امواج اسکالر

مدیران انجمن: parse, javad123javad

ارسال پست


psi star

امواج اسکالر

پست توسط psi star »

لطفا در مورد امواج اسکالر توضیح دهید؟ smile051



psi star

Re: امواج اسکالر

پست توسط psi star »

پس چرا جواب نمیدین قضیه فورییه smile097

meaning

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۹۰/۱۱/۹ - ۱۳:۵۴


پست: 898

سپاس: 223


تماس:

Re: امواج اسکالر

پست توسط meaning »

تعریف استاندارد برای امواج اسکالر که آنها توسط یک زوج همانند از امواج ساخته شده اند(معمولا به آنها موج و ضد موج می گویند) که معمولا از نظر فضایی هم فازند نظر زمانی غیر همفاز می باشند.از نظر فیزیکی این دو دو موج همانند هستند که با یکدیگر 180 درجه اختلاف فاز دارند.این باعث می شود که امواج اسکالر ذاتا موجوداتی متفاوت از امواج هرتزی معمولی باشند.

در واقع این امواج به شکل متفاوتی از امواج هرتزی نیز دیده می شوند.همانند یک الگوی کشیده شده نامتناهی بروی یک محور.
در اواسط قرن نوزدهم میلادی بود که وجود انرژی اسکالر برای اولین بار در 4 معادله بنیادین یک ریاضیدان اسکاتلندی به نام جیمز کلارک ماکسول James Clerk Maxwell ،پیشنهاد داده شد.معادلاتی که پایه دانش الکترومغناطیس را بنا نهادند.
تصویر

در توضیح مختصری بد نیست بدانید،H در این معادله به میدان مغناطیسی اشاره دارد.E به میدان انرژِی اشاره دارد.ما بقی پارامترها در این معادلات حرف یونانی چون اپسیلون و دلتا هستند.آن علامت مثلث وارونه علامت دیفرانسیل برداری است.

ولی همه آن را فراموش کنید.نقطه کلیدی در این معادلات و آنچه آنها را تاریخساز کرد علامت r که به مفهوم چگالی بار الکتریکی اسکالار Scalar Charge Density است.لذا این برای اولین بار بود که وجود انرژی اسکالر بصورت تئوریک پیشنهاد شد.

منبع : +

نمایه کاربر
SAYE

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۹۱/۲/۳ - ۲۳:۲۸


پست: 207

سپاس: 125

Re: امواج اسکالر

پست توسط SAYE »

