...

مدیران انجمن: parse, javad123javad

نمایه کاربر
Sinasuperman

محل اقامت: تهران

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۹/۱/۳۰ - ۱۷:۱۴


پست: 664

سپاس: 23


تماس:

Re: هشدار،سایت هوپا غرض ورزی میکند...همه بخوانند...

پست توسط Sinasuperman »

hossein_vejdani نوشته شده:
Sinasuperman نوشته شده:
hossein_vejdani نوشته شده:در ضمن آوردن روایات و حدیث از کتاب های معروف حدیث جزء *از این جور حرفهای بی منطق* نیست
دوست عزیز من با حرف های بالایی شما موافقم و برای من هم همیشه این موضوع سوال بوده و به نظرم شرم آور است که یک سایت علمی فیزیک بیاید از سیاست یک طرفه دفاع کند به جای اینکه در جهت رفع مشکلات خود باشد! و آوردن روایت و حدیث دیگر نه تنها چرت است بلکه از چرت هم آن ور تر است!آقا شما چه جور حرف اعراب کم خرد را می توانید قبول کنید کسانی که ایران و تمدن با شکوه آن را با آتش به خاکستر بدل کردند و آنقدر آسیب به این مرز و بوم زدند که جبران ناپذیر است!البته هرچند ایران آن زمان هم چیزی نبود ها ولی به هر حال از آن اعراب پست بهتر بود...
دوست عزیزم به جای آوردن صحبت های امیرالمومنین علی (ع) و رسول اکرم(ص) ، بروید صحبت های دانشمندان بزرگ را گرد هم بیاورید که بسیار بسیار با ارزش تر است!
در کل ارادتمند اعضای گرامی سایت
سینا.جــــــــــــــــــــــــــ .
( smile022 )
انشاءالله ما با همان اعراب کم خرد محشور شویم و شما با سوپر من خود
حیف که در خواب غفلت فرو رفته ای و مسخ شده ای و نمیفهمی هر آنچه میگویی، جالب این است بر امیر المومنین و پیامبر اکرم (ع) و (ص) می افزایید و آنها را کم خرد مینامید...!! از احوالات شما پیداست که از کدام آبشخور تغذیه میکنید...
حقیقت همیشه تلخ و مظلوم بوده...اما خداوند اراده فرموده اند که "جاء الحق و ذهق الباطل،ان الباطل کان ذهوقا"
دوست عزیز بنده نام دیجیتالی ام سوپرمن است چرا که سالهاست با این شخصیت کامیک زندگی کرده ام و از این جهت بود که این نام را برگزیدم چرا که چشمانم وقتی گشوده شد با این چیزها رشد کردم.دوست گرامی امیدوارم در زندگی به هر چیز می خواهید برسید و البته ترجیح می دادم واقعاً اگر سوپرمنی بود در کنار او آرام میگرفتم چرا که این نماد من است ، هویت من است و من البته خودم را بیشتر ترجیح میدهم!( smile124 )
راستی دوست عزیز در معرفت ما نبود که به چیزهایی که شما مقدّس می دانید بی احترامی کنیم به همین سبب نام محمد را با صلوات بر آن رسول مزیّن کردم و به علی سلام فرستادم چون نیکو بود بر مردگان سلام فرستادن...( smile031 )
از احوالات شما پیداست که از کدام آبشخور تغذیه میکنید...
آنقدرها که فکر می کنید نیز حیوان نیستیم که از آبشخور تغذیه کنیم( smile032 ) بهتر بود لفظ دیگری به کار میبردید.ولی به هر حال دوست داشتم از زبان شما بشنوم و واقعاً ببینم از کدام آبشخور تغذیه می کردم و نمی دانستم!( smile031 )
hossein_vejdani نوشته شده:حقیقت همیشه تلخ و مظلوم بوده...اما خداوند اراده فرموده اند که "جاء الحق و ذهق الباطل،ان الباطل کان ذهوقا"
کدام حقیقت؟( smile032 )
hossein_vejdani نوشته شده:
Sinasuperman نوشته شده:
hossein_vejdani نوشته شده:در ضمن آوردن روایات و حدیث از کتاب های معروف حدیث جزء *از این جور حرفهای بی منطق* نیست
دوست عزیز من با حرف های بالایی شما موافقم و برای من هم همیشه این موضوع سوال بوده و به نظرم شرم آور است که یک سایت علمی فیزیک بیاید از سیاست یک طرفه دفاع کند به جای اینکه در جهت رفع مشکلات خود باشد! و آوردن روایت و حدیث دیگر نه تنها چرت است بلکه از چرت هم آن ور تر است!آقا شما چه جور حرف اعراب کم خرد را می توانید قبول کنید کسانی که ایران و تمدن با شکوه آن را با آتش به خاکستر بدل کردند و آنقدر آسیب به این مرز و بوم زدند که جبران ناپذیر است!البته هرچند ایران آن زمان هم چیزی نبود ها ولی به هر حال از آن اعراب پست بهتر بود...
دوست عزیزم به جای آوردن صحبت های امیرالمومنین علی (ع) و رسول اکرم(ص) ، بروید صحبت های دانشمندان بزرگ را گرد هم بیاورید که بسیار بسیار با ارزش تر است!
در کل ارادتمند اعضای گرامی سایت
سینا.جــــــــــــــــــــــــــ .
( smile022 )
نظر آلفونس دولامارتين شاعر و نويسنده فرانسوى درباره پيامبر (ص)

اگر بزرگىِّ هدف ، كمىِ وسايل و عظمت نتيجه را براى يك نابغه بشرى مقياس بگيريم در تاريخ نظيرى مانند حضرت محمّد (ص) نمى توان يافت ،

وى در ثُلث اراضى مسكونى امپراطورى ها ،ارتش ها، قوانين ، خاندان ها و توده هاى عظيم بشرى را به حركت در آورد ،

بيشتر و با عظمت تر از آن اين است كه عقل ها ، انديشه ها ،عقيده ها و روان ها را به نهضت در آورد .


هيچ فردى داوطلبانه يا از روى اجبار هدفى عالى تر از هدف پيامبر اسلام نداشته است زيرا دين اسلام موجب از بين بردنِ موهوم پرستى گرديده است ،

همان موهوم پرستى كه بين خدا و مخلوقش به وجود آمده بود و همچنين باعث نزديك كردن انسان به خدا و توسعه عقيده معقولِ خداپرستى میباشد

و در ميان آن همه هرج و مرج و بى نظمى و اغتشاشِ بت پرستان و معتقدين به خدايان متعدّد، اسلام تنها فكر منطقى مى باشد .


هيچ پيامبرى نتوانسته است ماند پيامبر اسلام انقلابى آن چنان مقدّس و طولانى و پر اهميّت در آن مدت خيلى كم به مرحله عمل در آورد

زيرا هنوز دو قرن از آغاز كار پيامبر اسلام نگذشته بود كه دين اونُضج گرفت

و اول بار در سه ناحيه عربستان و سپس در سايه كلمه توحيد سواحل رود سيحون و هند غربى و مصر و حبشه و تمام آفريقاى شمالی

و بيشتر جزاير مديترانه و قسمتى از خاك فرانسه و قسمت عمده سرزمين اسپانيا گسترش يافت .

ــــــــــــــ
ماخذ : اسلام از ديدگاه … ص 18 منقول از اسلام شناسى غرب ص 54كاظم مدرّس ، منقول از تاريخ تركيّه .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


مستر جون دى فينرات انگليسى

محمد از بزرگ‏ترين خيرخواهان بشر است و ظهور او، نشانه يكى از عالى‏ترين عقول مى‏باشد.

اگر آسيا بخواهد به فرزندان خود افتخار كند، سزاوار است كه به اين رادمرد بزرگ و بى‏مانند، افتخار نمايد؛

البته يكى از ظلم‏هاى بزرگ است، اگر بخواهيم حق اين مرد بزرگ را ادا نكنيم؛

زيرا اين همان شخصى است كه در هنگام ظهورش، عرب در درجه‏اى از انحطاط و توحش بوده كه بر ما مخفى نيست

و باز مى‏بينيم كه پس از بعثت او، بر اثر انوارى كه ديانت اسلام در كسانى كه آن را با ميل پذيرفتند، افروخت،

چگونه اوضاع آن سامان، منقلب و دگرگون شد؛

به همين جهت است كه شك در بعثت محمد صلى‏الله‏عليه‏وآله را شك در قدرت خداوندى كه شامل تمام جهان و جهانيان است، بايد دانست.

-----------------------------------------------------------
دوارد مونته، رئيس دانشگاه ژنو

محمد (صلى‏ الله ‏على‏ و آله ) پيغمبرى بود كه به همان معنى كه قدماى بنى‏اسرائيل مى‏گويند،

او از يك عقيده خالص - كه هيچ بستگى با بت‏پرستى نداشت - دفاع كرد.

تمام سعى و كوشش اين مرد، براى نجات ملتش از يك دين بى‏معنى و بى‏اعتبار بود.

او مى‏خواست آنها را از منجلاب فساد اخلاق، پستى عادات و فساد عقيده، نجات دهد؛

بنابراين، ممكن نيست در راستى اخلاق و شور خداپرستى كه سراسر وجودش را فراگرفته بود، شك كرد.
-----------------------------------------------------------
لوئى توماس، نويسنده معروف آمريكايى‏

كمتر خانواده‏اى در عربستان ديده مى‏شود كه نام يكى از فرزندان خود را «محمد» نگذارد

و اصولاً انتشار اين نام در عالم، بيشتر از انتشار نام پطرس و يوحناست.

محمد (صلى‏ الله ‏على‏ و آله ) ، پيغمبر عرب، اول كسى بود كه وحدت ملى عرب را عملى كرد و آن قبايل را در زير يك پرچم گردآورد

و هنگامى كه ظهور نمود، نه تنها عربستان، بلكه جهان، محتاج به ظهورش بود.

