رسید. آن‌گاه که معرفت ایشان به کمال رسید، اندیشه‌هاشان قرین صدق و صفا شد. آن‌گاه که اندیشه‌هاشان قرین صدق و صفا شد، قلب‌هاشان مصفا گردید. آن‌گاه که قلب‌هاشان مصفا گردید، نفوسشان تربیت یافت. آن‌گاه که نفوسشان تربیت یافت، خانواده‌هاشان نظم و ترتیب حاصل کردند. آن‌گاه که خانواده‌هاشان نظم و ترتیب حاصل کردند، دولت‌هاشان به نیکی اداره گردید.(و سرانجام)آن‌گاه که دولت‌هاشان به نیکی اداره گردید، سرتاسر ملک به آرامش و سعادت رسید.»
«تکامل هریک از افراد بشر در چند مرحله به عمل می‌آید ولی مراحل عمومی که در همه موارد صادق است، سه است. نخست بیدار کردن احساسات لطیف و افکار بلند به وسیله اشعار و سرودهای عالی. زیرا این‌ها صورت‌های زیبا و دل‌ربای زندگی پاک و با صفا را نشان می‌دهند و می‌آموزند. دوم استوار ساختن این صورت‌ها به وسیله اعمال روزانه زندگی. سوم تکمیل این اعمال و اشکال به وسیله موسیقی زیرا این صنعت روحانی، احساسات و افکار و کردار آدمی را با هم دمساز و هماهنگ می‌سازد و به زندگی رونق و جلوه و زیور کمال می‌دهد.»
«چنان زندگی کن که وقت مردن آرزو خواهی کرد! و با هرکس چنان رفتار کن که از او توقع داری!»
«شرافتمند هرچه را می‌خواهد در خود می‌جوید و مرد دون و فرومایه در دیگران جستجو می‌کند.»
«کسی که مایل است خیر دیگران را تأمین کند خیر خودش را هم تأمین کرده است.»
«مرد آزاده به هیچ‌وجه دست افزار کسی نمی‌شود یعنی برای وی شایسته نیست که خود را آلت مقاصد دیگران بسازد، او مقصد خویشتن است.»
«مرد آزاده پیوسته می‌کوشد در گفتار خود آهسته و در کردار خود تند و سریع باشد.»
«مرد بزرگ از سه چیز پرهیز می‌کند. شهوت در جوانی. ستیزه جوئی در ابتدای کهولت و جاه طلبی در پیری.»
«مردی را که مهیای آموختن است تعلیم ندادن، انسانی را به هدر دادن است. مردی را که آماده آموختن نیست تعلیم دادن، سخن به هدر دادن است. خردمند نه انسان را به هدر می‌دهد نه سخن را.»
«مردی که خصلت نیک دارد هرگز تنها نمی‌ماند زیرا همیشه دوستانی برای خود پیدا می‌کند.»
«من از یاد دادن آنچه یاد گرفته‌ام هرگز خسته نشده‌ام. این یگانه خدمت ناچیزی است که من آن را نسبت به خود می‌توانم داد.»
«میانه‌روی و اندازه نگاه داشتن، کمال طبیعت آدمی است.»
«هرکه در باره اموری که پس از مدتی اتفاق خواهد افتاد پیش از وقت نیندیشد به زودی دچار سختی‌های بسیار ناگوار خواهد شد.»
------------------------------------------
امیدوارم فقط ذره ای با معارف عمیق استاد کونگ آشنا گشته باشید.
edwardfurlong نوشته شده:آن دوره نقطه ی شروع نبود!آن نقطه 99 درصد تمدن پارس به علاوه ی کلیه ی کتب ماقبل آن کامل نابود شد!
برای همونه که فکر میکنی 3تافیلسوف تو دنیا بیشتر نبودن:یکی کنفسیوس(طرف شرق!)یکی سقراط(طرف غرب)یکی هم محمد(طرف وسط!)
من محمد رسول الله را فیلسوف نمی دانم در این مورد مطمئن باشید. در مورد این که من فقط سه فیلسوف را می شناسم باید عرض دوست عزیز اینجور نیست چرا که اینها:
نیچه
اسپینوزا
استوارت‌میل
پلانتینگا
پوپر
چامسکی
دکارت
راسل
ویتگنشتاین
هابز
هایدگر
کاپلستون
کانت
کیرکگارد
لاک
لایبنیتز
مارکس
ماکیاولی
نیز از بزرگان فلسفه بودند ولی سه شاخص فلسفه ی غرب سقراط ، افلاطون و ارسطو هستند و شاخص فلسفه ی شرق کنفسیوس.
edwardfurlong نوشته شده:چه طوره بریم باهاشون دست برادری بدیم و تلقین کنیم با اون سوسمار خورهای وحشی برابر هستیم و قدیسامون و فیلسوفامون! هم از اونا بگیریم!
نه! چطوره مثل ضعیف ها نایستیم و فقط آنها را تحقیر کنیم؟ نظر شما چیست؟در ضمن فعلاً بعضی از عزیزانی همچون من و شما برای سفر به عتبات عالیاتمان به اجازه ی سوسمار خورهایی مثل آنها احتیاج داریم و در ضمن وضع خیلی از همین سوسمار خورها از من و شما خیلی بهتر است ، خیلی! فعلاً اولین هنسی Venom GT 2011 که جزو سریعترین اتوموبیل های جهان است و مدل 1200 اسب بخاری آن می تواند با سرعت 440 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و شتاب آن 2.4 ثانیه است را یکی از همین اعراب مزخرف در عمارات خریده است.
edwardfurlong نوشته شده:آره. دفعه ی بعد علاوه بر این که چشماتو باز میکنی . مطالعات تاریخیت رو هم ببر بالا!
از این پیشنهادات به خودتان هم می کنید؟ اگر بله که هیچ و اگر نه پس بکنید. دوست عزیز edwardfurlong احساس می کنم اعتماد به نفس شما خیلی زیاد است به طوریکه احساس می کنم بنده را گذرانده اید. در ضمن امیدوارم دیگر کلمه ی ندانستن را با من بحث نکنید چرا که فکر می کنم همه می دانند این شکل صحبت ها حداقل در مورد من معنی ندارد.
edwardfurlong نوشته شده:ما هم آرزوی سلامتی داریم برای شما!
ممنون!