انرژی اسکالر
همه‌ی آفرینش به انرژی و ابسته است ما هم چیزی جز انرژی متراکم نیستیم و تمام زندگی ما نیز وابسته به تبادل انرژی با محیط اطراف است، حتی تعریف مرگ در دانش پزشکی نیز معادل با توقف نوسانات انرژی است که در واقع همان فعالیت انرژی الکتریکی مغز است و مرگ مغزی نیز به چنین وضعیتی اطلاق می‌شود حتی اگر ضربان قلب وجود داشته باشد، این مرگ قطعی است و بازگشتی ندارد زیرا تبادل انرژی حیاتی با جسم به پایان رسیده است و زمان حتمي ‌‌مرگ است.
انرژی استفاده‌های گوناگون دارد، با آن میزان انرژی که یک بمب اتمي ‌‌آزاد می‌کند می‌توان یک شهر را نابود کرد، می‌توان انرژی را برای اعدام مجرمین روی صندلی الکتریکی به کار گرفت، می‌توان از آن استفاده‌های پزشکی کرد مانند فیزیوتراپی، استفاده در عمل لیزیک، حذف چین و چروک هاي پوستی، شکستن سنگ‌های کلیوی، گرفتن تصاویر اندام‌های درونی بدن، پرتودرمانی و یا استفاده از نور برای درمان زردی نوزادان. نکته‌ی اساسی این است که شما انرژی را در چه فرکانس و دامنه‌ای و برای چه منظوری به کار می‌گیرید.
تک تک سلول‌های بدن ما دارای یک فرکانس انرژی هستند.بيشتر میدان های نیرومند انرژی بدن ما را بیمار می‌کنند و میدان های ضعیف انرژی به حفظ تندرستی ما کمک می‌کنند بنابراین بدن ما برای استفاده از انرژی محدودیت‌های فراوانی دارد. هنگامي ‌‌که سرطان بروز می‌کند وجود تومور ایجاد انسداد می‌کند و انسداد گردش انرژی در بدن ما را دچار اختلال می‌کند. شک نداشته باشید که تمامي ‌‌سلول‌های سرطانی در یک دامنه‌ی غیرطبیعی نوسان می‌کنند و دارای ولتاژ و فرکانس متفاوتی از سلول‌های سالم هستند. بارزترین نمونه‌ی تاثیرات سریع یک انرژی زیانبار امواج پرتوان گاما هستند که می‌توانند در مقیاس وسیع سلول را دچار آسیب کنند.
تعداد زیادی از طب‌های شناخته شده و نیرومند جهان در واقع دانش متعادل کردن جریان انرژی در بدن هستند مانند طب سوزنی و یا هومیوپاتی که سرآمد این طب‌ها محسوب می‌‌شوند.
امروزه انواع و اقسام دستگاه‌های الکترومغناطیسی برای ارتقای سطح سلامتی استفاده می‌شود که بیشتر آنها بسیار خوب و موثر هستند و روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.
اما موثرترین روش استفاده از انرژی برای درمان سرطان چیست؟
حقیقت این است که استفاده از هر نوع انرژی از استفاده از یک آهنربای ساده گرفته تا دستگاه‌های پیچیده‌ی القای انرژی الکترومغناطیسی بی‌تردید موثر هستند اما بهترین راه استفاده از انرژی اسکالر است.
نیکلاتسلا نابغه‌ی فیزیک مجارستانی اولین بار موفق به اثبات انرژی اسکالر شد. انرژی اسکالر یک انرژی طبیعی مرتعش از سطح زمین است. فرمول‌ها و مباحث مربوط به انرژی اسکالر در حیطه‌ی دانش فیزیک می‌گنجند و بسیار پیچیده هستند به طوری که از حوزه‌ی درک افراد غیر متخصص بیرون است. به زبان ساده می‌توان گفت که امواج اسکالر دو موج یکسان هستند که از نظر فضایی هم‌فاز هستند اما از نظر زمانی غیرهم فازند. این خاصیت امواج اسکالر باعث می‌شود که این امواج به طور کلی از امواج هرتزی متفاوت باشند. امواج اسکالر حرکت میدانی دارند و نه خطی و به همین دلیل خاصیت انباشته شدن در محیط را دارند. امواج اسکالر هنگامي ‌‌که از میان اشیاء جامد عبور می‌کنند از شدت آنها کاسته نمی‌شود و این مساله را نیکلا تسلا با عبور این امواج از میان زمین به اثبات رساند. اثر امواج اسکالری طولانی است و تا مدت ها باقی می‌ماند. به دلیل این خصوصیات، امواج اسکالر قابلیت ذخیره شدن مداوم در بدن را دارند بدون این که هیچ گونه عارضه‌ی جانبی در پی داشته باشند. اما فواید امواج اسکالر چیست؟
فواید این امواج بسیار هستند از جلوگیری از بروز افسردگی گرفته تا افزایش تمرکز ذهنی، بهبود کار دستگاه گوارش، افزایش کارآیی عملکرد مغز و بسیاری موارد دیگر. اما این امواج در پیشگیری و درمان سرطان چه نقشی دارند؟