او با قوه و اعمال نفوذ، وحدت عرب را ايجاد نكرد؛ بلكه بر اثر كلام شيرين و اخلاق نيك خود، قلوب اين قوم را تسخير كرد

تا آنان از روى ميل از او پيروى كرده، به گفته‏هايش ايمان آوردند.

حقاً مى‏توان گفت كه فرزند مكه صفايى داشت كه در ساير پيغمبران يافت نمى‏شد.

در او نيرويى بود كه با آن، ميان دل‏هاى متفرق، ايجاد ائتلاف مى‏كرد و به طورى آنها را متحد مى‏كرد كه در پندار و احساس، در حكم يك دل بودند.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گوته می گوید :اگرچه ما همواره از قرآن روی برمی گردانیم و در همان مرحله ی اول از آن اظهار تنفر می نماییم اما آن خیلی زود ما را به سوی خود جذب كرده و شگفت زده می نماید ودر نهایت مارا وادار می كند كه در مقابل آن سر تعظیم و احترام فرود آوریم. سبك واسلوب قرآن و هماهنگی و توافق آن بامحتوا وهدفش محكم و استوار،بسیار عالی و باشكوه،با هیبت وسرسام آور و دارای رفعتی حقیقی و ابدی است.. . ازاین رو این كتاب در تمام زمانها،تأثیری نیرومند از خود به جای می گذارد .
ولتر می گوید:اگر تمام قرآن را از اول تا آخر آن بخوانید،یك كلمه ی كودكانه در آن نخواهید یافت.قرآن در حقیقت مجموعه ای است از پندهای اخلاقی،دستورهای دینی،راز ونیاز به درگاه خداوند،تحذیر و تشویق جهانیان و شرح سرگذشت فرستادگان خدا.
توماس كارلایل می گوید:قرآن اساس تشریع برای هر زمان و مكان و سرچشمه ی احكام قضایی و قانون متبع در امور زندگی بوده و راه زندگی سعادتمندانه ای را برای پیروان خود روشن می سازد.یكی از مزایای قرآن كه دقت آن باعث دهشت واعجاب من شده است،این است كه در جمله هایی كوچك به بعضی از حقایق بزرگ اشاره نموده است .
دكتر جرنیه ی فرانسوی علت مسلمان شدن خودرا اینگونه بیان می كند :«من تمام آیه های قرآن راكه در زمینه ی علوم طبیعی و بهداشت وطب بودند،مطالعه نمودم و آنها را با دقیق ترین قوانین علوم طبیعی و پیچیده ترین اصول ثابت شده ی علوم عقلی منطبق دیدم ویقین پیدا كردم كه هزار سال قبل جز خدا هیچ كسی بر روی زمین از آن قوانین و اصول آگاه نبوده است؛پس به حقانیت و خدایی بودن چنین كتابی ایمان آوردم».
ریتو بنورث اعتراف می كند:«علوم طبیعی وفلكی و فلسفه از قرآن اقتباس شده است و علما مدیون قرآن هستند» .
جی مارگولیوت می گوید :«اقرار می كنم كه قرآن مهمترین موقعیت را در میان كتابهای مذهبی جهان به خود اختصاص داده است؛گرچه قرآن در این طبقه ی ادبیاتی جوانترین اثر به حساب می آید اما تأثیر شگرفی را كه بر عده ی زیادی از مردم گذاشته است،همچنان به دیگران ارزانی می دارد .این كتاب برای اولین بار از افراد ناهمگون قبایل صحرایی در شبه جزیره ی عرب،امتی از قهرمانان ساخت و آنان نیز به نوبه ی خود اقدام به ایجاد چنان سازمانهای وسیع سیاسی مذهبی در جهان اسلام نمودند كه یكی از بزرگترین نیروهایی است كه اروپا وغرب برای آن حساب ویژه ای باز نموده اند» .
موریس بوكایل می گوید :«بررسی كامل عینی و بی طرفانه ی قرآن در پرتو دانش مدرن ،ما را به درك توافق بین این دو(قرآن وعلم) رهنمون می سازد و نیز این حقیقت را روشن می سازد كه در زمان محمد ،نه او ونه هیچ انسان دیگری نمی توانسته است چنین مطالب شگفت انگیزی را كه با علم امروز مطابقت می كند،به رشته ی تحریر در آورد» .
ماكسیم رودنسون،نویسنده ی ماركسیست می گوید:قرآن كتاب مقدسی است كه عقلانیت جایگاه بسیار بزرگی را در آن اشغال نموده است.در این كتاب خداوند برای مردم همواره دلیل و برهان ارائه می نماید ودر مناسبتهای متعدد برای انسان تكرار می كند كه پیامبران همراه دلیل وبرهان مبعوث شده اند .به نظر می رسد عقل گرایی قرآنی همچون سنگ، سخت،مستحكم و اصلی بنیادی است .
جان دیون پورت می گوید :قرآن تا آن حد معجزه ی جاوید شناخته شده است كه محمد (ص) آن را دلیل قوی و مؤید رسالتش اعلام نمود و آشكا را فصیح ترین مردان آن روز عربستان را به مبارزه دعوت نمود تایك سوره مانند قرآن بیاورند. قرآن مانند اناجیل نیست كه فقط به عنوان میزان وشاخصی درباره ی عقاید دینی،عبادت وعمل پیروان ‎آن شناخته شده باشد بلكه دارای مكتب و روش سیاسی نیز هست.كلیه ی مسایل حیاتی و مالی با اجازه ی همین منبع ومصدر قانونگذاری حل می شود. در میان محسنات زیادی كه قرآن به حق واجد آن است،دو نكته ی بسیار مهم وجود دارد یكی لحن تعظیم وتكریم هنگام ذكر نام خداوند ودیگری وجود نداشتن فكر،بیان و یا داستانی خلاف تقوا یا حاكی از سوء اخلاق و بی عفتی و عدم طهارت كه آن را معیوب و لكه دار نماید در صورتی كه با كمال تأسف این نواقص در موارد بسیار زیادی در كتب یهود دیده می شوند .
ویل دورانت می گوید :در قرآن قانون واخلاق یكی است.رفتار دینی در قرآن شامل رفتار دنیوی نیز هست وهمه ی امور آن از جانب خداوند وحی شده است .
ارنست رنان می گوید :اگر كسی خواسته باشد به كتابی كه از آسمان نازل شده است ایمان بیاورد،آن كتاب فقط قرآن است زیرا كتب دیگر آسمانی امتیازات قرآن را ندارند .
ادوارد گیسبون می گوید: قرآن دستور عمومی و قانون اساسی مسلمین است؛دستوری است شامل مجموعه قوانین دینی،اجتماعی مدنی،تجاری ،نظامی،قضایی،جنایی وجزایی .
هربرت جرج ولز می گوید:قرآن بهترین راهنمای یك عقیده ی قلبی یعنی توحید و اخلاق فاضله است.شاید نیروی معنوی این كتاب منحصر به سادگی اوامر ونواهی آن باشد چنانكه گاهی یك كلمه ی آن چندین حقیقت را در بر می گیرد. قرآن كتاب علمی ،دینی،اجتماعی ،تربیتی،اخلاقی و تاریخی است.مقررات و احكام آن با اصول قوانین ومقررات دنیای امروزی هماهنگ وبرای همیشه قابل پیروی و عمل است .
رود یویل كشیش فرانسوی می گوید: قرآن روحی قوی است كه یك ملت فقیر و نادان را منقلب نمود وتمدن نیرومندی را كه رونق كامل داشت،به وجود آورد ؛ تمدنی كه بالهای خود را از سمت غرب تا اسپانیا و از سمت شرق به حدود هند و چین گسترش داد ودر اندك زمانی امپراتوری بزرگی را تأسیس نمود.قرآن مقام والایی دارد.اروپا نباید فراموش كند كه مدیون این كتاب است؛كتابی كه آفتاب علم را در میان تاریكی قرون وسطی در اروپا جلوه گر ساخت.
بعد از خواندن مقالاتی از محققین ودانشمندان غربی در موردقرآن،در یافتم كه آنان بیش از بسیاری از مسلمانان امروزی به عظمت و شگفت انگیز بودن آن پی برده اند،عده ای كه با انصاف و بدون اغراض سیاسی و فقط به منظور تحقیق و كشف حقیقت به بررسی قرآن پرداخته اند و بیشتر آنان عضو آكادمیهای بزرگ علمی غرب هستند،خود به اسلام گرویده اند و عده ای دیگر نتایج تحقیقات خود را در اختیار كسانی گذاشته اند كه از بیداری مسلمانان وتوجه ی دوباره ی آنان به قرآن در هراسند تاآنها بتوانند با كمك گرفتن از این تحقیقات راههای جدیدتری را برای دور نگه داشتن مسلمانان از قرآن تجربه نمایند .


راست گفتی جناب سوپر من...اعراب بیخردو عشق است...
دوست عزیزم بسیار پرت تشریف دارید شما و انگار کتاب معارف دبیرستان را زیاد خواندید که در شما این چنین تأثیر کرده ولی به هر حال بهتر است ذکر کنم:
مـــــــــــنبع انگلیسی؟( smile042 )
ببخشید ها،خیلی ببخشید ها،( smile023 ) عمه بنده هم از کتاب های مذهبی فارسی می تواند این چرت و پرت ها را پیدا کند شما بهتر است دنبال منبع انگلیسی بگردید!انگلیسی نشد ،فرانسوی بیارید،کمی بلدم!( smile018 )
نشد آلمانی/اسپانیایی/ترکی استانبولی،حداقل با کمک پدرم ترجمه می کنم!
منبع فارسی فقط به درد خودتان می خورد!چاپ کنید بزنید به دیوار اتاقتان!
hossein_vejdani نوشته شده:ماخذ : اسلام از ديدگاه … ص 18 منقول از اسلام شناسى غرب ص 54كاظم مدرّس ، منقول از تاريخ تركيّه .
جان من نگاه کن:
اسلام از دیدگاه ... !
فکر کنم اسم کتاب بد بوده سانسور کردن( smile058 )!
-------------
پس وقتی با چند منبع خارجی زبان معتبر بازگشتید بنده در خدمتم!
سینا.جـــــــــــــــــ .
( smile027 )
. معما را در اینجا اینجابیابید..
. دیدن این رو از دست ندید.
تو به مردم ایده حرکت به آینده رو خواهی داد، آنها در پشت تو برخواهند خواست، خواهند لغزید و خواهند افتاد و در آخر درخورشید به تو خواهند پیوست؛در آخر تو به اونها کمک خواهی کرد به شگفتی ها دست پیدا کنند...

