با انجام این کار می توانید هوا را با سرعت بیشتری روی بال دمیده کنید. این باعث میشه بالها طوری عمل کنند که انگار هواپیما سریعتر از آنچه بود پرواز میکنه و در نتیجه برخاستهای کوتاهتر و کنترل بیشتری در فرودها ایجاد میشود.
من فکر میکردم که آیا تلاطم و لغزشهای ناشی از ملخها عملاً عملکرد بالها را بدتر نمیکنه یا حداقل لیفت و کنترل اضافه پیشنهادی را خنثی کنید؟
نداشتن جریان هوای تازه روی بال ها مشکل به نظر می رسه. آیا تاکنون هیچ هواپیمایی این روشو را با نتایج موفقیت آمیز امتحان کرده
عملکرد STOL بسیار خوبی را در سرعت کم ارائه میده زیرا افزایش قابل توجهی در لیفت با بال در جریان لغزش پروانه وجود داره به خصوص با فلاپ های پایین. یکی از بزرگترین تفاوتهای جت و توربوپراپ در هنگام پرواز در مسیر فرود این است که تنظیمات قدرت تأثیر مستقیمی بر سرعت فرورفتگی با توربوپراپ دارد که در آن یک چهارم یا یک سوم دهانه بال در جریان لغزش پروانه قرار دارد. نه چندان در جت
سپس وقتی سرعت میگیرین ناکارآمدی تمام آن ناسلهای کشنده و ملخهای کوچکتر نسبتاً ناکارآمد وزن، کابوس تعمیر و نگهداری، سوخت سوختن. بله به همین دلیل انجام نمیشه.
دلیلی وجود داره که هواپیماها همه با چند پیکربندی تقریباً جهانی ساخته شده اند.
آیا قرار دادن چند ملخ کوچک روی یک بال کارآمده
- rohamavation
نام: roham hesami radرهام حسامی راد
محل اقامت: 100 مایلی شمال لندن جاده آیلستون، لستر، لسترشر. LE2
عضویت : سهشنبه ۱۳۹۹/۸/۲۰ - ۰۸:۳۴
پست: 3289-
سپاس: 5494
- جنسیت:
تماس: