سلام خدمت اساتید
علت این که موتور سوار سر پیچ ها باید خم بشه ولی ماشین (بدون سیستم تعلیق) لزوما سرپیچ ها دو تا چرخش از روی زمین بلند نمیشن و کج نمیشه چی میتونه باشه ؟
سوال درباره پیچ جاده
- You-See
نام: U30
محل اقامت: تهران
عضویت : یکشنبه ۱۳۹۳/۵/۱۹ - ۱۹:۰۵
پست: 1280-
سپاس: 787
- جنسیت:
تماس:
Re: سوال درباره پیچ جاده
سلام.
سیستم تعلیق ماشین ها اجازه می ده که چند سانتی متر ارتفاع کف ماشین بدون این که چرخها از زمین کنده بشن تغییر کنه. یعنی سنگینی ماشین روی فنر به حدیه که اگر هم 5 سانتی متر یک طرفش رو بلند کنیم بازم چرخش رو زمینه.
وگرنه اگر به حد کافی تند بچرخید می بینید که از جاده جدا هم می شه
سیستم تعلیق ماشین ها اجازه می ده که چند سانتی متر ارتفاع کف ماشین بدون این که چرخها از زمین کنده بشن تغییر کنه. یعنی سنگینی ماشین روی فنر به حدیه که اگر هم 5 سانتی متر یک طرفش رو بلند کنیم بازم چرخش رو زمینه.
وگرنه اگر به حد کافی تند بچرخید می بینید که از جاده جدا هم می شه
دوستای گلم حمایت کنید : https://cafebazaar.ir/app/com.nikanmehr.marmarxword/
Re: سوال درباره پیچ جاده
همه این ها به مرکز سقل ربط داره و ماشین مرکز سقلش وسطشه و سر پیچ تا حدودی به سمت دیگر ماشین میره ولی از پهنای ماشین بیرون نمیره و اگر بره ماشین چپ میکنه و موتور چون نمیتونه مرکز سقلشو تو پهنای خودش نگه داره باید کج بشه
گر بگوید مرده خور کفتار کز بهر ثواب
خادم اهل قبورم بشنو و باور مکن
خادم اهل قبورم بشنو و باور مکن