تصویر

نمایه کاربر
garfield

عضویت : چهارشنبه ۱۳۸۷/۲/۱۱ - ۱۰:۲۲


پست: 1730

سپاس: 54

جنسیت:

Re: هشدار،سایت هوپا غرض ورزی میکند...همه بخوانند...

پست توسط garfield »

ضمنا زبان چرب و نرمتان را ببرید جایی که IQ اعضایش کمی پایین تر باشد. داستان زیر را نیز بخوانید شاید کمی خجالت بکشید:


حاکمی از برخي شهرها بازديد می كرد و هنگام ديدار از محله ما فرمود: شكايت‌هاتان را
صادقانه و آشكارا بازگوييد و از هيچ كس نترسيد، كه زمانه هراس گذشته است!

دوست من ـ حسن ـ گفت: عالي جناب! گندم و شير چه شد؟ تامين مسكن چه شد؟ شغل فراوان
چه شد؟ و چه شد آن كه داروي بينوايان را به رايگان مي بخشد؟ عالي جناب! از اين همه
هرگز، هيچ نديدم!

حاکم اندوهگنانه گفت: خدا مرا بسوزاند؟ آيا همه اينها در سرزمين من بوده است؟
فرزندم! سپاسگزارم كه مرا صادقانه آگاه كردي، به زودي نتيجه نيكو خواهي ديد.

سالي گذشت، دوباره حاکم را ديديم، فرمود: شكايت‌هاتان را صادقانه و آشكارا بازگویيد
و از هيچ كس نترسيد، كه زمانه ديگري است!

هيچ كس شكايتي نكرد، کسی برنخاست که بگوید: شير و گندم چه شد؟ تامين مسكن چه شد؟
شغل فراوان چه شد؟ چه شد آن كه داروي بينوايان را به رايگان مي‌بخشد؟

تنها صدائی ازمیان جمع که پرسید: عالي جناب! دوستِ من ـ حسن ـ چه شد؟

نمایه کاربر
garfield

عضویت : چهارشنبه ۱۳۸۷/۲/۱۱ - ۱۰:۲۲


پست: 1730

سپاس: 54

جنسیت:

Re: هشدار،سایت هوپا غرض ورزی میکند...همه بخوانند...

پست توسط garfield »

داستان دوست ندارید؟ واقع گرا هستید؟ مثل ما نیستید؟ ما نفهم هستیم؟

بسیار خب اشکالی ندارد. این هم یک داستان واقعی برای ملموس شدن هرچه بیشتر اینکه دجال واقعی کیست؟

جبهه مشاركت ايران اسلامي از احزاب اصلاح‌طلب مي‌گويد قرار نبود حاصل انقلاب سال ۱۳۵۷ ايران، بر صدر نشستن «مجيزگويان وارونه‌نما» باشد.
به گزارش تارنماي نوروز، در بيانيه جبهه مشاركت آمده است: «قرار بود (پس از انقلاب سال ۱۳۵۷) شهروند يك لاقبا جرأت كند به حاكم خود بگويد كه اگر كج بروي با همين شمشير كج، تو را راست مي‌كنم.»

اين حزب مخالف دولت در بخش ديگري از بيانيه نوشته است اگر در مسئولين قضايي، «درد دين و مردم» وجود داشت، با خواندن نامه مهدي محموديان درباره تجاوز جنسي در زندان رجايي‌شهر، «بر خود مي‌لرزيدند.»

جبهه مشاركت افزوده: «مهدي محموديان با آگاهي از اينكه او را به‌خاطر اين فاش‌گويي، عذاب و از حقوق متعارف يك زنداني محروم خواهند كرد؛ از بيان حقيقت صرف‌نظر نكرد تا گواهي باشد بر راستي و درستي خبرنگاران و روزنامه‌نگاران دربند و اسطوره‌هاي حق‌گو و حق‌طلبي كه به‌خاطر پاسداري از شرف قلم، اكنون در زندان‌هاي كشور روزگار مي‌گذرانند.»

مهدي محموديان، روزنامه‌نگار و عضو جبهه مشاركت، ۱۹ ارديبهشت جاري با انتشار نامه‌اي به آيت‌الله علي خامنه‌اي، رهبر جمهوري اسلامي ايران از وجود «تجاوز جنسي در زندان‌ها» خبر داد.]

اين روزنامه‌نگار سال گذشته به اتهام «تباني عليه نظام» به پنج سال حبس تعزيري محكوم شد و هم‌اكنون در زندان به سر مي‌برد.

وي در اين نامه، از رواج داشتن عمل «لواط» (تجاوز جنسي مرد به مرد) در زندان‌هاي ايران خبر داده و افزوده:‌ «در بندهاي مختلف زندان رجايي‌شهر، عمل لواط به‌صورت امري معمولي و قابل پذيرش در آمده است و ظاهراً مسئولين زندان براي كمتر شدن آلودگي‌هاي آن، وسائل بهداشتي مورد لزوم افراد را آزادانه در اختيار زندانيان قرار مي‌دهند.»

اين روزنامه‌نگار نوشته است: «در اين زندان هر كسي كه كمي زيبايي در چهره داشته باشد و احياناً زوري در بازو نداشته باشد و يا پول خوبي در حسابش نداشته باشد كه باج بدهد به ديگران، به زور در سالن‌هاي مختلف و هر شب در يك اتاق گردانده مي‌شود و هر مفعولي صاحبي دارد و از اين بابت پولي به‌دست مي‌آورد و بعد از چند وقت هم او را به ديگري مي‌فروشد.»

به گفته مهدي محموديان «طبق مشاهده يك زنداني سياسي، به يك جوان در طول يك شب هفت مرتبه تجاوز شده است و وقتي (وي) صبح به زندانبان شكايت مي‌كند به انفرادي منتقل مي‌شود بدون اينكه هيچ‌كدام از متجاوزين حتي مورد سوال واقع شوند.»

تارنماي كلمه چند روز پيش گزارش داد محموديان پس از انتشار اين نامه، به ۱۰ روز حبس انفرادي و سه ماه ممنوعيت از ملاقات به عنوان «حكم تنبيهي» محكوم شده است


محموديان پس از انتقال به انفرادي، دست به اعتصاب غذاي خشك زده است.

جبهه مشاركت در اين بيانيه با ابراز نگراني از سلامتي محموديان از وي «مصرانه» خواسته اكنون كه پيام خويش را رسانده، تا سلامتي خويش را بيش از اين به خطر نياندازد.

شماري از خانواده‌هاي زندانيان سياسي ايران نيز چند روز پيش در خصوص اعتصاب غذاي خشك مهدي محموديان، روزنامه‌نگار زنداني، «ابراز نگراني شديد» كردند و خواهان پايان دادن وي به اعتصاب غذا شدند.

نمایه کاربر
fargol

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۸۷/۴/۲ - ۱۱:۳۵


پست: 1846

سپاس: 35

Re: ......

پست توسط fargol »

چقدر iq ش پایینه .. این تایپیک رو توی همه ی تالارها درست کرده .. آخه تو که فرهنگ فروم نداری بیجا کردی اومدی عضو شدی و تازه نقد هم میکنی!!! چه شکر خوری ها!!
گر مِی نخوری طعنه مزن مستان را
بنیاد مکن تو حیله و دستان را

تو غرّه بدان مشو که مِی می نخوری
صد لقمه خوری که مِی غلامست آن را

خیام بزرگ

نمایه کاربر
einstein313

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۸۹/۱۰/۵ - ۲۰:۱۱


پست: 1054

سپاس: 91

Re: هشدار،سایت هوپا غرض ورزی میکند...همه بخوانند...

پست توسط einstein313 »

garfield نوشته شده: پی نوشت: اگه دجال کسیه که ما رو از دست این رژیم خلاص میکنه، اینجا خیلی طرفدار داره لازم نیست با دوز و کلک بیاد اگه خودشو معرفی کنه میلیونی ازش پذیرایی میشه. پس زیاد حرص نخور. smile021
یعنیی دوستات به ملیون میرسند smile024 خیلی انگار معروفی smile024 گارفیلذ عزیز از خودت مایه بذار smile032

hossein_vejdani عزیز کلا با این افرادی که دارید بحث میکنیدا ، در کل منکر خدا و پیغمبران خدا هستند ( نه فقط پیغمبر آخر ) ( از پستایی که میذارن متوجه شدم که یکیش فرگله و یکی دیگشم گارفیلد و.... ) ، بحث کردن با این جماعت به جایی نمیرسه ، فقط باید همین طور براشون مدرک بیاری و اونا بگند خوب حالا چرا این و همین طور ادامه داره تا بی نهایت .....

( البته اگر اطلاعات بسیار خوبی در سطح دین و خدا و پیغمبر دارید خوبه حتما بحث رو ادامه بدید ولی مواطب باشید که ...... ) smile124
اللهم العن قاتلیک یا فاطمه الزهرا

اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِكَ ، اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَيْنَ ( علیه السلام ) ، وَشٰايَعَتْ وَبٰايَعَتْ وَتٰابَعَتْ عَلىٰ قَتْلِهِ


اَللّٰهُمَّ الْعَنْهُمْ جَميعاً


اسلام به ذات خود ندارد عیبی .......... هر عیب که هست از مسلمانی ماست

نمایه کاربر
fargol

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۸۷/۴/۲ - ۱۱:۳۵


پست: 1846

سپاس: 35

Re: ......