سینا.جــــــــــــــ .
( smile072 )
سلام سینا جان
خیلی خیلی ممنونم که در این بحث شرکت کردید.
دوست عزیزمان ادوارد خب کمی رفتارش تند است ولی حق دارد.واقا سخته ببینی اعراب.......ولی من حوصله ندارم در این مبحث بحث کنم چون نتیجه ای ندارد بخای نخای اندیشه اعراب بر ما حکمفرما شده و ...و اسلام و دین اعراب رو در حدی نمیدونم که در موردش بحث کنم معلومه چی میخواهد بگوید.(پشت ان درخت ها ذدر بهشت های رود هایی زیر پایت جاریست و حوری ها با سینه های برجسته و دست نخورده(سوره نباء)و........)و هزاران چرت و پرت دیگر(حرف بدی نزدم!).)ببن ما دو نوع اسلام داریم یکی اسلام خیالی یکی اسلام حقیقی .
اسلام خیالی همون اسلامی هست که منم دوستش دارم که افراد عادلی در اون هستند(البته هنوز هم جای کار دارد) و ما فقط اون رو به ارث برده ایم و..... اسلام دیگری هم اسلام حقیقیست که با خواندن تاریخ هایی مثل تاریخ طبری وکتاب هایی مثل بیست و سه سال و دو قرن سکوت و ایران و اسلام و قران سروده ای به سبک پارسی و کتاب هایی نظیر این موارد میتونی به راحتی با سند و مدرک به ذات و درون مایه اسلام و عقاید اشنا شوی که مشکلاات بسیاری میتوانی درون ان بیابی مثلا پارادوکس های زیادی خودم دیدم.
مثلا :در دین اجباری نست و در جای دیگه میگوید همانا دین نزد خدا اسلام است.(البته ممکن است برخی از فارا بگویند که باید ایات قبلی رو بخونی و در جو آن قرار بگیری که این کارا هم کردم و فقط زور گویی و خود محوری اسلام را دیدم!)
حال بعضی ها برای این که بگویند حتما قران کلام خداست میگن معجزات علمی آن را مطالعه کن. ببین چرا ما باید هر چیزی را به خدا ربط دهیم؟ باید بدونیم که خائنان زیادی از ایرانیان مانند سلمان فارسی در نوشتن قران به عرب ها کمک کردند.و علم ایرانی نیز صد در صد در ان بکار رفته است. چرا که بعد از امدن اعراب به ایران همگی کتاب ها نیز از بین رفتند ...... (چرا ما الان دانشمندان قبل اسلام ایرانی را نمیشناسیم ؟) نظر من اینه که علم قران نیز از علم ایرانی ها گرفته شده است و مدارک زیادی هم موجود است و میتونید مطالعه فرمایید کتاب های زیادی هم هست که خوتندشنون رو بحتون توصیه میکنم.
بعضی ها هم میگن تفسیر قران رو بخون میفهمی! اولا باید ببینی این تفسیر رو کی نوشته.که ماشاالله هم اقایون اخوند و روحانیون بلند مرتبه حرف های زیادی دراند که بار مردم کنند .... خب یه اخوند نمی اید که در تفسیر کتابی که با آن نون میخورد در مورد آن مشکوک شود اون روحانی ایت الله العظمی فلانی در چهار چوب قبول داشتن قران به عنوان کتاب اسمانی تفاسیر خود را ارائه میدهد.
از مشکلات دیگر اسلام یهود ستیزی است.......
و یکی از بدترین انها که زن را بازیچه ی مردان میداند را میتوانی با خواندن سوره نساء و سوره اخزاب که محمد نبی (ص) برای خود حدود زن داشتنش را مطرح کرده است.که بنده در زیر چندین ایه میدهم و چندین حدیث معتبر از کتاب های معتبر با ذکر منبع.
1_ در کتاب جامع الاخبار .مجمعه حدیث( در کتاب 23 سال خوندم) این حدیث اورده شده است :و استوصوا بالنساء خیرا فانهن عوان لایمکن لا نفسهن شیئا( که معنی تاسف آوری دارد.خوب مراقب زنان خود باشید،انها اسیر مردانند و هیچ اختیاری از خود ندارند.)
2_ایه 34 سوره نساء:الرجال قوامون علی النساء(مردان بر زنان قوی هستند. در موارد زیادی زنان بر مردان قوی ترند.)
3_وَالّلاتی تَخافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهجُرُوهُنَّ فِی المَصاجِعِ وَاضرِبُوهُنَّ »
[يعنی] اگر زن شما در مقام نافرمانی و سرکشی برآمد، نخست او را پند دهيد . اگر به راه نيامد از همخوابگی
محرومش سازيد و اگر باز تسليم نشد و اطاعت نکرد، او را بزنيد.
4_ سوره بقره ایه 223:عربیش رو حوصله ندارم معنی اش چنین است:زنان شما کشتزار شما هستند و پس هر کجا که خواستید میتوانید بر وی وارد شوید....
5_ جالب ترین ایه ای در این مورد شنیده ام میتواند این باشد که پیامبر حدودش معلوم میشود و خدا مند هوای او را دارد. smile033
يا اَيُّهَاالنَّبِیُّ اِنّا اَحلَلنالَکَ اَزواجَکَ اللاتی آتَيتَ اُجُورَهُنَّ وَ ما مَلَکَت يَمينُکَ مِمّا اَفاء اللهُ عَلَيکَ وَ بَناتِ عَمَّکَ »
وَ بَناتِ عَّماتِکَ وَبَناتِ خالکَ وَ بَناتِ خالاتِکَ الاّ تی هاجَرنَ مَعَکَ وَ امرَاُة مُؤمِنَةً اِن وَهَيَت نَفسَها لِلنَّبِیَّ اِن
اَرادَ النَّبِیُّ اَن يَستَنُکِحَها خالِصَةً کَکَ مِن دوُنِ المُؤمِنينَ قَد عَلِمنا ما فَرَضنا عَلَيهِم فی اَزواجِهِم وَ ما مَلَکَت
.« اَيمانُهُم لِلَيلا يَکُونَ عَلَيکَ حَرَجُ وَ کانَ اللهُ غَفُوراً رَحيماً
[يعنی] ای پيغمبر، ما بر تو حلال کرديم زنانی را که مزد آنها را پرداخته ای همچنين جاريه هايی که از
غنيمت به دست آورده ای و دختران عمو، دختران عمه، دختران دا يی و دختران خاله ها که با تو مهاجرت
کرده اند، همچنين زن مؤمنه ای که خويشتن را به پيغمبر بخشيده است . می توانی او را به عقد خود درآوری
و اين امتياز از آن توست، مربوط به ساير مؤمنين که تکليفشان را معين کرده ايم، يعنی حق داشتن چهار زن
و همبستری با جواری خود نيس ت، اين حکم برای اين است که بر تو حرجی نباشد (از حيث زن در مضيقه
نباشی) و خداوند رحيم و بخشنده است.
جی مَن تَشاءُ مِنهُنَّ وَ تُؤی اِلَيکَ مَن تَشاءُ وَ مَنِ ابتَغَيتَ مِمَّن عَزَلتَ فَلا جُناحَ عَلَيکَ ذلِکَ اَدنی اَن »
.« تَقَرَّاَعيُنُهُنَّ وَلا يَخزَنَّ وَ يَرضَينَ بِما آتَيتَهُنَّ کُلُّهُنَّ وَاللهُ يَعلَمُ ما فی قَلُوبِکُم وَ کانَ اللهُ عَليماً حَليماً
معنی:لازم نيست در همبستر شدن با زنهای خود نوبت را مراعات کنی . هر کدام را خواستی نزد خود بخوان و هر
يک را خواستی کنار بگذار، بر تو ايرادی نيست آزادی و اختيار مطلق در ترکِ آنها داری و برای آنها نيز
اين ترتيب بهتر است. خداوند به حقيقت آرزوهای شما واقف است.
و ایات زیادی دیگر است که نمیگویم و خودتان بروید تحقیق کنید و دیدیم که خدا وند هوای محمد نبی(ص) را داشت و به همین خاطر بود که حضرت محمد لیست زنان (البته خوشکلاش ) به بی نهایت میل نمود. smile055
لیست تعداد محدودی از زنان محمد نبی رو در اختیارتان قرار میدهم.
١- حضرت خديجه دختر خويلد،
٢- سوده دختر زمعه و بيوه سکران بن عمرو که از مسلمانان حبشه بود و همانجا وفات کرد.
٣- عايشه دختر ابو بکر صديق است که در هفت سالگی نامزد شد و در نه سالگی با تفاوت بيش از چهل سال سن
به زوجيت پيغمبر درآمد و هنگام رحلت حضرت شانزده يا هفده سال داشت و بيش از زنان ديگر مورد علاقه
بود.
٤- اُمّ سلمه [دختر بنی اميه که بيوه يک مرد مسلمان بود که در جنگ احد زخم مهلکی برداشت و مرد].
٦- زينب دختر جحش .
٧- جويريه دختر حارث بن ابوضرار رييس قبيله بنی مصطلق و زن مسافع بن صفوان
٨- اُمّ حبيبه خواهر ابوسفيان
٩- صفيّه دختر حیّ بن اخطب [يهودی] و زن کنانه بن ربيع که از رؤسای خيبر بود.
10 - ميمونه دختر حارث الهلاليه خواهر زن ابوسف يان و عباس بن عبدالمطلب و خاله خالد بن وليد . می گويند پس
از اين وصلت، خالد اسلام آورد و به اردوگاه مسلمين آمد و پيغمبر به او چند اسب داد.
و به اردوگاه مسلمين آمد و پيغمبر به او چند اسب داد.
١١ - فاطمه دختر سريح.
٢ - هند دختر يزيد.
١٣ - اسماء دختر سياء.
1٤ - زينب دختر يزيد.
١٥ - هبله دختر قيس و خواهر اشعث.
٦ - اسماء دختر نعمان.
. ١٧ - فاطمه دختر ضحّاک 76
١٨ - ماريه قبطيه که از مصر برای حضرت هديه فرستاده بودند و ابراهيم که در دوران طفوليت درگذشت، از او
متولد شده است.
19 - اُمّ شريک دوسيه .
١٩ - ريحانه که مانند ماريه قبطيه بَرده بود و ريحانه جزء اسرای بنی قريظه و سهم پيغمبر بود .
اما نه اسلام آورد و نه حاضر شد زن عقدی محمد گردد و ترجيح داد به حال بردگی در خانه وی بماند.
بله دوستان دیدیم که محمد نبی (ص) چه کرده .ماشاالله به این توانایی (کاشکی پیغمبر بودم! smile055 )
شوخی میکنم پس نتیجه اخر میتوانیم بگیریم. این است لطفا در مورد اسلام تحقیق کنید و آن را به ارث برده قبول نکنید (البته اگر نظر من را میخواهید میگویم دین یک زندان است و داشتن دین جایز نیست. بهتر است دین خودت را داشه باشی )
ببخشید که سرتان را در اوردم .
سینا جان گلم دوست دارم خیلی زیاد .منظور دوست عزیمان ادوارد از ندانستن منظور بدی نبوده است و من میدانم که اطلاعات شما فوق العادست با توجه به سنی که داری حدود 17 سال این همه اطلاعات فیزیکی و ریاضیاتی داشتن واقا جای افرین دارد ولی ادوارد منظور بدی نداشته و اگر حرف بدی را زده از روی احساسات بوده است.
لطفا اقایون این حرف هایی که من در مورد اسلام زدم دید من است و قصد بی احترامی به عقاید شما را ندارم(با این که با بعضی از عقاید مانند عقاید هیتلر مانند باید جنگید) و دیدم به اسلام این بوده است و اکنون من دین را از زندگی ام بیرون رانده ام و در ایین شما حتما کافر هستم و .......ولی بنده به کافر بودنم افتخار میکنم.
دوستدار همگی شما عزیزان محمد(کوروش)
دوستون دارم خیلی زیاد. smile043
بای
smile017 smile017 smile017 smile017 smile017 smile017