سلول‌های طبیعی ولتاژ سلولی بین 70 تا 90 میلی ولت دارند اما در سلول‌های سرطانی این ولتاژ به دامنه‌ی 15 تا 20 میلی ولت می‌رسد. امواج اسکالر کمک می‌کنند که این دامنه در سلول‌های سرطانی اصلاح شود، نتیجه‌ی این امر این است که سلول دیگر برای حفظ بقاء خویش دست به تکثیر کنترل نشده نمی‌زند و بدین ترتیب سرعت گسترش سرطان به شدت پایین می‌آید و در صورت تداوم شارژ سلول‌ها با میزان مناسب امواج اسکالر می‌توان سیر سرطان را معکوس ساخت.
فرکانس‌های ساخت دست بشر همگی زیانبار هستند، امواج اسکالر می‌توانند اثرات زیانبار این فرکانس‌ها را خنثی کنند. امواج اسکالر به پاکسازی خون که در درمان سرطان بسیار مورد نیاز است می‌پردازند، سطوح کلی انرژی بدن را افزایش می‌دهند، تمام اندام‌ها و دستگاه‌های بدن را هم فرکانس کرده و در هماهنگی مناسبی قرار می‌دهند. نفوذپذیری غشای سلولی را از طریق بالا بردن پتانسیل غشا افزایش می‌دهند این مساله باعث می‌شود که ورود مواد لازم به درون سلول‌ها آسان‌تر شده و خروج مواد سمي‌‌از سلول‌ها شتاب گیرد، چیزی که در درمان سرطان بسیار به آن نیاز داریم.
انرژی اسکالر عملکرد دستگاه ایمنی را به حد حیرت‌آوری افزایش می‌دهد. این انرژی سطح پایداری پیوندهای کووالانسی هیدروژن را بالا می‌برد، این پیوندها DNA سلولی را سر هم نگه می‌دارند. شکسته شدن قطعات DNA و جوش خوردن ناهمگون آنها باعث ایجاد جهش در سلول و نهایتاً سرطانی شدن سلول می‌شود، این همان اتفاقی است که برای سلول در اثر برخورد با امواج زیانبار رخ می‌دهد که در تابش‌های هسته‌ای از همه بارزتر است. انرژی حاصل از پرتوهای هسته‌ای چنان نیرومند است که با سست کردن پیوندهای کووالانسی هیدروژن، DNA سلول را متلاشی می‌کنند به همین دلیل بهترین راه مبارزه با سرطان‌های ناشی از پرتوهای هسته‌ای استفاده از امواج انرژی اسکالر هستند. اثرات امواج اسکالر بر روی موجودات زنده کاملاً قابل اثبات هستند. پرفسور کرلیان روسی روشی ابداع کرد که با آن می‌توان از میدان‌های بیوالکترومغناطیس در اطراف موجودات زنده عکس گرفت، عکاسی کرلیان نشان داده است که بدن انسان تنها چند ثانیه پس از تماس با انرژی اسکالر واکنش نشان می‌دهد و میدان بیوالکترومغناطیس اطراف انسان درخشان‌‌تر و وسیع‌تر می‌شود، اندام‌های بیمار در این شیوه‌ی عکاسی کاملاً کدر و کم‌سو دیده می‌شوند و با عکاسی کرلیان می‌توان تغییرات آنها را پس از تماس امواج اسکالر با آنها مشاهده کرد. اما چگونه می‌توان بدن را با انرژی اسکالر شارژ کرد؟
سه شیوه برای انتقال انرژی اسکالر به بدن وجود دارد. شیوه‌ی اول این است که کمپانی‌های تولید محصولات غذایی انرژی اسکالر را به محصولات خود منتقل می‌کنند البته هر چه این محصولات ارگانیک‌تر باشند بار اسکالری بیشتری جذب می‌کنند، این بار اسکالر به ساختارهای کریستالی جداره‌ی سلول‌ها انتقال یافته و سلول‌ها را شارژ می‌کنند.البته ظروف و مخازنی هم وجود دارند که می‌توان مواد غذایی را در آنها قرار داد و این مخازن مواد غذایی اسکالری را می‌کنند.
شیوه‌ی دوم این است که تراشه‌های تولید انرژی اسکالر در اشیایی مانند ساعت‌‌ها و یا گردن‌بندها قرار داده می‌شوند که این تراشه‌ها با تکنولوژی خاص خود مرتباً امواج اسکالر تولید می‌کنند.
شیوه‌ی سوم تولید انرژی اسکالر به وسیله‌ی یک ژنراتور تولید این امواج است که امواج اسکالر را مرتباً در فضای اتاق پخش کرده و بدن انسان را با این امواج شارژ می‌کنند. استفاده از هر سه روش فوق نه تنها با هم منافاتی ندارد بلکه هر چه بدن را در برابر میزان بیشتری از انرژی اسکالر قرار دهیم واکنش بدن بهتر بوده و نتیجه‌ی بهتری خواهیم گرفت.
در حال حاضر بهترین و پیچیده‌ترین تکنولوژی تولید انرژی اسکالر در اختیار سازمان ملی هوا- فضای ایالات متحده یا همان سازمان ناساست. این سازمان به وسیله‌ی این تکنولوژی بدن فضانوردان را در معرض بالاترین جذب انرژی اسکالر قرار می‌دهد و از این طریق می‌تواند با تابش‌های زیانبار کیهانی که به بدن فضانوردان آسیب می‌رسانند مقابله کند.
به هر حال بحث انرژی اسکالر مساله‌ی جدیدی در علم است و لازم است تا بر روی آن در درمان انواع بیماری‌ها پژوهش‌ها و بررسی‌هاي جدی‌تری انجام شود.
در آینده از انرژی اسکالر بیشتر خواهیم شنید.
following death and life without hesitation that,s love...