پست توسط fargol »

anishtain313 نوشته شده:
garfield نوشته شده: پی نوشت: اگه دجال کسیه که ما رو از دست این رژیم خلاص میکنه، اینجا خیلی طرفدار داره لازم نیست با دوز و کلک بیاد اگه خودشو معرفی کنه میلیونی ازش پذیرایی میشه. پس زیاد حرص نخور. smile021
یعنیی دوستات به ملیون میرسند smile024 خیلی انگار معروفی smile024 گارفیلذ عزیز از خودت مایه بذار smile032

hossein_vejdani عزیز کلا با این افرادی که دارید بحث میکنیدا ، در کل منکر خدا و پیغمبران خدا هستند ( نه فقط پیغمبر آخر ) ( از پستایی که میذارن متوجه شدم که یکیش فرگله و یکی دیگشم گارفیلد و.... ) ، بحث کردن با این جماعت به جایی نمیرسه ، فقط باید همین طور براشون مدرک بیاری و اونا بگند خوب حالا چرا این و همین طور ادامه داره تا بی نهایت .....

( البته اگر اطلاعات بسیار خوبی در سطح دین و خدا و پیغمبر دارید خوبه حتما بحث رو ادامه بدید ولی مواطب باشید که ...... ) smile124
زرشک ! smile035
گر مِی نخوری طعنه مزن مستان را
بنیاد مکن تو حیله و دستان را

تو غرّه بدان مشو که مِی می نخوری
صد لقمه خوری که مِی غلامست آن را

خیام بزرگ

hossein_vejdani

محل اقامت: همدان

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۱


پست: 20



Re: ......

پست توسط hossein_vejdani »

Sinasuperman نوشته شده:
hossein_vejdani نوشته شده:
Sinasuperman نوشته شده:
hossein_vejdani نوشته شده:در ضمن آوردن روایات و حدیث از کتاب های معروف حدیث جزء *از این جور حرفهای بی منطق* نیست
دوست عزیز من با حرف های بالایی شما موافقم و برای من هم همیشه این موضوع سوال بوده و به نظرم شرم آور است که یک سایت علمی فیزیک بیاید از سیاست یک طرفه دفاع کند به جای اینکه در جهت رفع مشکلات خود باشد! و آوردن روایت و حدیث دیگر نه تنها چرت است بلکه از چرت هم آن ور تر است!آقا شما چه جور حرف اعراب کم خرد را می توانید قبول کنید کسانی که ایران و تمدن با شکوه آن را با آتش به خاکستر بدل کردند و آنقدر آسیب به این مرز و بوم زدند که جبران ناپذیر است!البته هرچند ایران آن زمان هم چیزی نبود ها ولی به هر حال از آن اعراب پست بهتر بود...
دوست عزیزم به جای آوردن صحبت های امیرالمومنین علی (ع) و رسول اکرم(ص) ، بروید صحبت های دانشمندان بزرگ را گرد هم بیاورید که بسیار بسیار با ارزش تر است!
در کل ارادتمند اعضای گرامی سایت
سینا.جــــــــــــــــــــــــــ .
( smile022 )
انشاءالله ما با همان اعراب کم خرد محشور شویم و شما با سوپر من خود
حیف که در خواب غفلت فرو رفته ای و مسخ شده ای و نمیفهمی هر آنچه میگویی، جالب این است بر امیر المومنین و پیامبر اکرم (ع) و (ص) می افزایید و آنها را کم خرد مینامید...!! از احوالات شما پیداست که از کدام آبشخور تغذیه میکنید...
حقیقت همیشه تلخ و مظلوم بوده...اما خداوند اراده فرموده اند که "جاء الحق و ذهق الباطل،ان الباطل کان ذهوقا"
دوست عزیز بنده نام دیجیتالی ام سوپرمن است چرا که سالهاست با این شخصیت کامیک زندگی کرده ام و از این جهت بود که این نام را برگزیدم چرا که چشمانم وقتی گشوده شد با این چیزها رشد کردم.دوست گرامی امیدوارم در زندگی به هر چیز می خواهید برسید و البته ترجیح می دادم واقعاً اگر سوپرمنی بود در کنار او آرام میگرفتم چرا که این نماد من است ، هویت من است و من البته خودم را بیشتر ترجیح میدهم!( smile124 )
راستی دوست عزیز در معرفت ما نبود که به چیزهایی که شما مقدّس می دانید بی احترامی کنیم به همین سبب نام محمد را با صلوات بر آن رسول مزیّن کردم و به علی سلام فرستادم چون نیکو بود بر مردگان سلام فرستادن...( smile031 )
از احوالات شما پیداست که از کدام آبشخور تغذیه میکنید...
آنقدرها که فکر می کنید نیز حیوان نیستیم که از آبشخور تغذیه کنیم( smile032 ) بهتر بود لفظ دیگری به کار میبردید.ولی به هر حال دوست داشتم از زبان شما بشنوم و واقعاً ببینم از کدام آبشخور تغذیه می کردم و نمی دانستم!( smile031 )
hossein_vejdani نوشته شده:حقیقت همیشه تلخ و مظلوم بوده...اما خداوند اراده فرموده اند که "جاء الحق و ذهق الباطل،ان الباطل کان ذهوقا"
کدام حقیقت؟( smile032 )
hossein_vejdani نوشته شده:
Sinasuperman نوشته شده:
hossein_vejdani نوشته شده:در ضمن آوردن روایات و حدیث از کتاب های معروف حدیث جزء *از این جور حرفهای بی منطق* نیست
دوست عزیز من با حرف های بالایی شما موافقم و برای من هم همیشه این موضوع سوال بوده و به نظرم شرم آور است که یک سایت علمی فیزیک بیاید از سیاست یک طرفه دفاع کند به جای اینکه در جهت رفع مشکلات خود باشد! و آوردن روایت و حدیث دیگر نه تنها چرت است بلکه از چرت هم آن ور تر است!آقا شما چه جور حرف اعراب کم خرد را می توانید قبول کنید کسانی که ایران و تمدن با شکوه آن را با آتش به خاکستر بدل کردند و آنقدر آسیب به این مرز و بوم زدند که جبران ناپذیر است!البته هرچند ایران آن زمان هم چیزی نبود ها ولی به هر حال از آن اعراب پست بهتر بود...
دوست عزیزم به جای آوردن صحبت های امیرالمومنین علی (ع) و رسول اکرم(ص) ، بروید صحبت های دانشمندان بزرگ را گرد هم بیاورید که بسیار بسیار با ارزش تر است!
در کل ارادتمند اعضای گرامی سایت
سینا.جــــــــــــــــــــــــــ .
( smile022 )
نظر آلفونس دولامارتين شاعر و نويسنده فرانسوى درباره پيامبر (ص)

اگر بزرگىِّ هدف ، كمىِ وسايل و عظمت نتيجه را براى يك نابغه بشرى مقياس بگيريم در تاريخ نظيرى مانند حضرت محمّد (ص) نمى توان يافت ،

وى در ثُلث اراضى مسكونى امپراطورى ها ،ارتش ها، قوانين ، خاندان ها و توده هاى عظيم بشرى را به حركت در آورد ،

بيشتر و با عظمت تر از آن اين است كه عقل ها ، انديشه ها ،عقيده ها و روان ها را به نهضت در آورد .


هيچ فردى داوطلبانه يا از روى اجبار هدفى عالى تر از هدف پيامبر اسلام نداشته است زيرا دين اسلام موجب از بين بردنِ موهوم پرستى گرديده است ،

همان موهوم پرستى كه بين خدا و مخلوقش به وجود آمده بود و همچنين باعث نزديك كردن انسان به خدا و توسعه عقيده معقولِ خداپرستى میباشد

و در ميان آن همه هرج و مرج و بى نظمى و اغتشاشِ بت پرستان و معتقدين به خدايان متعدّد، اسلام تنها فكر منطقى مى باشد .


هيچ پيامبرى نتوانسته است ماند پيامبر اسلام انقلابى آن چنان مقدّس و طولانى و پر اهميّت در آن مدت خيلى كم به مرحله عمل در آورد

زيرا هنوز دو قرن از آغاز كار پيامبر اسلام نگذشته بود كه دين اونُضج گرفت

و اول بار در سه ناحيه عربستان و سپس در سايه كلمه توحيد سواحل رود سيحون و هند غربى و مصر و حبشه و تمام آفريقاى شمالی

و بيشتر جزاير مديترانه و قسمتى از خاك فرانسه و قسمت عمده سرزمين اسپانيا گسترش يافت .

ــــــــــــــ
ماخذ : اسلام از ديدگاه … ص 18 منقول از اسلام شناسى غرب ص 54كاظم مدرّس ، منقول از تاريخ تركيّه .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


مستر جون دى فينرات انگليسى

محمد از بزرگ‏ترين خيرخواهان بشر است و ظهور او، نشانه يكى از عالى‏ترين عقول مى‏باشد.

اگر آسيا بخواهد به فرزندان خود افتخار كند، سزاوار است كه به اين رادمرد بزرگ و بى‏مانند، افتخار نمايد؛

البته يكى از ظلم‏هاى بزرگ است، اگر بخواهيم حق اين مرد بزرگ را ادا نكنيم؛

زيرا اين همان شخصى است كه در هنگام ظهورش، عرب در درجه‏اى از انحطاط و توحش بوده كه بر ما مخفى نيست

و باز مى‏بينيم كه پس از بعثت او، بر اثر انوارى كه ديانت اسلام در كسانى كه آن را با ميل پذيرفتند، افروخت،

چگونه اوضاع آن سامان، منقلب و دگرگون شد؛

به همين جهت است كه شك در بعثت محمد صلى‏الله‏عليه‏وآله را شك در قدرت خداوندى كه شامل تمام جهان و جهانيان است، بايد دانست.