نمایه کاربر
Sinasuperman

محل اقامت: تهران

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۹/۱/۳۰ - ۱۷:۱۴


پست: 664

سپاس: 23


تماس:

Re: روز کوروش بزرگ

پست توسط Sinasuperman »

edwardfurlong نوشته شده:چیه یکی حقیقت رو در موردت گفت ناراحت شدی!(پوزش هم نمیخواهیم!)
عجب حقیقتی! ! ! ! ( smile021 ) -> ( smile039 )->( smile055 ) ->( smile058 )
در ضمن:
edwardfurlong نوشته شده:(پوزش هم نمیخواهیم!)
نشانه ی ادب شماست.[بدون شرح].
edwardfurlong نوشته شده:اولا و دوما و... :
بر طبق ادعای پوچ و بیخود شما که از آن نقل قول هم کردیم.مدعی شده بودی در طول کل تاریخ ایرانی ها فیلسوف نداشتن!و این یعنی محدودیت ذهنی ات!
محدود شما هستید که حتی توانایی خواندن مطالب من را نیز ندارید.لطفاً دوباره متن را بخوانید.ببینید اگر خواستید ایمیلتان را ارسال کنید برایتان نرم افزار بزرگنمایی مخصوص کم بینایان ارسال کنم [مطمئن باشید کمکتان خواهد کرد]. من گفتم فیلسوفی را نمیشناسم که در حد سقراط و افلاطون باشد. اگر شما می شناسید معرفی کنید دوستان استفاده کنند.
edwardfurlong نوشته شده:..
.