...

...

قوي ترين اهرم ها، اراده است
. اسمايلز

...


مهم نیســــت که از بیـــــــرون چه طــــور به نظــــــــر میام ! کسایــــــی که درونم رو می بینند ؛ برام کــــــافیند .... برای اونهـــــــــایی که از روی ظاهــــــرم قضاوت می کنند ، حرفی ندارم ! همون بیرون بمونند ، براشـــــون کافیــــــــه ... !!!

...

به کسانی که پشت سرتان حرف میزنند بی اعتنا باشید، آنها به همانجا تعلق دارند!
دقیقاً پشت سرتان!
smile038

meaning

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۹۰/۱۱/۹ - ۱۳:۵۴


پست: 898

سپاس: 223


تماس:

Re: امواج اسکالر

پست توسط meaning »

اکتشاف بزرگ نظریه الکترومغناطیس اسکالر این است که ما می توانیم انرژی بیکران موجود در اقیانوس زمان را استخراج کرده و بهره برداری کنیم.

یکی از دانشمندانی که در این زمینه کار کرده و این اکتشاف بزرگ را اعلام کرد دانشمندی است آمریکایی به نام Tom Bearden که در زمینه میدانهای اسکالر کار می کند.سایت او http://www.Cheniere.orgاست.دوستانی که علاقمندند خود می توانند مقالات این شخص را مطالعه کنند.اگر Tom Bearden در نظریه خود درست باشد،بی شک باید این کشف را بزرگترین کشف تاریخ بشر نامید.(نويسنده :idea: )

منبع : همان

نمایه کاربر
Cartouche

عضویت : پنج‌شنبه ۱۳۸۹/۷/۲۹ - ۱۹:۳۶


پست: 1197

سپاس: 957

Re: امواج اسکالر

پست توسط Cartouche »

erfan-93 نوشته شده:تعریف استاندارد برای امواج اسکالر که آنها توسط یک زوج همانند از امواج ساخته شده اند(معمولا به آنها موج و ضد ....

منبع : +
وقتی یک مطلبی رو کپی-پیست میکنید، حداقل، خودتون، یکبار اونو بخونید، تا ببینید، پرت و پلا نگفته باشه!
erfan-93 نوشته شده: H در این معادله به میدان مغناطیسی اشاره دارد.
صرف نظر از اینکه در معادلات، اصلا H ای وجود نداره، اما از اون هم که بگذریم، H به میدان ِ مغناطیسی نمیگن، در واقع میشه:



که M هم گشتاور دوقطبی مغناطیسی در واحد حجمه.
erfan-93 نوشته شده:E به میدان انرژِی اشاره دارد.
میدان ِ انرژی! عجب! جدی نگیرین منظورشون میدان ِ الکتریکی بوده.
erfan-93 نوشته شده:آن علامت مثلث وارونه علامت دیفرانسیل برداری است.
آن علامت ِ مثلث ِ وارونه(!) به صورت ِ کلی چیزی نیست که نویسنده، در اخرین معادله نوشته، صرفا در یک مختصات ِ خاص، (دکارتی) اونرو تعریف کرده. و ضمنا، عبارت ِ دیفرانسیل برداری هم خیلی درست نیست، "دل"(یا به قول نویسنده، مثلث وارونه)، صرفا یک عملگر هست که مثل بردار -فقط- رفتار میکنه!
erfan-93 نوشته شده: نقطه کلیدی در این معادلات و آنچه آنها را تاریخساز کرد علامت r که به مفهوم چگالی بار الکتریکی اسکالار Scalar Charge Density است.
منظورش از r،

بوده دیگه ان شاءالله؟ میزاریم به حساب غلط املایی و نه اینکه نویسنده حال نداشته بنویسه

، نزدیک ترین حرفی که بهش پیدا کرده r بوده، و این کاملا ارزش مطلب و وقتی که براش گذاشته شده رو مشخص میکنه!
------------
فلسفه ی وجود انجمن اینه که یک محفل ِ علمی وجود داشته باشه که افراد، سوال هاشون رو بپرسن، و فرض بر اینه که افراد قبل از اینکه سوالی رو بپرسن خودشون توی google موضوع ِ مورد ِ نظرشون رو سرچ کردن، و احتملا جواب هاشون رو نگرفتن، خب حالا اینکه یک نفر یک سوال بپرسه و شخص ِ دیگری بره سرچ کنه و اینجا مطلبی رو که پیدا میکنه کپی-پیست کنه، به نظر میرسه خارج از این فلسفت!
حالا از اینکه بگذریم، متاسفانه خیلی وقته که کپی-پیست، بخشی از جواب دادن ِ به سوالات شده، اما حداقل وقتی مطلبی رو کپی پیست میکنید، خودتون یکبار اونو بخونید، و اگر مطلب این قدر غلط و نادرستی داشت، جایی نزاریدش. چون فرض بر اینه که حداقل مطلبی رو که کپی میکنید خودتون ازش اندکی اطلاعات دارید، وقتی میخونید، باید به وضوح متوجه اشتباهاش بشین، و اگر متوجه نشدین و همینطوری گذاشتین، دو حالت بیشتر در فکر بقیه نمیگنجه، یا اینکه شما اون مطلبو اصلا خودتون نخوندید، و یا خودتون اونرو نمیفهمیدید، و صرف اینکه مطلبی گذاشته باشید برای اهداف [به نظر نامعلوم]؛ حال اینکه خودتون هم اون مطلب رو نفهمیده باشید و یا یک بار نخونده باشین!
دوای درد عاشق را کسی کو سهل پندارد

ز فکر آنان که در تدبیر درمانند در مانند

meaning

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۹۰/۱۱/۹ - ۱۳:۵۴


پست: 898

سپاس: 223


تماس:

Re: امواج اسکالر

پست توسط meaning »

درود كاربر Cartouche از نقد سخنان منبع ياد شده سپاس
ليكن از آنجايي كه طرح يك پرسش از سوي خيلي از كاربران
براي روز ها بي پاسخ مي ماند ما هم خواستيم ايشان
سريع تر از وامانده هاي قبلي به پاسخ برسند و بي پاسخ
نمانند پس من حداكثر توان خود را به كار برده ام و حداقل كاري
كه براي ايشان كردم اين بود كه به قول شما با كپي-پيست
كردن مشتي خزعبلات موتور مخ شما را روشن كردم تا به داد
اين بدبخت بي چاره هايي برسيد كه براي روز ها تاپيك هايشان
خاك مي خورد و الا حوزه فعاليت من فيزيك نمي باشد و در خيلي
از موارد مطالب كپي-پيست شده را خود نيز حتي يك بار هم نمي
خوانم.پايدار باشيد.

نمایه کاربر
آهن

عضویت : دوشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۲


پست: 131

سپاس: 28

Re: امواج اسکالر

پست توسط آهن »

جالب بيد smile097

ارسال پست