-----------------------------------------------------------
دوارد مونته، رئيس دانشگاه ژنو

محمد (صلى‏ الله ‏على‏ و آله ) پيغمبرى بود كه به همان معنى كه قدماى بنى‏اسرائيل مى‏گويند،

او از يك عقيده خالص - كه هيچ بستگى با بت‏پرستى نداشت - دفاع كرد.

تمام سعى و كوشش اين مرد، براى نجات ملتش از يك دين بى‏معنى و بى‏اعتبار بود.

او مى‏خواست آنها را از منجلاب فساد اخلاق، پستى عادات و فساد عقيده، نجات دهد؛

بنابراين، ممكن نيست در راستى اخلاق و شور خداپرستى كه سراسر وجودش را فراگرفته بود، شك كرد.
-----------------------------------------------------------
لوئى توماس، نويسنده معروف آمريكايى‏

كمتر خانواده‏اى در عربستان ديده مى‏شود كه نام يكى از فرزندان خود را «محمد» نگذارد

و اصولاً انتشار اين نام در عالم، بيشتر از انتشار نام پطرس و يوحناست.

محمد (صلى‏ الله ‏على‏ و آله ) ، پيغمبر عرب، اول كسى بود كه وحدت ملى عرب را عملى كرد و آن قبايل را در زير يك پرچم گردآورد

و هنگامى كه ظهور نمود، نه تنها عربستان، بلكه جهان، محتاج به ظهورش بود.

او با قوه و اعمال نفوذ، وحدت عرب را ايجاد نكرد؛ بلكه بر اثر كلام شيرين و اخلاق نيك خود، قلوب اين قوم را تسخير كرد

تا آنان از روى ميل از او پيروى كرده، به گفته‏هايش ايمان آوردند.

حقاً مى‏توان گفت كه فرزند مكه صفايى داشت كه در ساير پيغمبران يافت نمى‏شد.

در او نيرويى بود كه با آن، ميان دل‏هاى متفرق، ايجاد ائتلاف مى‏كرد و به طورى آنها را متحد مى‏كرد كه در پندار و احساس، در حكم يك دل بودند.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گوته می گوید :اگرچه ما همواره از قرآن روی برمی گردانیم و در همان مرحله ی اول از آن اظهار تنفر می نماییم اما آن خیلی زود ما را به سوی خود جذب كرده و شگفت زده می نماید ودر نهایت مارا وادار می كند كه در مقابل آن سر تعظیم و احترام فرود آوریم. سبك واسلوب قرآن و هماهنگی و توافق آن بامحتوا وهدفش محكم و استوار،بسیار عالی و باشكوه،با هیبت وسرسام آور و دارای رفعتی حقیقی و ابدی است.. . ازاین رو این كتاب در تمام زمانها،تأثیری نیرومند از خود به جای می گذارد .
ولتر می گوید:اگر تمام قرآن را از اول تا آخر آن بخوانید،یك كلمه ی كودكانه در آن نخواهید یافت.قرآن در حقیقت مجموعه ای است از پندهای اخلاقی،دستورهای دینی،راز ونیاز به درگاه خداوند،تحذیر و تشویق جهانیان و شرح سرگذشت فرستادگان خدا.
توماس كارلایل می گوید:قرآن اساس تشریع برای هر زمان و مكان و سرچشمه ی احكام قضایی و قانون متبع در امور زندگی بوده و راه زندگی سعادتمندانه ای را برای پیروان خود روشن می سازد.یكی از مزایای قرآن كه دقت آن باعث دهشت واعجاب من شده است،این است كه در جمله هایی كوچك به بعضی از حقایق بزرگ اشاره نموده است .
دكتر جرنیه ی فرانسوی علت مسلمان شدن خودرا اینگونه بیان می كند :«من تمام آیه های قرآن راكه در زمینه ی علوم طبیعی و بهداشت وطب بودند،مطالعه نمودم و آنها را با دقیق ترین قوانین علوم طبیعی و پیچیده ترین اصول ثابت شده ی علوم عقلی منطبق دیدم ویقین پیدا كردم كه هزار سال قبل جز خدا هیچ كسی بر روی زمین از آن قوانین و اصول آگاه نبوده است؛پس به حقانیت و خدایی بودن چنین كتابی ایمان آوردم».
ریتو بنورث اعتراف می كند:«علوم طبیعی وفلكی و فلسفه از قرآن اقتباس شده است و علما مدیون قرآن هستند» .
جی مارگولیوت می گوید :«اقرار می كنم كه قرآن مهمترین موقعیت را در میان كتابهای مذهبی جهان به خود اختصاص داده است؛گرچه قرآن در این طبقه ی ادبیاتی جوانترین اثر به حساب می آید اما تأثیر شگرفی را كه بر عده ی زیادی از مردم گذاشته است،همچنان به دیگران ارزانی می دارد .این كتاب برای اولین بار از افراد ناهمگون قبایل صحرایی در شبه جزیره ی عرب،امتی از قهرمانان ساخت و آنان نیز به نوبه ی خود اقدام به ایجاد چنان سازمانهای وسیع سیاسی مذهبی در جهان اسلام نمودند كه یكی از بزرگترین نیروهایی است كه اروپا وغرب برای آن حساب ویژه ای باز نموده اند» .
موریس بوكایل می گوید :«بررسی كامل عینی و بی طرفانه ی قرآن در پرتو دانش مدرن ،ما را به درك توافق بین این دو(قرآن وعلم) رهنمون می سازد و نیز این حقیقت را روشن می سازد كه در زمان محمد ،نه او ونه هیچ انسان دیگری نمی توانسته است چنین مطالب شگفت انگیزی را كه با علم امروز مطابقت می كند،به رشته ی تحریر در آورد» .
ماكسیم رودنسون،نویسنده ی ماركسیست می گوید:قرآن كتاب مقدسی است كه عقلانیت جایگاه بسیار بزرگی را در آن اشغال نموده است.در این كتاب خداوند برای مردم همواره دلیل و برهان ارائه می نماید ودر مناسبتهای متعدد برای انسان تكرار می كند كه پیامبران همراه دلیل وبرهان مبعوث شده اند .به نظر می رسد عقل گرایی قرآنی همچون سنگ، سخت،مستحكم و اصلی بنیادی است .
جان دیون پورت می گوید :قرآن تا آن حد معجزه ی جاوید شناخته شده است كه محمد (ص) آن را دلیل قوی و مؤید رسالتش اعلام نمود و آشكا را فصیح ترین مردان آن روز عربستان را به مبارزه دعوت نمود تایك سوره مانند قرآن بیاورند. قرآن مانند اناجیل نیست كه فقط به عنوان میزان وشاخصی درباره ی عقاید دینی،عبادت وعمل پیروان ‎آن شناخته شده باشد بلكه دارای مكتب و روش سیاسی نیز هست.كلیه ی مسایل حیاتی و مالی با اجازه ی همین منبع ومصدر قانونگذاری حل می شود. در میان محسنات زیادی كه قرآن به حق واجد آن است،دو نكته ی بسیار مهم وجود دارد یكی لحن تعظیم وتكریم هنگام ذكر نام خداوند ودیگری وجود نداشتن فكر،بیان و یا داستانی خلاف تقوا یا حاكی از سوء اخلاق و بی عفتی و عدم طهارت كه آن را معیوب و لكه دار نماید در صورتی كه با كمال تأسف این نواقص در موارد بسیار زیادی در كتب یهود دیده می شوند .
ویل دورانت می گوید :در قرآن قانون واخلاق یكی است.رفتار دینی در قرآن شامل رفتار دنیوی نیز هست وهمه ی امور آن از جانب خداوند وحی شده است .
ارنست رنان می گوید :اگر كسی خواسته باشد به كتابی كه از آسمان نازل شده است ایمان بیاورد،آن كتاب فقط قرآن است زیرا كتب دیگر آسمانی امتیازات قرآن را ندارند .
ادوارد گیسبون می گوید: قرآن دستور عمومی و قانون اساسی مسلمین است؛دستوری است شامل مجموعه قوانین دینی،اجتماعی مدنی،تجاری ،نظامی،قضایی،جنایی وجزایی .
هربرت جرج ولز می گوید:قرآن بهترین راهنمای یك عقیده ی قلبی یعنی توحید و اخلاق فاضله است.شاید نیروی معنوی این كتاب منحصر به سادگی اوامر ونواهی آن باشد چنانكه گاهی یك كلمه ی آن چندین حقیقت را در بر می گیرد. قرآن كتاب علمی ،دینی،اجتماعی ،تربیتی،اخلاقی و تاریخی است.مقررات و احكام آن با اصول قوانین ومقررات دنیای امروزی هماهنگ وبرای همیشه قابل پیروی و عمل است .
رود یویل كشیش فرانسوی می گوید: قرآن روحی قوی است كه یك ملت فقیر و نادان را منقلب نمود وتمدن نیرومندی را كه رونق كامل داشت،به وجود آورد ؛ تمدنی كه بالهای خود را از سمت غرب تا اسپانیا و از سمت شرق به حدود هند و چین گسترش داد ودر اندك زمانی امپراتوری بزرگی را تأسیس نمود.قرآن مقام والایی دارد.اروپا نباید فراموش كند كه مدیون این كتاب است؛كتابی كه آفتاب علم را در میان تاریكی قرون وسطی در اروپا جلوه گر ساخت.
بعد از خواندن مقالاتی از محققین ودانشمندان غربی در موردقرآن،در یافتم كه آنان بیش از بسیاری از مسلمانان امروزی به عظمت و شگفت انگیز بودن آن پی برده اند،عده ای كه با انصاف و بدون اغراض سیاسی و فقط به منظور تحقیق و كشف حقیقت به بررسی قرآن پرداخته اند و بیشتر آنان عضو آكادمیهای بزرگ علمی غرب هستند،خود به اسلام گرویده اند و عده ای دیگر نتایج تحقیقات خود را در اختیار كسانی گذاشته اند كه از بیداری مسلمانان وتوجه ی دوباره ی آنان به قرآن در هراسند تاآنها بتوانند با كمك گرفتن از این تحقیقات راههای جدیدتری را برای دور نگه داشتن مسلمانان از قرآن تجربه نمایند .