بعد میگوییم این با محمد فرقی زیادی نداشته میگویند چرا!
آخه گفتن این نصیحتها که فلسفه نمیخواد من قشنگتراشو بلدم:
ببین:
هر گونه کلام عربی یافتید آن را به چاه دستشویی بیندازید و روی آن بشاشید. این کار به شما برتری میدهد.
-------------------------
در نتیجه کل فلسفه ی این کنفوسیوس شما در حد اندازه ی یک رباعی خیام هم نیست!
اولاً توهین به مفاهیم کونفسیوس یعنی توهین به شعورتان خوشبختانه شما این کار را کردید. دوست عزیز [بخوانید مزخرف] شما با لحن صحبت کردنتان واقعاً ادب خانوادگی و شعورتان را به دوستان فهماندید من که به نوبه ی خود لذت بردم.[احمق] عزیز گرامی چند فلسفه از حکیم خیام بیاورید ما و دوستان مستفیض شویم [باده نوشی و ...] ، چه حکمت عمیقی لذت بردیم.
مخالفید؟
مثال بیاورید البته با ادب!
edwardfurlong نوشته شده:دقیقا مشابه کلام های محمد و آل ش است!
آنقدر کم خرد هستید که نمی دانید بنده مدام می گویم کنفسیوس 551 سال پیش از میلاد مسیح بوده آنوقت چگونه می توانسته مشابهی برای کلام رسول خدا بیاورد بلکه کلام رسول الله بوده که مشابه کنفسیوس بوده. [فکر می کنم متوجه شده باشید چه اشتباهی کرده اید. البته امیدوارم.]
edwardfurlong نوشته شده:باز از این جمله های خنده دار گذاشتی!
smile055
یعنی این جملات سطحی شدند معارف عمیق!؟
نه عزیز این شعور شما است که معارف عمیق در آن نهفته است!
( smile021 ) -> ( smile039 )->( smile055 ) ->( smile058 )
edwardfurlong نوشته شده:رسول الله که میدانی!
این دیگه بدتر. smile055
آخر کمی احترام هنوز در وجودم باقی است نه مثل شما که تا چند نفر همانند خودتان را دیدید از خود بی خود شدید و اگر رهایتان بکنند خودتان را نیز سوال می برید.
edwardfurlong نوشته شده:روی این جملاتت فکر هم میکنی؟!
شما و امثال شما نیاز دارند بروند عربستان و دور سنگی عربی بچرخند!
ما و امثال ما نیز شما را مسخره میکنیم.
خودت را مسخره کن که در هر چهارشنبه ی آخر سال به خودت نیز رحم نمی کنی! خودت را مسخره کن که رسم داری در عید نوروز ماهی پلو با سبزی بخوری!( smile030 ) هر ملتی رسومی دارد من رسوم شما را با ارزش می دانم در حالی که آذری هستم و زبان شما را که اگر قواعد و کلمات عربی را از روی آن بردارند می شوید افغانی اما شما به تمدن من رحم نکردید و آن را به سخره گرفتید در حالی که اعراب را به سخره می گیرید در حالی که ما کشورتان را آباد کردیم تا روزی بگویید اصفهان نصف جهان ... [واقعاً اگر تبریز نباشد ( smile039 )].
edwardfurlong نوشته شده:اوه اوه اوه!
واه واه واه!
edwardfurlong نوشته شده:دو تا بچه دبیرستانی ازش تعریف کردن باورش شده دانای کل ه!
بعد به ما میگه اعتماد به نفس!
فکر شما در مورد خودتان بسی اشتباه است.
با این پستهایی که دادی سطح اندیشه ات را نشون دادی. در حد ما نیستی!
-----------------------------
حیف که وقت با ما یار نیست و گرنه این جملات کنفسیوس را باز میکردیم تا بیشتر بخندیم!
حالا فکر کن ما با همین ها اعتماد به نفس گرفته ایم ، شما با کی؟بقال سر کوچه و یا سپور محترم محل یا از علی آقا میوه فروش؟
edwardfurlong نوشته شده:با این پستهایی که دادی سطح اندیشه ات را نشون دادی. در حد ما نیستی!
عجب حدی داری شما‍! مواظب باش ازت مشتق نگیرند! خیلی خوشحالی احساس می کنم احساس می کنی از دماغ فیل افتاده ای!( smile055 ).
احترام سرت نمی شود که بحث را با تو ادامه دهم و فقط بی تربیتی و بی ادبی بلدی و امیدوارم جوابت را داده باشم اگر نه خوشحال می شوم به بینهایت سوق بدهمت!
------------------------
در ضمن به همه ی آقایان عزیز و گرامی و محترم هوپا بنده نه مسلمان دوست و نه عرب دوست سرسخت هستم و نه کافر بی دین و ایمان لطفاً سعی کنید بنده را در حد وسط فرض کنید.
------------------------
farnaspas نوشته شده:سلام سینا جان
خیلی خیلی ممنونم که در این بحث شرکت کردید.
دوست عزیزمان ادوارد خب کمی رفتارش تند است ولی حق دارد.واقا سخته ببینی اعراب.......ولی من حوصله ندارم در این مبحث بحث کنم چون نتیجه ای ندارد بخای نخای اندیشه اعراب بر ما حکمفرما شده و ...و اسلام و دین اعراب رو در حدی نمیدونم که در موردش بحث کنم معلومه چی میخواهد بگوید.(پشت ان درخت ها ذدر بهشت های رود هایی زیر پایت جاریست و حوری ها با سینه های برجسته و دست نخورده(سوره نباء)و........)و هزاران چرت و پرت دیگر(حرف بدی نزدم!).)ببن ما دو نوع اسلام داریم یکی اسلام خیالی یکی اسلام حقیقی .
اسلام خیالی همون اسلامی هست که منم دوستش دارم که افراد عادلی در اون هستند(البته هنوز هم جای کار دارد) و ما فقط اون رو به ارث برده ایم و..... اسلام دیگری هم اسلام حقیقیست که با خواندن تاریخ هایی مثل تاریخ طبری وکتاب هایی مثل بیست و سه سال و دو قرن سکوت و ایران و اسلام و قران سروده ای به سبک پارسی و کتاب هایی نظیر این موارد میتونی به راحتی با سند و مدرک به ذات و درون مایه اسلام و عقاید اشنا شوی که مشکلاات بسیاری میتوانی درون ان بیابی مثلا پارادوکس های زیادی خودم دیدم.
مثلا :در دین اجباری نست و در جای دیگه میگوید همانا دین نزد خدا اسلام است.(البته ممکن است برخی از فارا بگویند که باید ایات قبلی رو بخونی و در جو آن قرار بگیری که این کارا هم کردم و فقط زور گویی و خود محوری اسلام را دیدم!)
حال بعضی ها برای این که بگویند حتما قران کلام خداست میگن معجزات علمی آن را مطالعه کن. ببین چرا ما باید هر چیزی را به خدا ربط دهیم؟ باید بدونیم که خائنان زیادی از ایرانیان مانند سلمان فارسی در نوشتن قران به عرب ها کمک کردند.و علم ایرانی نیز صد در صد در ان بکار رفته است. چرا که بعد از امدن اعراب به ایران همگی کتاب ها نیز از بین رفتند ...... (چرا ما الان دانشمندان قبل اسلام ایرانی را نمیشناسیم ؟) نظر من اینه که علم قران نیز از علم ایرانی ها گرفته شده است و مدارک زیادی هم موجود است و میتونید مطالعه فرمایید کتاب های زیادی هم هست که خوتندشنون رو بحتون توصیه میکنم.
بعضی ها هم میگن تفسیر قران رو بخون میفهمی! اولا باید ببینی این تفسیر رو کی نوشته.که ماشاالله هم اقایون اخوند و روحانیون بلند مرتبه حرف های زیادی دراند که بار مردم کنند .... خب یه اخوند نمی اید که در تفسیر کتابی که با آن نون میخورد در مورد آن مشکوک شود اون روحانی ایت الله العظمی فلانی در چهار چوب قبول داشتن قران به عنوان کتاب اسمانی تفاسیر خود را ارائه میدهد.
از مشکلات دیگر اسلام یهود ستیزی است.......
و یکی از بدترین انها که زن را بازیچه ی مردان میداند را میتوانی با خواندن سوره نساء و سوره اخزاب که محمد نبی (ص) برای خود حدود زن داشتنش را مطرح کرده است.که بنده در زیر چندین ایه میدهم و چندین حدیث معتبر از کتاب های معتبر با ذکر منبع.
1_ در کتاب جامع الاخبار .مجمعه حدیث( در کتاب 23 سال خوندم) این حدیث اورده شده است :و استوصوا بالنساء خیرا فانهن عوان لایمکن لا نفسهن شیئا( که معنی تاسف آوری دارد.خوب مراقب زنان خود باشید،انها اسیر مردانند و هیچ اختیاری از خود ندارند.)
2_ایه 34 سوره نساء:الرجال قوامون علی النساء(مردان بر زنان قوی هستند. در موارد زیادی زنان بر مردان قوی ترند.)
3_وَالّلاتی تَخافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهجُرُوهُنَّ فِی المَصاجِعِ وَاضرِبُوهُنَّ »
[يعنی] اگر زن شما در مقام نافرمانی و سرکشی برآمد، نخست او را پند دهيد . اگر به راه نيامد از همخوابگی
محرومش سازيد و اگر باز تسليم نشد و اطاعت نکرد، او را بزنيد.
4_ سوره بقره ایه 223:عربیش رو حوصله ندارم معنی اش چنین است:زنان شما کشتزار شما هستند و پس هر کجا که خواستید میتوانید بر وی وارد شوید....
5_ جالب ترین ایه ای در این مورد شنیده ام میتواند این باشد که پیامبر حدودش معلوم میشود و خدا مند هوای او را دارد.
يا اَيُّهَاالنَّبِیُّ اِنّا اَحلَلنالَکَ اَزواجَکَ اللاتی آتَيتَ اُجُورَهُنَّ وَ ما مَلَکَت يَمينُکَ مِمّا اَفاء اللهُ عَلَيکَ وَ بَناتِ عَمَّکَ »
وَ بَناتِ عَّماتِکَ وَبَناتِ خالکَ وَ بَناتِ خالاتِکَ الاّ تی هاجَرنَ مَعَکَ وَ امرَاُة مُؤمِنَةً اِن وَهَيَت نَفسَها لِلنَّبِیَّ اِن
اَرادَ النَّبِیُّ اَن يَستَنُکِحَها خالِصَةً کَکَ مِن دوُنِ المُؤمِنينَ قَد عَلِمنا ما فَرَضنا عَلَيهِم فی اَزواجِهِم وَ ما مَلَکَت
.« اَيمانُهُم لِلَيلا يَکُونَ عَلَيکَ حَرَجُ وَ کانَ اللهُ غَفُوراً رَحيماً
[يعنی] ای پيغمبر، ما بر تو حلال کرديم زنانی را که مزد آنها را پرداخته ای همچنين جاريه هايی که از
غنيمت به دست آورده ای و دختران عمو، دختران عمه، دختران دا يی و دختران خاله ها که با تو مهاجرت
کرده اند، همچنين زن مؤمنه ای که خويشتن را به پيغمبر بخشيده است . می توانی او را به عقد خود درآوری
و اين امتياز از آن توست، مربوط به ساير مؤمنين که تکليفشان را معين کرده ايم، يعنی حق داشتن چهار زن
و همبستری با جواری خود نيس ت، اين حکم برای اين است که بر تو حرجی نباشد (از حيث زن در مضيقه
نباشی) و خداوند رحيم و بخشنده است.
جی مَن تَشاءُ مِنهُنَّ وَ تُؤی اِلَيکَ مَن تَشاءُ وَ مَنِ ابتَغَيتَ مِمَّن عَزَلتَ فَلا جُناحَ عَلَيکَ ذلِکَ اَدنی اَن »
.« تَقَرَّاَعيُنُهُنَّ وَلا يَخزَنَّ وَ يَرضَينَ بِما آتَيتَهُنَّ کُلُّهُنَّ وَاللهُ يَعلَمُ ما فی قَلُوبِکُم وَ کانَ اللهُ عَليماً حَليماً
معنی:لازم نيست در همبستر شدن با زنهای خود نوبت را مراعات کنی . هر کدام را خواستی نزد خود بخوان و هر
يک را خواستی کنار بگذار، بر تو ايرادی نيست آزادی و اختيار مطلق در ترکِ آنها داری و برای آنها نيز
اين ترتيب بهتر است. خداوند به حقيقت آرزوهای شما واقف است.
و ایات زیادی دیگر است که نمیگویم و خودتان بروید تحقیق کنید و دیدیم که خدا وند هوای محمد نبی(ص) را داشت و به همین خاطر بود که حضرت محمد لیست زنان (البته خوشکلاش ) به بی نهایت میل نمود.
لیست تعداد محدودی از زنان محمد نبی رو در اختیارتان قرار میدهم.
١- حضرت خديجه دختر خويلد،
٢- سوده دختر زمعه و بيوه سکران بن عمرو که از مسلمانان حبشه بود و همانجا وفات کرد.
٣- عايشه دختر ابو بکر صديق است که در هفت سالگی نامزد شد و در نه سالگی با تفاوت بيش از چهل سال سن
به زوجيت پيغمبر درآمد و هنگام رحلت حضرت شانزده يا هفده سال داشت و بيش از زنان ديگر مورد علاقه
بود.
٤- اُمّ سلمه [دختر بنی اميه که بيوه يک مرد مسلمان بود که در جنگ احد زخم مهلکی برداشت و مرد].
٦- زينب دختر جحش .
٧- جويريه دختر حارث بن ابوضرار رييس قبيله بنی مصطلق و زن مسافع بن صفوان
٨- اُمّ حبيبه خواهر ابوسفيان
٩- صفيّه دختر حیّ بن اخطب [يهودی] و زن کنانه بن ربيع که از رؤسای خيبر بود.
10 - ميمونه دختر حارث الهلاليه خواهر زن ابوسف يان و عباس بن عبدالمطلب و خاله خالد بن وليد . می گويند پس
از اين وصلت، خالد اسلام آورد و به اردوگاه مسلمين آمد و پيغمبر به او چند اسب داد.
و به اردوگاه مسلمين آمد و پيغمبر به او چند اسب داد.
١١ - فاطمه دختر سريح.
٢ - هند دختر يزيد.
١٣ - اسماء دختر سياء.
1٤ - زينب دختر يزيد.
١٥ - هبله دختر قيس و خواهر اشعث.
٦ - اسماء دختر نعمان.
. ١٧ - فاطمه دختر ضحّاک 76
١٨ - ماريه قبطيه که از مصر برای حضرت هديه فرستاده بودند و ابراهيم که در دوران طفوليت درگذشت، از او
متولد شده است.
19 - اُمّ شريک دوسيه .
١٩ - ريحانه که مانند ماريه قبطيه بَرده بود و ريحانه جزء اسرای بنی قريظه و سهم پيغمبر بود .
اما نه اسلام آورد و نه حاضر شد زن عقدی محمد گردد و ترجيح داد به حال بردگی در خانه وی بماند.
بله دوستان دیدیم که محمد نبی (ص) چه کرده .ماشاالله به این توانایی (کاشکی پیغمبر بودم! )
شوخی میکنم پس نتیجه اخر میتوانیم بگیریم. این است لطفا در مورد اسلام تحقیق کنید و آن را به ارث برده قبول نکنید (البته اگر نظر من را میخواهید میگویم دین یک زندان است و داشتن دین جایز نیست. بهتر است دین خودت را داشه باشی )
ببخشید که سرتان را در اوردم .
سینا جان گلم دوست دارم خیلی زیاد .منظور دوست عزیمان ادوارد از ندانستن منظور بدی نبوده است و من میدانم که اطلاعات شما فوق العادست با توجه به سنی که داری حدود 17 سال این همه اطلاعات فیزیکی و ریاضیاتی داشتن واقا جای افرین دارد ولی ادوارد منظور بدی نداشته و اگر حرف بدی را زده از روی احساسات بوده است.
لطفا اقایون این حرف هایی که من در مورد اسلام زدم دید من است و قصد بی احترامی به عقاید شما را ندارم(با این که با بعضی از عقاید مانند عقاید هیتلر مانند باید جنگید) و دیدم به اسلام این بوده است و اکنون من دین را از زندگی ام بیرون رانده ام و در ایین شما حتما کافر هستم و .......ولی بنده به کافر بودنم افتخار میکنم.
دوستدار همگی شما عزیزان محمد(کوروش)
دوستون دارم خیلی زیاد.
بای
خیلی ممنون کوروش[محمد] جان بابت مطالبتان ولی باور کنید بنده عرب دوست سرسخت نیستم فقط اعتقاد به احترام به تمام اعتقادات دارم.
lp_metaler نوشته شده:
Sinasuperman نوشته شده:
edwardfurlong نوشته شده:
نه! چطوره مثل ضعیف ها نایستیم و فقط آنها را تحقیر کنیم؟ نظر شما چیست؟در ضمن فعلاً بعضی از عزیزانی همچون من و شما برای سفر به عتبات عالیاتمان به اجازه ی سوسمار خورهایی مثل آنها احتیاج داریم و در ضمن وضع خیلی از همین سوسمار خورها از من و شما خیلی بهتر است ، خیلی! فعلاً اولین هنسی Venom GT 2011 که جزو سریعترین اتوموبیل های جهان است و مدل 1200 اسب بخاری آن می تواند با سرعت 440 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و شتاب آن 2.4 ثانیه است را یکی از همین اعراب مزخرف در عمارات خریده است.احساس می کنم بنده را گذرانده اید. در ضمن امیدوارم دیگر کلمه ی ندانستن را با من بحث نکنید چرا که فکر می کنم همه می دانن
edwardfurlong نوشته شده:آره. دفعه ی بعد علاوه بر این که چشماتو باز میکنی . مطالعات تاریخیت رو هم ببر بالا!
از این پیشنهادات به خودتان هم می کنید؟ اگر بله که هیچ و اگر نه پس بکنید. دوست عزیز edwardfurlong احساس می کنم اعتماد به نفس شما خیلی زیاد است به طوریکه د این شکل صحبت ها حداقل در مورد من معنی ندارد.
edwardfurlong نوشته شده:ما هم آرزوی سلامتی داریم برای شما!
ممنون!