راست گفتی جناب سوپر من...اعراب بیخردو عشق است...
دوست عزیزم بسیار پرت تشریف دارید شما و انگار کتاب معارف دبیرستان را زیاد خواندید که در شما این چنین تأثیر کرده ولی به هر حال بهتر است ذکر کنم:
مـــــــــــنبع انگلیسی؟( smile042 )
ببخشید ها،خیلی ببخشید ها،( smile023 ) عمه بنده هم از کتاب های مذهبی فارسی می تواند این چرت و پرت ها را پیدا کند شما بهتر است دنبال منبع انگلیسی بگردید!انگلیسی نشد ،فرانسوی بیارید،کمی بلدم!( smile018 )
نشد آلمانی/اسپانیایی/ترکی استانبولی،حداقل با کمک پدرم ترجمه می کنم!
منبع فارسی فقط به درد خودتان می خورد!چاپ کنید بزنید به دیوار اتاقتان!
hossein_vejdani نوشته شده:ماخذ : اسلام از ديدگاه … ص 18 منقول از اسلام شناسى غرب ص 54كاظم مدرّس ، منقول از تاريخ تركيّه .
جان من نگاه کن:
اسلام از دیدگاه ... !
فکر کنم اسم کتاب بد بوده سانسور کردن( smile058 )!
-------------
پس وقتی با چند منبع خارجی زبان معتبر بازگشتید بنده در خدمتم!
سینا.جـــــــــــــــــ .
( smile027 )







I was studyin German language before, I was very interested in Johan Wolgang von Goeth, this greatest figure of german literature. I was readin a lot of his texts and poems, and I alway had an unusual impression from him, while readin his writin, my mind tilts to think about islam and some crazy possibilities of Goethe a muslim. I used to attend some german courses in international goethe institutbut today I was very astonished at this finding, it is known that Goethe had a great interest in Arab World,but I have just found out and confirmed that he was a muslim in his days, that is really so mysterious and strange…and the other hand he was very displeased and often denounced christianity at his time. I am actually watching documentaries on youtube proving that he embraced Islam, Goethe war ein Muslim ! http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
Datei:Goethe (Stieler 1828).jpgGoethe Embraced Islam German poet, novelist, playwright and natural philosopher, one of the greatest figures in Western literature after whom countless institutes and associations have been named all over Europe and North America, namely Goethe Institute. All evidence have been taken from his own works and his letters to friends.

As a young man Goethe wanted to study oriental studies – but his father finally wanted him to study law; he always admired the first travellers to Arabia (Michaelis, Niebuhr), he was fascinated by it and read everything they published about their trips. In 1814/15 at the time of his "Divan" Goethe trained himself with the professors for oriental studies Paulus, Lorsbach and Kosegarten (Jena) in reading and writing Arabic. After looking at his Arabic manuscripts and having known about the Qur'an, Goethe felt a great yearning to learn Arabic. He copied short Arabic Du'as by himself and wrote: "In no other language spirit, word and letter are embodied in such a primal way." (Letter to Schlosser, 23.1.1815, WA IV, 25, 165)

At the age of 70 Goethe writes (Notes and Essays to the Divan, WA I, 17, 153) that he intends "to celebrate respectfully that night when the Prophet was given the Koran completely from above" He also wrote: "No one may wonder about the great efficiency of the Book. That is why it has been declared as uncreated by real admirers" and added to it: "This book will eternally remain highly efficacious/effective" (WA I, 7, 35/36)

Still today we have the handwritten manuscripts of his first intensive Qur'an-studies of 1771/1772 and the later ones in the Goethe and Schiller-Archive in Weimar. Goethe read the German translation of Qur'an by J. v. Hammer (possibly as well from the more prosaic English translation of G. Sale) out loud in front of members of the Duke's family in Weimar and their guests. Being witnesses Schiller and his wife reported about the reading. (Schiller's letter to Knebel, 22.2.1815) Goethe always felt the shortcomings of all the translations (Latin, English, German and French) and was constantly looking for new translations. In his "Divan" Goethe says:

"Whether the Koran is of eternity?
I don't question that!...
That it is the book of books
I believe out of the muslim's duty."

"Ob der Koran von Ewigkeit sei?
Darnach frag' ich nicht ! ...
Da_ er das Buch der B|cher sei
Glaub' ich aus Mosleminen- Pflicht"
(WA I, 6, 203)

He studied Arabic handbooks, grammars, travel-books, poetry, anthologies, books on the sira of the Prophet Muhammad – may Allah bless him and give him peace! – and had a widespread exchange with oriental scholars about these matters. Goethe liked the German translation of Hafis' "Diwan" by Hammer (May 1814) and studied the different translations of Qur'an of his time. All of this inspired him to write his own "West-stlicher Divan" and of course many poems of the "Divan" are clearly inspired by and relate to different Ayats of Qur'an (see Mommsen, p. 269-274).

Goethe bought original Arabic manuscripts of Rumi, Dschami, Hafis, Saadi, Attar, Qur'an-Tafsir, Du'as, an Arabic-Turkish dictionary, texts on matters like the freeing of slaves, buying and selling, interest, usury and Arabian scripts from Sultan Selim.

Goethe considered it not to be a mere accident but rather as meaningful incidents, in fact as part of his decree and signs of Allah, when in Autumn 1813 he was brought an old Arabic handwritten manuscript from Spain by a German soldier coming from Spain which contained the last Surat An-Nas (114). Later Goethe tried to copy it himself with the help of the professors in Jena who had helped him in finding out the manuscript's content in January 1814 he visited a prayer of Bashkir Muslims from the Russian army of Zar Alexander in the protestant gymnasium of Weimar.

See the letter to Trebra, 5.1.1814 (WA IV, 24, 91) where he says: "Speaking of prophecies, I have to tell you that there are things happening these days, which they would not have allowed a prophet to say. Who would have been allowed some years ago to say that there would be held a mahommedan divine service and the Suras of Koran would be murmured in the auditorium of our protestant gymnasium and yet it happened and we attended the Bashkir service, saw their Mulla and welcomed their Prince in the theatre. Out of special favour I was presented with a bow and arrows which for eternal memory I will hang above my chimney as soon as God has decreed a lucky return for them."

In a letter to his son August from the 17.1.1814 (WA IV, 24, 110) he adds: "Several religious ladies of us have asked for the translation of the Coran from the library." Goethe's positive attitude towards Islam goes far beyond anyone in Germany before: He published on 24.2.1816: "The poet [Goethe]... does not refuse the suspicion that he himself is a Muslim." (WA I, 41, 86) In another poem of the "Divan" Goethe says:

"Stupid that everyone in his case
Is praising his particular opinion!
If Islam means submission to God,
We all live and die in Islam."

"Ndrrisch, da_ jeder in seinem Falle
Seine besondere Meinung preist!
Wenn Islam Gott ergeben hei_t,
In Islam leben und sterben wir alle."
(WA I, 6, 128)

Apart from Goethe's – the poet's – fascination for the language of Qur'an, its beauty and sublimeness, he was mostly attracted by its religious and philosophical meaning: the unity of God, the conviction that God manifests in nature/creation is one of the major themes in Goethe's work. During his first intensive Qur'an-studies Goethe copied and partly put right the text of the first direct translation of the Qur'an from Arabic into German in 1771/1772.

Goethe wrote down different Ayats of Qur'an which teach man how he should see nature in all its phenomena as signs of divine laws. The multiplicity of the phenomena indicates the One God. The relation towards nature as the Qur'an presents it connected with the teaching of the kindness and oneness of God – as Goethe writes it down from the Ayats of Sura No. 2 – became the main pillars on which Goethe's sympathy and affinity towards Islam was based. Goethe said we should realize "God's greatness in the small" – "Gottes Gr'e im Kleinen" and refers to the Ayat of Surat Al-Baqara, vers 25 where the metaphor of the fly is given.

Goethe was very impressed about the fact that Allah speaks to mankind by prophets and thus he confirmed the prophet Muhammad – may Allah bless him and give him peace!: In 1819 Goethe writes (referring to Sura "Ibrahim", Ayat 4) "It is true, what God says in the Qur'an: We did not send a prophet to a people but in their language." (Letter to A.O. Blumenthal, 28.5.1819, WA IV, 31, 160) Referring to the same Ayat Goethe repeats in a letter to Carlyle: "The Koran says: God has given each people a prophet in its own language."(20.7.1827, WA IV, 42, 270) It appears again in 1827 in an essay of Goethe in: German Romance. Vol. IV. Edinburgh 1827 (WA I, 41, 307)

Goethe affirmed the rejection of the unbelievers' challenge to the prophet Muhammad – may Allah bless him and give him peace! – to show them miracles where he says: "Wonders I can not do said the Prophet, / The greatest miracle is that I am." (Paralipomenon III, 14 of the Divan, WA I, 6, 476)

In "Mahomet" Goethe wrote the famous song of praise "Mahomets Gesang". The meaning of the prophet is put into the metaphor of the stream, starting from the smallest beginning and growing to be an immense spiritual power, expanding, unfolding, and gloriously ending in the ocean, the symbol for divinity. He especially describes the religious genius in carrying the other people with him like the stream does with small brooks and rivers. On a handwritten manuscript of the Paralipomena III, 31 of the "Divan" Goethe writes on the 27.1.1816:

"Head of created beings / Muhammed". (WA I, 6, 482)

Furthermore that true religion is shown by good action. Here Goethe especially liked the action of giving Sadaqa, giving to the needy. In several poems of the Divan, "Buch der Sprche" Goethe speaks about "the pleasure of giving" / "die Wonne des Gebens" / "See it rightly and you will always give" – "Schau es recht, und du wirst immer geben" (WA I, 6, 70) which already in this life is full of blessings.