سینا.جــــــــــــــ .
( smile072 )


smile058 smile058

تا جایی که حرفهای ادوارد جان نشون میده ایشون و خیلیای دیگه از جمله خودم هیچ اعتقادی به دین عربا نداریم چه برسه بریم دور بت شونم برقصیم smile055

لطفا شما هم دلیل و برهان بی خود نیارید این مال و ثروت ها هم از اجدادشون رسیده که امثال ایران رو غارت کردن
دوست عزیز حرف های شما را نیز قبول دارم اما منظورم ، من و شما نوعی بود! آیا پدر بزرگ و مادر بزرگ شما نیز به حرف های ادوارد اعتقاد دارند؟باید قبول کرد بسیاری از اقشار جامعه ی ما مذهبی هستند. به هر حال نتیجه گیری نهایی با شما!
ارادتمند همه ی عزیزان هوپا به جز بعضی بی ادبان که اگر بشود ازشان مشتق دوم و سوم نیز می گیرم
سینا.جــــــــــــــ .
( smile072 )
. معما را در اینجا اینجابیابید..
. دیدن این رو از دست ندید.
تو به مردم ایده حرکت به آینده رو خواهی داد، آنها در پشت تو برخواهند خواست، خواهند لغزید و خواهند افتاد و در آخر درخورشید به تو خواهند پیوست؛در آخر تو به اونها کمک خواهی کرد به شگفتی ها دست پیدا کنند...

تصویر

نمایه کاربر
jeneral

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۸۸/۴/۲۸ - ۱۸:۱۷


پست: 331

سپاس: 7


تماس:

Re: روز کوروش بزرگ

پست توسط jeneral »

Parmenides نوشته شده:شما با بلدالملك نسبتي دارين؟
پسر چرا خود درگيري داري؟ اينقد موقع نوشتن عصبي بودي كه اصلا معلوم نيست چي ميخواستي بگي. دو سه بارم كه اوج گرفتي در حد بوندس ليگا.
چته اخه مشكلت چيه؟
نه بابا!!!!
شوخی نکن جون من smile021 جدی میگی؟؟؟ smile036
afshin1 نوشته شده:
jeneral نوشته شده:یعنی فکرشان بازتر از آن است که خود را بالاتر از بقیه ببینند.
شما این که قومی خود را بالاتر از دیگری بداند را کوته فکرانه می خوانید؟

بله،همانطور که قبلا هم گفته شد بحکم انسان بودن همه با هم برابرند و اینگونه افکار -خودبرتر بینی- در نهایت باعث انحصار طلبی و کلا جنگ و کشتار میشود همانطور که در طول تاریخ شده مثال یهود قوم برتر خدا،اسلام دین کامل خدا،مسیحیت قوم و دین برتر بخش اعظمی از کشتارهای انسانها در طول تاریخ به دینهای سامی و کلا خود برتر بینی انسانها مربوط بوده است.
afshin1 نوشته شده:حالا با توجه به نظرهای مختلف وجو د دارد چند شبهه ایجاد می شود:
1- این تنفر تا کی ادامه خواهد داشت؟
2- علت تنفر اعراب از ایرانی ها چیست؟و آیا کار موجح ایست؟
3-کسانی که نژاد اعراب را پست می دانند آیا از نظر ژنتیکی پست می دانند ؟یا علت دیگری دارد.
فعلا سوالی ندارم تا بعد.
1-تا موقعی که آنها دست از سر ایران بردارند و به کشور خودشون برگردند و سایه شوم خود و دینشون از سرما کم کنند

2-علت تنفر اعراب از ایران به این علته که فکرمیکنن چون اسلام از عربستان بوده اونا به ایرانیان که هیچ،به کل دنیا سرورند و ما برده اونا، و همچنین کاسه داغتر از آش شدن ایرانیاست و علم کردن شیعه را در برابر اوناست که متاسفانه عده ای از مردم نادان ایران بزور خودشونو به اونا زورچپان میکنند ومیچسبونن و آبرو ایرانیان را می برند .به ما چه که یک نفر چند هزارسال پیش یکی تو عربستان یکی دیگه رو کشته؟؟ چه ربطی به ایران داره؟
من که میگم هرکی زیادی دین و اماماشو دوس داره بره همونجا عربستان آخه اونا همه اونجان،ما رو هم نجات بده از دست این عربهای سوسمارخور smile058
3-ما نژاد عرب را از لحاظ ژنتیک با بقیه انسانها مساوی میدانیم
hhamid نوشته شده:
jeneral نوشته شده:شماها که اینجا اینگونه پست میگذارید و سعی در روشنفکر نشان دادن خودتان دارید
من که همواره بر خرفت بودن خودم اقرار کرده ام دوست من smile020
jeneral نوشته شده:نوع رفتار و افکار همین اعراب در مورد شما ایرانیان ببینید و بدانید که انها این حرفهای بالای شما را که نمیزنند هیچ،بلکه به چشم یک برده و نوکر هم بهت نگاه کنند
نظر خودشان است و البته نسبی است.
jeneral نوشته شده:hhamid نوشته است:گر نفرتی را که در این تاپیک موجود است به یک عرب نشان دهیم شاید بگوید : تنفر شما از پدرانم چه ربطی به من دارد. من هم همانقدر فکر می کنم انسان هستم که تو فکر می کنی ، نفرتت را برای اجدادم خرج کن.مشکل دقیقا همینجاستشماها که اینجا اینگونه پست میگذارید و سعی در روشنفکر نشان دادن خودتان دارید(که در اکثر موارد هم هم اینگونه هست) کافیست یک سفر به آن مناطق داشته باشید و نوع رفتار و افکار همین اعراب در مورد شما ایرانیان ببینید و بدانید که انها این حرفهای بالای شما را که نمیزنند هیچ،بلکه به چشم یک برده و نوکر هم بهت نگاه کنند.کی ما ایرانیان راجع به ملتی اینگونه نگاه کرده ایم و خود را بهتر از همه به صرف تاریخمان دانسته ایم؟(بغیر از کاسه های داغتر از آش شیعیانمان) کجا خود را در شرایط فعلی برتر از همه دانسته ایم؟
من که گفتم شاید . smile020
ضمنا دوست من در باره ی سایر مطالب من نظری نداشتید؟
البته چرندیات من بیشتر وقت گیر و بی مصرف است تا مفید و کارا که این هم ناشی از خرفتی است.
سپاس.
پیر خرفت Hhamid smile072
smile072
منظور شما نبودید و ما کلی گفتیم چون چند نفر دیگر نیز مشابه همین جمله شما را مطرح نمودند
کفر لغت دیگرى است براى آزادى اندیشه. ((گراهام گرین))

كلیه حقایق بزرگ جهان در ابتدا كفر محسوب میشدند. ((برنارد شاو))

نمایه کاربر
afshin1

عضویت : شنبه ۱۳۸۸/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۴


پست: 171

سپاس: 1

جنسیت:

Re: روز کوروش بزرگ

پست توسط afshin1 »

اگر شما دقت کرده باشيد من با احترام تمام برخي از سوالهايي که در کوچه پس کوچه هاي (!) ذهنم مانده بود و روشن نشده بود را بازگو کردم ولي گويا از نظر برخي از کاربران(البته بجز jeneralو یکی دو نفر دیگر) حتي سوال هم نبايد کرد و در پاسخ ،به کنايه و اتهام و لودگي و احساسي کردن جو بسنده مي کنند.
واقعا بايد اين رويه عوض شود و چون اين گفتمان در گفتگوي آزاد مطرح نشده بيم آن مي رود که افراد غير عضو با مشاهده اين نوع بحث سطح پايين(کوچه بازاري) از همون جايي که آمده بودند برگردند.

user8604

عضویت : چهارشنبه ۱۳۸۵/۱۲/۹ - ۱۷:۳۱


پست: 3288

سپاس: 877

Re: روز کوروش بزرگ

پست توسط user8604 »

Sinasuperman نوشته شده:محدود شما هستید که حتی توانایی خواندن مطالب من را نیز ندارید.لطفاً دوباره متن را بخوانید.ببینید اگر خواستید ایمیلتان را ارسال کنید برایتان نرم افزار بزرگنمایی مخصوص کم بینایان ارسال کنم [مطمئن باشید کمکتان خواهد کرد]. من گفتم فیلسوفی را نمیشناسم که در حد سقراط و افلاطون باشد. اگر شما می شناسید معرفی کنید دوستان استفاده کنند.
واقعا قدرت تحلیل ذهنیت کمه . نرمافزار هم برای افزایشش نیست!
بزار یکم ساده تر برات اون ادعای بی خودت را بازگوکنم تا جا بیفتد:
تو گفتی در طول تاریخ فیلسوفی را در ایران نمیشناسی که در حد و اندازه های سقراط و آن دیگری باشد! ما هم آن را نقل قول کردیم و مثال بارز خیام را زدیم.
اگر این دفعه جا نیفته دیگه کاریش نمیشه کرد!
Sinasuperman نوشته شده:آنقدر کم خرد هستید که نمی دانید بنده مدام می گویم کنفسیوس 551 سال پیش از میلاد مسیح بوده آنوقت چگونه می توانسته مشابهی برای کلام رسول خدا بیاورد بلکه کلام رسول الله بوده که مشابه کنفسیوس بوده. [فکر می کنم متوجه شده باشید چه اشتباهی کرده اید. البته امیدوارم.]
کلام آن عرب مانند آن چشم بادامی است!
چه فرقی دارد. کلام آن دو شبیه هم هستند!
به چه گیر هایی متوسل شده!
--------------------
Sinasuperman نوشته شده:در حالی که آذری هستم
زودتر میگفتی ترکی!اصلا به آواتارت هم نگاه نکنم!چه رسد با توی ...(ترک )بحث کنم!
همین شما ترکها با یاری عربها ایران را به گند کشیده اید.