Goethe is also well known for his rejection of the concept of chance/accident: "What people do not and can not realize in their undertakings and what rules most obviously at its best where their greatness should shine – the chance as they call it later – exactly this is God, who here directly enters and glorifies Himself by the most trifling." (conversation with Riemer, November 1807)

The increasingly firm belief in the decree of God (conversation with chancellor Mller, 12.8.1827, WA I, 42, 212, WA I, 32, 57) and the verse of a Divan-poem: "If Allah had determined me to be a worm;/ He would have created me as a worm." (WA I, 6, 113) and more "they [examples of metaphors used in the Divan -] represent the wonderful guidance and providence coming out of the unexplorable, inconceivable decree of God; they teach and confirm the true Islam, the absolute submission to the will of God, the conviction, that no one may avoid his once assigned destiny." (WA I, 7, 151ff) resulted in his personal attitude of submission under the will of God, i.e. Goethe saw it as an order to accept it thankfully and not to rebel against it. See famous examples for this in his "Egmont", "Dichtung und Wahrheit", "Urworte Orphisch" and "Wilhelm Meisters Wanderjahre" etc.

A deeply moving example from his own life was his reaction to the accident of his coach when he started his third journey to Marianne von Willemer (July 1816), who he intended to marry after Christiane had died about which he felt extremly unhappy. Goethe took this as a clear warning not to pursue his wish anymore and completely refrained from his original intention. After that Goethe wrote: "And thus we have to remain inside Islam, (that means: in complete submission to the will of God)..." (WA IV, 27, 123) He said: "I cannot tell you more than this that also here I try to remain in Islam." (Letter to Zelter, 20.9.1820, WA IV, 33, 240)

When in 1831 the cholera appeared and killed many people he consoled a friend: "Here no one can counsil the other; each one has to decide on his own. We all live in Islam, whatever form we choose to encourage ourselves." (Letter to Adele Schopenhauer, 19.9.1831, WA IV, 49, 87)

In December 1820 Goethe wrote thanks for the gift of a book of aphorisms of his friend Willemer and says: "It fits … with every religious-reasonable view and is an Islam to which we all have to confess sooner or later." (WA IV, 34, 50)

As a participant in the war of 1792 against France Goethe said that this belief in the decree of God has its purest expression in Islam: "The religion of Mohammed gives the best proof of this." (WA I, 33, 123)

According to Eckermann's conversations with Goethe (11.4.1827) the latter said to the first speaking about the education of the muslims by constantly seeing opposites in existence, therefore meeting doubt, close examination of a matter and thus finally arriving at certainty: "That philosophical system of the mohammedan people is an excellent measure which one can apply spirit because it indicates for man the unity within his own self." (Noten und Abhandlungen zum Weststlichen Divan, chapter Mahmud von Gasna, WA I, 7, 42)

Goethe tells about the difference between a prophet and a poet and the confirmation of Muhammad – may Allah bless him and give him peace! – as a prophet: "He is a prophet and not a poet and therefore his Koran is to be seen as a divine law and not as a book of a human being, made for education or entertainment." (Noten und Abhandlungen zum West-stlichen Divan, WA I, 7, 32)

Sufism / Practice of Dhikr

Goethe is fascinated by Saadi's metaphor of the "fly in love" flying into the light where it dies as the image for the Sufi. See here especially the poem of the "Divan" about the butterfly flying into the light "Blissful yearning / Selige Sehnsucht" whose earlier titles were "Sacrifice of the self / Selbstopfer" and "Perfection / Vollendung". In the chapter about Rumi, Goethe acknowledges the invocation of Allah and the blessing of it: "Already the so-called mahometan rosary [prayer-beeds] by which the name Allah is glorified with ninety-nine qualities is such a praise litany. Affirming and negating qualities indicate the inconceivable Being [Wesen]; the worshipper is amazed, submits and calms down."(WA I, 7, 59)

Goethe and Christianity

Goethe said that there is "much nonsense in the doctrines of the [christian] church." (Conversations with Eckermann, 11.3.1832) In his "Divan" Goethe stresses the value of the precious present moment rather than having the Christian attitude of only waiting for the next life and therefore, disgracing what God gives man in every moment of his life.

Goethe refuses the christian view of Jesus and confirms the unity of Allah in a poem of his "Divan":


"Jesus felt pure and calmly thought
Only the One God;
Who made himself to be a god
Offends his holy will.
And thus the right(ness) has to shine
What Mahomet also achieved;
Only by the term of the One
He mastered the whole world"

"Jesus f|hlte rein und dachte
Nur den Einen Gott im Stillen;
Wer ihn selbst zum Gotte machte
Krdnkte seinen heil'gen Willen.
Und so mu_ das Rechte scheinen
Was auch Mahomet gelungen;
Nur durch den Begriff des Einen
Hat er alle Welt bezwungen."
(WA I, 6, 288 ff)

Besides Jesus and Muhammad – may Allah bless him and give him peace! – in the following verses Goethe also names Abraham, Moses and David as the representatives of the Oneness of God. It is a known fact that Goethe felt a strong dislike for the symbol of the cross. He wrote:



"And now you come with a sign …
which among all others I mostly dislike.
All this modern nonsense
You are going to bring me to Schiras!
Should I, in all its stiffness,
Sing of two crossed wooden pieces?"

"Und nun kommst du, hast ein Zeichen
Dran gehdngt, das unter allen …
Mir am schlechtesten will gefallen
Diese ganze moderne Narrheit
Magst du mir nach Schiras bringen!
Soll ich wohl, in seiner Starrheit,
Hvlzchen quer auf Hvlzchen singen?..."
Und sogar noch stdrker:
"Mir willst du zum Gotte machen
Solch ein Jammerbild am Holze!"

Also in Wilhelm Meisters Wanderjahre Goethe quite frankly wrote that it is a "cursed insolence … to play with secrets that are hidden in the divine depth of suffering" One should rather "cover it with a veil".

Finally, in the poem of the Seven Sleepers of his "Divan" Goethe calls Jesus a prophet: "Ephesus for many years/ Honours the teaching of the Prophet Jesus. (Peace be upon the good one!)" (WA I, 6, 269)

Conclusion



After examining the material evidence above and recognising its corroborative proofs in the writing of his close friends, Thomas Carlyle and Schiller it is possible to come to a clear conclusion without ambiguity or doubt.

Everything contained in his scientific writings, especially "Zur Morphologie" stands as a lifetime's propagation of the view that the universe is the creation of a Divine Being and that the Creator has no connected aspect to His creation.

While he lived his life in a non-Muslim country, he wholeheartedly adopted and declared commitment to the double Shahada and confirmed that there can be no god but Allah, the One, and that His messenger, and seal of the messengers was Muhammad, may Allah bless him and give him peace.

Uninstructed in Salat, Zakat, Sawm and Hajj, he nevertheless proudly and with deep emotion took the rare opportunity to attend the Juma'a. In all this it is clear that he saw Islam as his own Deen.

From the several renowned and confirmed Hadith in Muslim, Bukhari and the Sunnan collections it is known that confirmation of Allah and His messenger was itself the indisputable door of Islam, and the key to Jannah.

Thus it can be clearly accepted that Europe's greatest poet, and the glory of the German language and intellectual life is also the first of the Muslims in modern Europe, re-awakening in the hearts of people desire for knowledge of God and His messenger, a knowledge that had lain dormant since darkness had descended on Islamic Spain.

http://www.englishbaby.com/forum/LifeTalk/thread/331472
راستی خدایی که چشمان تو را آفریده حتما میتواند به من هم صبر بیاموزد!!!

نمایه کاربر
Sinasuperman

محل اقامت: تهران

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۹/۱/۳۰ - ۱۷:۱۴


پست: 664

سپاس: 23


تماس:

Re: ......

پست توسط Sinasuperman »

anishtain313 نوشته شده:
garfield نوشته شده: پی نوشت: اگه دجال کسیه که ما رو از دست این رژیم خلاص میکنه، اینجا خیلی طرفدار داره لازم نیست با دوز و کلک بیاد اگه خودشو معرفی کنه میلیونی ازش پذیرایی میشه. پس زیاد حرص نخور. smile021
یعنیی دوستات به ملیون میرسند smile024 خیلی انگار معروفی smile024 گارفیلذ عزیز از خودت مایه بذار smile032

hossein_vejdani عزیز کلا با این افرادی که دارید بحث میکنیدا ، در کل منکر خدا و پیغمبران خدا هستند ( نه فقط پیغمبر آخر ) ( از پستایی که میذارن متوجه شدم که یکیش فرگله و یکی دیگشم گارفیلد و.... ) ، بحث کردن با این جماعت به جایی نمیرسه ، فقط باید همین طور براشون مدرک بیاری و اونا بگند خوب حالا چرا این و همین طور ادامه داره تا بی نهایت .....

( البته اگر اطلاعات بسیار خوبی در سطح دین و خدا و پیغمبر دارید خوبه حتما بحث رو ادامه بدید ولی مواطب باشید که ...... ) smile124
anishtain313 جان از شما انتظار بیشتری داشتم!با اینکه انصافاً بی طرف هستم و از حذب سبز،قرمز،آبی و غیره خیلی بدم میاد مخصوصاً از آقای م.و*س.و.ی امّا بازم دوستانم میگن طرفدارای س.ب.ز میلیونی میان تظاهرات!پس لطفاً...( smile031 )
. معما را در اینجا اینجابیابید..
. دیدن این رو از دست ندید.
تو به مردم ایده حرکت به آینده رو خواهی داد، آنها در پشت تو برخواهند خواست، خواهند لغزید و خواهند افتاد و در آخر درخورشید به تو خواهند پیوست؛در آخر تو به اونها کمک خواهی کرد به شگفتی ها دست پیدا کنند...

تصویر

نمایه کاربر
farnaspas

محل اقامت: بروجرد

عضویت : شنبه ۱۳۸۹/۱/۱۴ - ۱۸:۴۳


پست: 628

سپاس: 96

جنسیت:

تماس:

Re: ......

پست توسط farnaspas »

anishtain313 نوشته شده:
garfield نوشته شده: پی نوشت: اگه دجال کسیه که ما رو از دست این رژیم خلاص میکنه، اینجا خیلی طرفدار داره لازم نیست با دوز و کلک بیاد اگه خودشو معرفی کنه میلیونی ازش پذیرایی میشه. پس زیاد حرص نخور. smile021
یعنیی دوستات به ملیون میرسند smile024 خیلی انگار معروفی smile024 گارفیلذ عزیز از خودت مایه بذار smile032

hossein_vejdani عزیز کلا با این افرادی که دارید بحث میکنیدا ، در کل منکر خدا و پیغمبران خدا هستند ( نه فقط پیغمبر آخر ) ( از پستایی که میذارن متوجه شدم که یکیش فرگله و یکی دیگشم گارفیلد و.... ) ، بحث کردن با این جماعت به جایی نمیرسه ، فقط باید همین طور براشون مدرک بیاری و اونا بگند خوب حالا چرا این و همین طور ادامه داره تا بی نهایت .....

( البته اگر اطلاعات بسیار خوبی در سطح دین و خدا و پیغمبر دارید خوبه حتما بحث رو ادامه بدید ولی مواطب باشید که ...... ) smile124
انیشتین مگه گناهه؟ smile001
خب جنابالی 4 الی 5 تا آخوند بیاد براتون حرف هایی بزنه حال میکنید؟واقا متاسفم.کمی فکر کنید. smile032

نمایه کاربر
farnaspas

محل اقامت: بروجرد

عضویت : شنبه ۱۳۸۹/۱/۱۴ - ۱۸:۴۳


پست: 628

سپاس: 96

جنسیت:

تماس:

Re: ......

پست توسط farnaspas »

Sinasuperman نوشته شده:
anishtain313 نوشته شده:
garfield نوشته شده: پی نوشت: اگه دجال کسیه که ما رو از دست این رژیم خلاص میکنه، اینجا خیلی طرفدار داره لازم نیست با دوز و کلک بیاد اگه خودشو معرفی کنه میلیونی ازش پذیرایی میشه. پس زیاد حرص نخور. smile021
یعنیی دوستات به ملیون میرسند smile024 خیلی انگار معروفی smile024 گارفیلذ عزیز از خودت مایه بذار smile032

hossein_vejdani عزیز کلا با این افرادی که دارید بحث میکنیدا ، در کل منکر خدا و پیغمبران خدا هستند ( نه فقط پیغمبر آخر ) ( از پستایی که میذارن متوجه شدم که یکیش فرگله و یکی دیگشم گارفیلد و.... ) ، بحث کردن با این جماعت به جایی نمیرسه ، فقط باید همین طور براشون مدرک بیاری و اونا بگند خوب حالا چرا این و همین طور ادامه داره تا بی نهایت .....

( البته اگر اطلاعات بسیار خوبی در سطح دین و خدا و پیغمبر دارید خوبه حتما بحث رو ادامه بدید ولی مواطب باشید که ...... ) smile124
anishtain313 جان از شما انتظار بیشتری داشتم!با اینکه انصافاً بی طرف هستم و از حذب سبز،قرمز،آبی و غیره خیلی بدم میاد مخصوصاً از آقای م.و*س.و.ی امّا بازم دوستانم میگن طرفدارای س.ب.ز میلیونی میان تظاهرات!پس لطفاً...( smile031 )
سینا جان خوبی عزیزم؟
بابا اینا چند تخته کم دارنم انیشتین من هم راجع به تو کاملا نظرم عوض شد.
خدا شفات بده smile029
سینا جون این مرتیکه الاق که این تاپیک رو درست کرده رو باید حالشو بگیریم، هستی؟ smile019
آخرین ویرایش توسط farnaspas دوشنبه ۱۳۹۰/۲/۲۶ - ۱۸:۰۱, ویرایش شده کلا 1 بار

نمایه کاربر
farnaspas

محل اقامت: بروجرد

عضویت : شنبه ۱۳۸۹/۱/۱۴ - ۱۸:۴۳


پست: 628

سپاس: 96

جنسیت:

تماس:

Re: ......

پست توسط farnaspas »

fargol نوشته شده:
anishtain313 نوشته شده:
fargol نوشته شده:چقدر iq ش پایینه .. این تایپیک رو توی همه ی تالارها درست کرده .. آخه تو که فرهنگ فروم نداری بیجا کردی اومدی عضو شدی و تازه نقد هم میکنی!!! چه شکر خوری ها!!
smile058 کی از آداب و ادب و فرهنگ صحبت میکنه!! smile055
نه پس لابد تو میخوای صحبت کنی آ.خوند پرست smile055
این تقدسگرا ها همه جا رو میریزن بهم .. کاش میشد از اینترنت پاکسازیشون کرد
آفرین

واقا smile061 تو سرشون smile058

hossein_vejdani

محل اقامت: همدان

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۱


پست: 20



Re: ......

پست توسط hossein_vejdani »

آقایان خانومها با هم دعوا نکنید
جناب هوپا که طرفدار سبز هستند و فریاد زنده باد مخالف من ایشان گوش فلک رو کر میکنه مطالب منو داره حذف میکنه....
آقای سوپر من این هم مطلب انگلیسی که در بالا برای شما گذاشتم
شما که مال این حرف ها نیستید...وگرنه میلیونها مقاله برات از سایت های غربی پیدا میکردم...
جناب گربه گاردفیلد شما هم توجه کنید که آی کیوی شما پایینه من قوانین فروم ها رو میدونم و فقط میخواستم چهره کثیف برخی از دستمال های استکبار رو به همه نشون بدم...
یه سوال هم از جناب ادمین دارم....
چرا جوابی نداشتی بدی؟؟؟
ترسیدی بحث بالا بگیره و لو بری و بودجه سالانه بهت نرسه؟

جناب اینشتین ۳۱۳ عزیز خیلی چاکریم...اجرت با اباعبدلله
هدف من این بود که چهره نفاق نمایان بشه که بحمدالله حاصل شد

و اما حرف آخر:
مرگ بر آمریکا و سگ توله هایش
راستی خدایی که چشمان تو را آفریده حتما میتواند به من هم صبر بیاموزد!!!

نمایه کاربر
Sinasuperman

محل اقامت: تهران

عضویت : دوشنبه ۱۳۸۹/۱/۳۰ - ۱۷:۱۴


پست: 664

سپاس: 23


تماس:

Re: ......

پست توسط Sinasuperman »

farnaspas نوشته شده:
Sinasuperman نوشته شده:
anishtain313 نوشته شده:
garfield نوشته شده: پی نوشت: اگه دجال کسیه که ما رو از دست این رژیم خلاص میکنه، اینجا خیلی طرفدار داره لازم نیست با دوز و کلک بیاد اگه خودشو معرفی کنه میلیونی ازش پذیرایی میشه. پس زیاد حرص نخور. smile021
یعنیی دوستات به ملیون میرسند smile024 خیلی انگار معروفی smile024 گارفیلذ عزیز از خودت مایه بذار smile032

hossein_vejdani عزیز کلا با این افرادی که دارید بحث میکنیدا ، در کل منکر خدا و پیغمبران خدا هستند ( نه فقط پیغمبر آخر ) ( از پستایی که میذارن متوجه شدم که یکیش فرگله و یکی دیگشم گارفیلد و.... ) ، بحث کردن با این جماعت به جایی نمیرسه ، فقط باید همین طور براشون مدرک بیاری و اونا بگند خوب حالا چرا این و همین طور ادامه داره تا بی نهایت .....

( البته اگر اطلاعات بسیار خوبی در سطح دین و خدا و پیغمبر دارید خوبه حتما بحث رو ادامه بدید ولی مواطب باشید که ...... ) smile124
anishtain313 جان از شما انتظار بیشتری داشتم!با اینکه انصافاً بی طرف هستم و از حذب سبز،قرمز،آبی و غیره خیلی بدم میاد مخصوصاً از آقای م.و*س.و.ی امّا بازم دوستانم میگن طرفدارای س.ب.ز میلیونی میان تظاهرات!پس لطفاً...( smile031 )
سینا جان خوبی عزیزم؟
بابا اینا چند تخته کم دارنم انیشتین من هم راجع به تو کاملا نظرم عوض شد.
خدا شفات بده smile029
سینا جون این مرتیکه الاق که این تاپیک رو درست کرده رو باید حالشو بگیریم، هستی؟ smile019
هستم دادا! باور کن بدونم سایت مرکزی شون چیه یه زنگ بزنم بچه هامون تا 2-سه روز هکشون میکنن حالشون جا بیاد!( smile032 )!
. معما را در اینجا اینجابیابید..
. دیدن این رو از دست ندید.
تو به مردم ایده حرکت به آینده رو خواهی داد، آنها در پشت تو برخواهند خواست، خواهند لغزید و خواهند افتاد و در آخر درخورشید به تو خواهند پیوست؛در آخر تو به اونها کمک خواهی کرد به شگفتی ها دست پیدا کنند...

تصویر

نمایه کاربر
ADMIN

عضویت : شنبه ۱۳۸۴/۲/۲۴ - ۱۹:۱۷


پست: 2401

سپاس: 560

جنسیت:

تماس:

Re: ...

پست توسط ADMIN »

smile024
موجیم که آسودگی ما عدم ماست ... ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ...

نمایه کاربر
farnaspas

محل اقامت: بروجرد

عضویت : شنبه ۱۳۸۹/۱/۱۴ - ۱۸:۴۳


پست: 628

سپاس: 96

جنسیت:

تماس:

Re: ...

پست توسط farnaspas »

ADMIN نوشته شده:smile024

smile024

ارسال پست