هر جا هم که ما نژاد پرستی مکنیم سر و کله تان پیدا میشود و درخواست احترام برای اقوام دیگر را دارید!

نمایه کاربر
آیاز

عضویت : سه‌شنبه ۱۳۸۷/۱۱/۱ - ۱۰:۱۱


پست: 1038

سپاس: 20


تماس:

Re: روز کوروش بزرگ

پست توسط آیاز »

ادوارد خان توهين نكن باز كم آوردي شروع كردي به توهين كردن
تانري اولوب
باريش اولسا...
قاييداجاقدير
_____________________
برگردان فارسي:

خدا مرده اما
اگر صلح باشد...
باز خواهد گشت
«آلما يولو»

نمایه کاربر
jeneral

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۸۸/۴/۲۸ - ۱۸:۱۷


پست: 331

سپاس: 7


تماس:

Re: روز کوروش بزرگ

پست توسط jeneral »

Sinasuperman نوشته شده:نه! چطوره مثل ضعیف ها نایستیم و فقط آنها را تحقیر کنیم؟ نظر شما چیست؟در ضمن فعلاً بعضی از عزیزانی همچون من و شما برای سفر به عتبات عالیاتمان به اجازه ی سوسمار خورهایی مثل آنها احتیاج داریم و در ضمن وضع خیلی از همین سوسمار خورها از من و شما خیلی بهتر است ، خیلی! فعلاً اولین هنسی Venom GT 2011 که جزو سریعترین اتوموبیل های جهان است و مدل 1200 اسب بخاری آن می تواند با سرعت 440 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و شتاب آن 2.4 ثانیه است را یکی از همین اعراب مزخرف در عمارات خریده است.
خیر،اکثر ایرانیان روشنفکر اصلا اینجور جاها (عتبات عالیات!!!) را بحساب نمی آورند که بروند آنجا تا احتیاج به اجازه تازیان داشته باشند مگه آبشار نیاگارا یا کوهستان راشمور یا هزاران جاهای دیدنی دیگر کمه که به عربستان بروند smile018 ولی متاسفانه عده ای نادان که نمیدانند چه کلاهی سرشان رفته است دسته دست آنجا می روندو آبروی ایرانیان را به حراج میگذارند.
مگر همین اتومبیلی که شما نام آوردید را خودشان تولید نموده اند که شما پزش را میدهید؟ smile055 آنها فقط مصرف کننده اند اینکه افتخار ندارد دقیقا مثل خود ما ایرانیان در زمان حاضر
همین ایرانیان بظاهر ایرانی چقدر از محل همین عتبات عالیات!!!! هر ساله پول بحساب اینان واریز میکنند؟؟؟
ما کسی را تحقیر نمیکیم فقط پاسخ اونقدر حقارت و عقب موندگی که اعراب و تازیان بر سر این ملت آورده اند و الان نیز ادامه نسل همونها(سیدو ملا) دارند بر سر ایرانیان می اورند را میدهیم.

اگر حکومتی ایرانی بر سر کار بود و عقب مانده بودیم یا باعث آزار وتحمیق ملتی بودیم آنوقت صحبت شما درست بود.ولی همه در تاریخ میبینیم که بعد از حمله تازیان به ایران تنها حکومتهایی که علیرغم تمام کاستهایشان ایران را نسبت به بقیه ادوار در شرایط پیشرفت بسیار سریع قرار دادند و برای ایرانیان در جهان احترام کسب نمودند همین رضا شاه و کمی هم در دروان فرزندش بود که حکومتهایی کاملا ایرانی بودند و لاغیر
قصد طرفداری از شخص یا حکومت خاصی نیست و مسلما این حکومتها نیز کمبودهایی داشته اند اما به نسبت بقیه بسیار بهتر و ایده آل تر کار کردند
کفر لغت دیگرى است براى آزادى اندیشه. ((گراهام گرین))

كلیه حقایق بزرگ جهان در ابتدا كفر محسوب میشدند. ((برنارد شاو))

نمایه کاربر
mahboobeh

محل اقامت: رامسر

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۸۷/۲/۲۲ - ۲۰:۰۷


پست: 1431

سپاس: 381

جنسیت:

تماس:

Re: روز کوروش بزرگ

پست توسط mahboobeh »

ببخشید وسط دعوای جذابتون پریدم!!!!

امروز این میل واسم اومد...دوستان اگه اطلاع بیشتری دارن ممنون ممی شم توضیح بدن:

"میدونین عهدنامه ترکمانچای امسال به اتمام میرسه و قانونا آذربایجان شوروی دیگه مال ایرانه چون طبق این عهدنامه آذربایجان شمالی ایران یا ایران شمالی رو به مدت 100 سال به روسیه دادن که امسال آخرین سالشه. لطفآ اطلاع رسانی کنید "
smile033

نمایه کاربر
mamy72

عضویت : جمعه ۱۳۸۸/۴/۲۶ - ۱۷:۰۳


پست: 3299

سپاس: 264

جنسیت:

Re: روز کوروش بزرگ

پست توسط mamy72 »

ramsar-mahboobeh نوشته شده:ببخشید وسط دعوای جذابتون پریدم!!!!

امروز این میل واسم اومد...دوستان اگه اطلاع بیشتری دارن ممنون ممی شم توضیح بدن:

"میدونین عهدنامه ترکمانچای امسال به اتمام میرسه و قانونا آذربایجان شوروی دیگه مال ایرانه چون طبق این عهدنامه آذربایجان شمالی ایران یا ایران شمالی رو به مدت 100 سال به روسیه دادن که امسال آخرین سالشه. لطفآ اطلاع رسانی کنید "
smile033
كسي كه بهت ايميل زد يه 80 سالي عقبه
اين قرارد داد زمان رضا شاه فقيد به پايان رسيد كه اون هم چون حكومت روسيه تغيير كرده بود نمي تونست كاري بكنه
(مگه تاريخ معاصر نداريد؟)

ارسال پست